Jednobuch s.r.o.

Najděte si svou dokonalou ojetou motorku

Chlístovice 130

Chlístovice

+420 792 362 954

[email protected]

Rychlé odkazy

  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní podmínky

Služby

  • Financování

Kontakt

© 2023-2025 Jednobuch s.r.o - Nejlepší Motorky. Všechna práva vyhrazena.

Jednobuch s.r.o., IČO: 24180149, DIČ: CZ24180149

    Nejlepší motorky / Motorky / BMW / BMW K 1600 GTL / BMW K 1600 GTL Exclusive komisní prodej

    2015 BMW K 1600 GTL Exclusive komisní prodej • 58.647 km

    maximální výbavapohodlné cestovánívýkonný motordoplňky přímo od výrobcekompletní servisní historiekosmetické vadyvyšší stářínájezd kilometrůpoužití v terénupotenciální opotřebení
    2015 BMW BMW K 1600 GTL - 58 647 km - Fotka 1
    1 / 7

    Přehled

    Komisní prodej

    Prodáváme nádherný cestovní motocykl BMW K 1600 GTL EXCLUSIVE.

    Doplňky:

    • maximální možná výbava
    • padací rám Head
    • originální padací rám k moto
    • původní řadička
    • vnitřní tašky v kufrech

    Servis:

    Poslední servis proběhl v 3/2025 v Yamaha Motopark - Ostrava.

    Další služby:

    • možnost dovozu Vašeho stroje až k Vám domů
    • možnost odvozu moto k nám na servis
    • možnost dopravy zdarma (do 75 km) do Vašeho bydliště
    • zapůjčení náhradního vozidla při garanční prohlídce Vašeho motocyklu
    • servisní zázemí: servis, diagnostika, pneuservis atd.
    • velký výběr oblečení, příslušenství a doplňků
    • sleva na příslušenství a oblečení při koupi stroje u nás

    V nabídce také olejové filtry, vzduchové filtry, baterie, oleje, svíčky, řetězy a další součásti pro motocykly a skútry.

    Motocykly a skútry jsou nabízeny od autorizovaného dealera.

    Akční ceny na skladové motocykly.

    Rok

    2015

    Nájezd

    58.647 km

    380.000 Kč

    Včetně všech poplatků

    Prodejce

    BMW K 1600 GTL Exclusive komisní prodej

    Ostrava


    Skvělý pohodlný motocykl na dlouhé cestySkvělý výkon a stabilita v zatáčkáchNejlepší turistická motorka, kterou jsem kdy mělBezproblémový provoz po 20 000 kmLuxusní vybavení a pohodlné sedloDobrý poměr cena/výkonVynikající technologie a ovládáníSkvělý zvuk motoru a dynamikaDostatek místa pro spolujezdceSilný motor a nízká spotřeba paliva

    Informace o modelu

    "BMW K 1600 GTL"

    O modelu "BMW K 1600 GTL"

    BMW K 1600 GTL je vlajková loď mezi luxusními cestovními motocykly značky BMW a patří do elitní kategorie long-distance tourerů. Srdcem je šestiválcový řadový motor o objemu 1649 cm³, který poskytuje 118 kW (160 k) a masivní točivý moment 175–180 Nm (podle ročníku; od roku 2022 až 180 Nm) s výbornou pružností. Převodovka je šestistupňová a přenos výkonu zajišťuje bezúdržbový kardan, což spolu s velkou 26,5l nádrží předurčuje GTL k rychlému a pohodlnému cestování na dlouhé vzdálenosti.

    Design GTL klade důraz na komfort posádky: pohodlné sedlo s nižší výškou 750–780 mm, široké plexi s elektrickým nastavením a sériový topcase s opěrkou pro spolujezdce. Karoserie je tvarovaná pro ochranu před větrem a deštěm, starší ročníky využívají adaptivní xenon, novější mají plnohodnotný LED světlomet s funkcí přisvěcování do zatáček. Ergonomie je uvolněná, s vyššími řídítky a dostatečným prostorem pro kolena, zatímco boční kufry (cca 33 l) a topcase (cca 50 l) poskytují praktickou kapacitu pro touring.

    Rám je hliníkový „bridge frame“ s předním zavěšením Duolever a zadním Paraleverem, což minimalizuje potápění při brzdění a stabilizuje motocykl v zatáčkách i s nákladem. Brzdová soustava používá vpředu dvojici 320mm kotoučů a vzadu 320mm kotouč, s ABS (u novějších ročníků ABS Pro do náklonu). Kola 17" obouvají pneumatiky 120/70 ZR17 a 190/55 ZR17, rozvor přes 1,6 m a pohotovostní hmotnost okolo 350 kg přinášejí klid a jistotu ve vysokých rychlostech.

