Na prodej je motorka Honda CB 500 FA, vyrobená v roce 2015, která byla prvně registrována v dubnu 2015. Motorka má najetých 32 805 km a je ve velmi dobrém stavu. Přední pneumatika je opotřebena na 40 %, zadní na 80 %, brzdové obložení na zadní straně 90 % a na přední straně 50 %. Řetěz je v pořádku. V říjnu 2023 byla vyměněna nemrznoucí kapalina, brzdové kapaliny a zapalovací svíčky. Na jaře minulého roku byly přetěsněny tlumiče, a v říjnu 2024 byl vyměněn olej a filtr, přičemž motorka s tímto olejem zatím neujela žádné kilometry. Motorka byla a je garážovaná, ale má oděrky na nádrži, páčkách brzdy, závažíčkách na heftu a výfuku, a to všechno na pravé straně. Součástí nabídky jsou také kufry a velké cestovní plexi. Motorka má platnou STK do července 2029 a je ve vlastnictví třetího majitele. Důvod prodeje je nevyužití motorky, jelikož dcera vlastníka pracuje v zahraničí a motorka byla jetá pouze jednu sezónu. Původ vozidla je z České republiky.
2015
32.805 km
Včetně všech poplatků
Honda CB 500F r.v. 15 Č.R.
Rychvald
Honda CB 500 F zaujme čistým, moderním designem, který vsadil na jednoduchost a praktičnost. Ostré linie nádrže a kompaktní kapotáž sází na minimalistický vzhled, jenž zdůrazňuje technickou krásu stroje.
Lehký a štíhlý profil pomáhá v městském provozu i při parkování mezi auty. Nízké těžiště a dobře rozložená váha vytvářejí pocit stability při průjezdech klikatými okreskami i rychlých manévrech v zácpách.
Otevřená stavba rámu a snadno přístupné kryty pod kapotou usnadňují běžnou údržbu. CB 500 F tak nabízí motocykl, který vypadá nadčasově a zároveň odměňuje jezdce přímým kontaktem se strojem.
Plynulá odezva na plyn a lehké řízení činí z CB 500 F stroj, který se snadno řídí a instinktivně reaguje na požadavky jezdce. Každé otočení rukojetí přináší přesnou zpětnou vazbu.
Vzpřímená jízdní pozice a široká řídítka minimalizují únavu při delších trasách. Po stovkách kilometrů v sedle zůstává CB 500 F pohodlná a připravená na další úsek trasy, aniž by ztratila sportovní charakter.
Díky přístupným servisním prvkům a nízkým provozním nákladům tráví majitelé méně času v servisu a více času na cestách. Jednoduché úkony údržby zvládnete i doma, což šetří čas i peníze.
Sejměte sedlo a zkontrolujte těsnění palivové nádrže a palivové hadice, a dávejte pozor na prasknuté trubičky a skvrny od úniků paliva, protože zanedbané netěsnosti mohou způsobit nerovnoměrný chod motoru.
Uveďte motor do chodu a několikrát zařaďte první převod, a sledujte, zda spojka plynule přenáší výkon bez zbytečného prodlení, protože opotřebované lamely nebo znečištěné hydraulické vedení spojky mohou způsobit nechvalné cukání.
Otevřete boční kryty a prohlédněte hydraulickou pumpu a kluznou plochu spojky, a pozorujte jakékoli kapky oleje či otisky na vnitřní stěně, protože poškozená těsnění vedou k nedostatečnému tlaku a k náhlému propadnutí pístu spojky.
Pusťte přístrojovou desku a přepínejte světla, blinkry i varovné kontrolky, a sledujte pomalé rozsvícení, blikání či chybová hlášení, protože vlhkost v palubní jednotce nebo poškozené konektory mohou zradit právě ve špatnou chvíli.
Motocykly, které jste si nedávno prohlíželi