Na prodej je motorka BMW S1000RR, rok výroby 2015, s najetými 28 500 km. Motorka byla pořízena v Polsku v roce 2020 a následně registrována v České republice. Její primární využití bylo na dojíždění do práce, s občasným vyžitím na okruzích (loni a letos bez okruhu kvůli nedostatku času). K motocyklu jsou dodány následující doplňky a výbava: - Kovaná hliníková kola HP - Nerezové svody bez katalyzátoru, koncovka Akrapovič – motorka byla přemapována na okruh a na tyto svody - Padáky na přední a zadní kolo od značky Evotech - Plexi Zero Gravity Corsa (originální plexi je také k dispozici) - Přepákování Gilles Tooling BMW HP4, nastavené na reverzní řazení (originální přepákování je k dispozici) - Ochrana brzdové páčky od Gilles Tooling - BMW kufry - Fender eliminator od New Rage Motorcycles (originální díl je k dispozici) - Napínák řetězu LighTech - Brzdič a páčky Brembo (originální díly jsou k dispozici) - Nová baterie (vyměněná před dvěma lety) - Letos repasované přední vidle - Nová přední pneu (vyměněná v srpnu) Motorka vyžaduje: - Výměnu oleje a olejového filtr (svítí žlutá varovná kontrolka) - Novou řetězovou sadu - Novou zadní pneu - Repasi zadního tlumiče (od roku 2015 nebyla provedena) Motorka má drobné poškození – spadla pouze v garáži, což se projevuje v malém bílém poškození cca 2 cm u pravého světla (viditelné na fotografii). K motorce je k dispozici kompletní historie servisu, včetně servisní knížky, přičemž ne všechno bylo provedeno v autorizovaném servisu. Motorka je ideální pro rychlé a dynamické ježdění, ale prodává se z důvodu potřeby menšího stroje na každodenní dojíždění do práce.
2015
28.500 km
Včetně všech poplatků
Motoinzerce soukromá bezplatná motoinzerce
Praha 14 - Hloubětín
BMW S 1000 RR je vrcholný supersportovní motocykl od BMW Motorrad, představený v roce 2009 jako první model značky vytvořený pro závodní okruhy i veřejné silnice. Jeho srdcem je kapalinou chlazený řadový čtyřválec o objemu 999 cm³ s DOHC rozvodem a elektronickým vstřikováním, poskytující 146 kW (199 k) při 13 500 ot./min a 113 Nm točivého momentu při 11 000 ot./min. Motor přenáší výkon prostřednictvím šestistupňové převodovky s anti-hopping spojkou a řetězovým koncovým převodem, volitelně doplněnou o rychlořazení Shift Assist Pro. Přední 45mm upside-down vidlice a zadní centrální tlumič jsou plně nastavitelné pro kompresi, odskok a předpětí, což zajišťuje precizní ovládání i při extrémních náklonech. Brzdový systém tvoří dvojice 320mm M kotoučů s čtyřpístkovými třmeny vpředu a 220mm kotouč vzadu, doplněné Race ABS Pro a dynamickou kontrolou trakce DTC. Elektronika zahrnuje režimy Rain, Sport a Race, volitelné Race Pro režimy s Launch Control a Pit Lane Limiter, ASC a možnost adaptivního tlumení DDC. Celodigitální TFT displej s barevným rozhraním a konektivitou Bluetooth/USB poskytuje přehled o jízdních datech, navigaci i nastavení asistentů. Aerodynamické winglety, karbonové kryty a sportovní štítek maximalizují přítlak a zlepšují chlazení při rychlostech přes 300 km/h. Výška sedla 814 mm, suchá hmotnost kolem 169 kg a objem nádrže 17 l kombinují agilitní charakter s dojezdem přibližně 250 km při spotřebě kolem 6 l/100 km. Díky dravému motoru, špičkovým asistentům a závodnímu podvozku je S 1000 RR považován za jeden z nejlepších superbiků na trhu.
Motocykly, které jste si nedávno prohlíželi