    Výhody používání "BMW K 1600 GTL"

    Hlavní devizou je hedvábně hladký chod šestiválce, který táhne už od nízkých otáček a umožňuje bezstarostné předjíždění i s plně naloženými kufry a spolujezdcem. Lineární nástup výkonu a minimální vibrace z něj dělají jeden z nejkomfortnějších motorů v segmentu, přičemž převodovka pracuje kultivovaně a kardan se chová neutrálně. Stabilita ve vysokých rychlostech a jistota v dlouhých obloucích patří ke špičce třídy.

    Elektronická výbava je bohatá: jízdní režimy (Rain/Road/Dynamic), DTC, tempomat, vyhřívané rukojeti a sedla, Hill Start Control a asistent couvání usnadňují manipulaci s mohutným strojem. Dynamic ESA (u novějších ročníků Dynamic ESA Next Generation) aktivně přizpůsobuje tlumení i předpětí a zlepšuje komfort i kontrolu, u pozdějších verzí doplněno ABS Pro. Od modernizace 2022 je k dispozici 10,25" TFT s konektivitou a vylepšený audio systém, u starších ročníků nechybí ovládací kolečko Multi-Controller a kvalitní audio s přípojkami.

    Technicky těží GTL z kardanu s minimálními nároky na servis a dlouhých servisních intervalů (běžný servis po 10 000 km, kontrola ventilových vůlí zpravidla po 30 000 km). Robustní chlazení a velký alternátor zvládnou vyhřívání i příslušenství, LED osvětlovací technika navíc snižuje zátěž elektriky. Přístup ke klíčovým komponentům je u K-série řešen rozumně, což zjednodušuje běžnou údržbu včetně výměny oleje v kardanu a kontrole brzd.

    Na co si dát pozor při koupi "BMW K 1600 GTL" již použité

    Zkontrolujte motor a rozvody: nastartujte studený motor a poslouchejte nadměrné cvakání rozvodového řetězu; u raných ročníků ověřte, zda byl montován „chain jump guard“ (BMW servisní opatření). Sejměte levý boční panel a zkontrolujte případné stopy chladicí kapaliny u odvzdušňovacího otvoru vodní pumpy (weep hole) a netěsnosti kolem hadic. Proveďte zkušební jízdu a otestujte plynulost reakce ride-by-wire v pásmu 2–4 tis. ot./min., funkci quickshifteru (pokud je) a tichý chod spojky bez prokluzu při prudké akceleraci na vyšší rychlostní stupeň.

    Prověřte podvozek, kardan a brzdy: přepínejte režimy a úrovně Dynamic ESA a sledujte změnu výšky i chování tlumičů; zkontrolujte případné úniky oleje na zadním tlumiči. Zvedněte motocykl na centrální stojan, protočte zadní kolo a zkontrolujte vůli v Paraleveru i ložiskách zadního převodu; zkontrolujte těsnost simerinků kardanu. Otestujte brzdy několika prudkými zastaveními na rovném povrchu, sledujte pulzaci ABS (u novějších ABS Pro) a změřte tloušťku kotoučů i rovnoměrné sjetí destiček.

    Otestujte elektroniku a komfortní výbavu: vyzkoušejte couvací asistent (R) v mírném stoupání, funkci Hill Start Control, tempomat a elektrické plexi v celém rozsahu. Otestujte adaptivní světlomet – na tmavém místě několikrát propružte předek a sledujte naklápění světla; u verzí s 10,25" TFT prověřte konektivitu a aktualizace softwaru, u starších ročníků zkontrolujte přepínače na levém bloku (známé opotřebení spínačů). Vyžádejte si kompletní servisní historii včetně záznamů o výměnách oleje v kardanu (cca každé 2 roky/20 tis. km), kontrole ventilů (cca 30 tis. km) a ověřte vyřešené svolávací akce BMW (např. aktualizace motorového softwaru a kontroly kardanu u novějších let).



    Technické specifikace

    Motor

    Typ motoruŠestiválcový, čtyřtaktní, řadový
    Zdvihový objem1649 cm³
    Výkon118 kW (160 k) při 7750 ot/min
    Točivý moment175 Nm při 5250 ot/min
    Převodovka6-stupňová
    Sekundární převodKardanový hřídel

    Podvozek

    Přední odpruženíDuolever
    Zadní odpruženíParalever ESA
    Přední brzdaDvojité kotouče 320mm
    Zadní brzdaJednoduchý kotouč 320mm
    Přední pneumatika120/70 ZR17
    Zadní pneumatika190/55 ZR17

    Rozměry

    Délka2580 mm
    Šířka1050 mm
    Výška1485 mm
    Výška sedla750 mm
    Rozvor1618 mm
    Hmotnost348 kg (sucho)

    Výkon

    Objem nádrže26.5 l
    Spotřeba paliva6.8 l/100km

    Ostatní

    VlastnostiESA, ABS, ASC, Audio systém, Navigace
    Informace o modeluLuxusní touring motocykl s maximálním komfortem
    Informace o generaciAktuální generace s pokročilou elektronikou

    Podobné motorky

    Nedávno zobrazené

    Motocykly, které jste si nedávno prohlíželi