Jednobuch s.r.o.

Najděte si svou dokonalou ojetou motorku

Chlístovice 130

Chlístovice

+420 792 362 954

[email protected]

Rychlé odkazy

  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní podmínky

Služby

  • Financování

Kontakt

© 2023-2025 Jednobuch s.r.o - Nejlepší Motorky. Všechna práva vyhrazena.

Jednobuch s.r.o., IČO: 24180149, DIČ: CZ24180149

    Domů / Motocykly / BMW / BMW F 700 GS / BMW F 700 GS

    2015 BMW F 700 GS • 55 km

    pravidelný servisvýkon motorunízká hmotnostlehce havarovanýpoškozený levý boční plastpoškozená řidítkakosmetické vadypoškozený ovladačpřihnutá řadičkastarší model
    2015 BMW BMW F 700 GS - 55 km - Fotka 1
    1 / 5

    Přehled

    Rok výroby: 2015

    Najeté kilometry: 55 tis. km

    Stav motocyklu: Lehce havarovaný.

    Doplňky a stav:

    • Pravidelný servis
    • COC list
    • Poškozený levý boční plast
    • Poškozená řidítka
    • Levý ovladač nefunkční
    • Jeden doraz na spodních brýlích poškozen
    • Přihnutá řadička
    • Přihnutá jedna trubka

    Cena: Pevná cena

    Rok

    2015

    Nájezd

    55 km

    69.000 Kč

    Včetně všech poplatků

    Prodejce

    BMW F 700 GS

    Vodňany


    Skvělý motocykl pro začátečníkyŽádné problémy za 10 000 kmSkvělá rovnováha a ovladatelnostIdeální pro cestování i výletyPohodlné sedlo pro dlouhé cestySpolehlivý a silný motorVýborná spotřeba palivaPerfektní pro off-road dobrodružstvíDesign, který okouzlujeSkvělý servisní záznam

    Informace o modelu

    "BMW F 700 GS"

    O modelu "BMW F 700 GS"

    BMW F 700 GS je cestovní enduro střední třídy, které navazuje na koncept F 650 GS twin a cílí na jezdce preferující silniční univerzál s lehkým terénním přesahem. Dvouválcový řadový motor o objemu 798 cm³ nabízí 55 kW (75 k) při cca 7 300 ot./min a 77 Nm při zhruba 5 300 ot./min, což je kombinace vhodná pro svižné přesuny i pohodlné cestování. Díky 19" přednímu kolu, kratším zdvihům odpružení a nižší stavbě je F 700 GS ovladatelnější a na asfaltu jistější než terénněji zaměřený F 800 GS; zároveň existuje tovární omezení na 35 kW pro řidiče s oprávněním A2.

    Design vychází z rodiny GS s asymetrickým halogenovým světlometem a kompaktní polokapotáží, která slušně kryje trup proti větru. Palivová nádrž je umístěna pod sedlem a hrdlo nádrže je na pravé straně za sedlem, což snižuje těžiště a usnadňuje manipulaci s plně natankovaným strojem. Litá kola (19"/17") a kratší zdvihy vytváří srozumitelný, silnicově laděný projev a jistotu v rychlých přejezdech i městském provozu.

    Technicky staví na ocelovém rámu s hliníkovou kyvnou vidlicí, vpředu má konvenční vidlici 41 mm bez externích možností nastavení a vzadu centrální tlumič s ručně nastavitelným předpětím; u verzí s ESA lze elektronicky měnit tlumení odskoku. Brzdový systém byl oproti předchůdci posílen na dva přední 300mm kotouče s dvoupístkovými třmeny Brembo a ABS je standardem, vzadu pracuje 265mm kotouč. Palivová nádrž o objemu 16 l v praxi znamená reálný dojezd přes 300 km při běžné spotřebě okolo 4,2–4,8 l/100 km, pohotovostní hmotnost se pohybuje okolo 209 kg.

    Výhody používání "BMW F 700 GS"

    Hlavní devizou je vyvážené ovládání a předvídatelný průběh výkonu, který se dobře dávkuje už od středních otáček. Nízké těžiště díky nádrži pod sedlem výrazně pomáhá v nízkých rychlostech, při otáčení i při jízdě ve městě. Na okreskách potěší stabilita a brzdy se dvěma předními kotouči dodávají jistotu při dynamické jízdě i s plnou bagáží.

    Elektronické asistenty zahrnují standardní ABS a volitelný systém trakce ASC, který citlivě hlídá prokluz na mokru či šotolině. Volitelná ESA mění tlumení zadního tlumiče za jízdy, takže přepnete z komfortního cestování do pevnější opory pro svižné tempo jedním tlačítkem. K dispozici bývá palubní počítač, vyhřívané rukojeti a monitorování tlaku v pneumatikách RDC, což zvyšuje komfort i bezpečnost na dlouhých trasách.

    Z technického hlediska je motor robustní a nenáročný, s intervalem výměny oleje obvykle po 10 000 km a kontrolou ventilových vůlí kolem 20 000 km. Jednoduchý přístup k řetězovému převodu a dostupné servisní díly snižují náklady na údržbu; standardní 525 řetězová sada při správném mazání vydrží obvykle 25–35 tis. km. Díky široké dostupnosti příslušenství (padací rámy, vyšší plexi, kufry) lze motorku snadno doladit pro vaše použití.

    Na co si dát pozor při koupi "BMW F 700 GS" již použité

    Sejměte sedlo a zkontrolujte okolí hrdla nádrže a hadic pod sedlem na stopy oxidace či netěsností; podívejte se na stav kabeláže k palivové pumpě a relé, zda není popraskaná izolace. Otestujte dobíjení multimetrem: při volnoběhu i při 4 000 ot./min by měl regulátor držet cca 13,9–14,4 V; kolísání nebo nízké napětí může indikovat unavený stator/rotor alternátoru. Připojte diagnostiku (např. GS-911) a vyčtěte paměť závad ABS/ASC, aby se odhalily občasné chyby snímačů kola nebo tlaku brzdové soustavy.

    Otestujte funkci ESA (pokud je motocykl vybaven): přepínejte režimy a poslouchejte krokový motorek zadního tlumiče, změna by měla být znatelná i při pomalé jízdě přes nerovnosti. Zkontrolujte přední brzdy – změřte tloušťku kotoučů a otestujte pulsaci při brzdění z 80–60 km/h; uvolněné unášeče nebo zvlněné kotouče se projeví chvěním do páčky. Prohlédněte přední vidlici, zda netečou gufera, a zkontrolujte vůli v krku řízení; zadrhávání kolem středové polohy značí vymačkaná ložiska.

    Proveďte zkušební jízdu a sledujte plynulost reakce na plyn a volnoběh; cukání v nízkých otáčkách může znamenat zanesené vstřikovače nebo vadný snímač polohy škrticí klapky. Zkontrolujte stav řetězové sady a gumových tlumičů v unašeči zadního kola (cush drive); nadměrná vůle se projeví rány při změnách zatížení. Zvedněte zadní kolo a protočte – poslechněte ložiska kol a zkontrolujte, zda není vůle v kyvné vidlici; otestujte funkci ASC na bezpečném povrchu, kontrolka má při prokluzu krátce zablikat a zásah být plynulý.



    Technické specifikace

    Motor

    Typ motoruDvouválcový, čtyřtaktní, paralelní twin
    Zdvihový objem798 cm³
    Výkon56 kW (75 k) při 7300 ot/min
    Točivý moment77 Nm při 5500 ot/min
    Převodovka6-stupňová
    Sekundární převodŘetěz

    Podvozek

    Přední odpruženíTeleskopická 41mm
    Zadní odpruženíMonoshock
    Přední pneumatika110/80 R19
    Zadní pneumatika140/80 R17

    Rozměry

    Délka2280 mm
    Šířka855 mm
    Výška1395 mm
    Výška sedla820 mm
    Rozvor1562 mm
    Hmotnost209 kg (sucho)

    Výkon

    Objem nádrže16 l
    Spotřeba paliva4.8 l/100km

    Ostatní

    VlastnostiABS, ASC
    Informace o modeluAdventure touring s vyváženými vlastnostmi
    Informace o generaciPředchůdce modelu F 750 GS

    Podobné motorky

    Nedávno zobrazené

    Motocykly, které jste si nedávno prohlíželi