Jednobuch s.r.o.

Najděte si svou dokonalou ojetou motorku

Chlístovice 130

Chlístovice

+420 792 362 954

nejlepsi.motorky@nejlepsi-motorky.cz

Rychlé odkazy

  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní podmínky

Služby

  • Financování

Kontakt

© 2023-2025 Jednobuch s.r.o - Nejlepší Motorky. Všechna práva vyhrazena.

Jednobuch s.r.o., IČO: 24180149, DIČ: CZ24180149

    Domů / Motocykly / Yamaha / Yamaha YZF-R6 / Yamaha R6

    2014 Yamaha R6 • 47.000 km

    vynikající výkonspolehlivostnízká poruchovostkvalitní zpracováníatraktivní designkosmetické vadyvyšší nájezdpřevážně silniční použitímožnost opotřebení z používánístarší model
    2014 Yamaha Yamaha YZF-R6 - 47 000 km - Fotka 1
    1 / 10

    Přehled

    Ahoj, nabízím na prodej svou srdcovou Yamahu R6 s najetými 47 tisíci kilometry. Mám ji již 9 let a vždy jsem se o ni staral na maximum.

    Na motorce proběhl nedávno kompletní servis, který si vyžádal investici 1000 euro. Je v krásném stavu, nebyla nikdy havarována a byla pravidelně udržována osobou, která ví, co dělá.

    Stav motorky:

    • Kompletní servis po 47 000 km.
    • Nádherný stav s drobnou kosmetikou.
    • Leštěný povrch, pečlivě udržováno.

    Doplňky:

    • Nová technická záruka na 55 tisíc Kč.
    • Možnost rychlé domluvy bez technické za 50 tisíc Kč.

    Prodávají se za ceny mezi 50-65 tisíci, a tohle je skvělá nabídka pro každého milovníka motorek. Důvodem prodeje je přechod na R1.

    Rok

    2014

    Nájezd

    47.000 km

    55.000 Kč

    Včetně všech poplatků

    Prodejce

    Yamaha R6

    Novosedly


    Skvělý sportovní motocykl pro začátečníkyBezproblémové používání po 12 000 kmPerfektní na jízdu na silnici i závodySkvělá ovladatelnost a výkonNejlepší supersport, jaký jsem kdy mělDesign, který nikdy neomrzíBezkonkurenční brzdy a stabilitaIdeální pro krkolomné zatáčkyRychlost, která bere dechVyvážený a snadno ovladatelný

    Informace o modelu

    "Yamaha YZF-R6"

    O modelu "Yamaha YZF-R6"

    Yamaha YZF-R6 je etalon třídy supersport 600, proslulý vysokootáčkovým čtyřválcem a chirurgicky přesným řízením. Nejnovější silniční generace (od 2017, v EU do konce homologace 2020) přinesla moderní elektroniku, ostřejší aerodynamiku a podvozek vycházející z filozofie R1. Motor 599 cm³ DOHC/16V si libuje ve vysokých otáčkách, vrcholí kolem 14 500 ot/min a nabízí přibližně 87 kW a 61–62 Nm, přičemž převodovka je blízko odstupňovaná pro maximální tah na okruhu.

    Design vychází z R1: úzká příď s centrálním sáním, nízké plexi a integrované LED poziční světlovky minimalizují čelní odpor. Aerodynamika nové kapotáže snižuje odpor asi o 8 % proti předchozí generaci, což se projeví stabilitou ve vysokých rychlostech. Úzká hliníková nádrž (cca 17 l) a magnesium zadní podsedlový rám zmenšují obvod v pase a usnadňují překlápění.

    Podvozek staví na hliníkovém rámu Deltabox, obrácené vidlici KYB 43 mm a plně stavitelném zadním tlumiči. Vpředu brzdí dvojice 320mm kotoučů s radiálně uchycenými čtyřpístkovými třmeny a standardním ABS; vzadu je 220mm kotouč. Elektronika zahrnuje ride-by-wire YCC-T, variabilní délku sání YCC-I, 3 jízdní mapy (D-Mode) a dle generace také TCS s více úrovněmi, rychlořazení (QSS, nahoru) a asistenční antihoppingovou spojku (A&S).

    Výhody používání "Yamaha YZF-R6"

    Hlavní devizou je precizní ovladatelnost a čitelnost předku při brzdění i v náklonu. Krátký rozvor okolo 1 375 mm, strmý úhel hlavy řízení a tuhý Deltabox rám dávají R6 fenomenální rychlost změny směru. Ve spojení s ostrým brzdovým účinkem a stabilitou při vysoké rychlosti jde o jeden z nejpřesnějších nástrojů na okruh ve své třídě.

    Elektronická výbava zvyšuje využitelnost výkonu i bezpečnost. TCS s jemnou regulací pomáhá na výjezdech, D-Mode umožní přizpůsobit odezvu plynu a QSS zrychlí přeřazování ve vysokých otáčkách bez spojky. A&S spojka od roku 2017 omezuje poskakování zadního kola při podřazování, ABS dodává jistotu na nerovnostech a za špatných podmínek.

    Z technického pohledu potěší rozumné servisní intervaly a dostupnost dílů i tuningových komponent. Interval kontroly ventilových vůlí je 42 000 km; přístup k filtrům a svíčkám je u této třídy standardně náročnější, ale dobře zdokumentovaný. Hliníková nádrž nerezne jako ocelová, běžné rozměry pneumatik 120/70ZR17 a 180/55ZR17 jsou snadno k sehnání a podvozek nabízí široké možnosti nastavení pro okruh i silnici.

    Na co si dát pozor při koupi "Yamaha YZF-R6" již použité

    Prověřte motor a převodovku při zkušební jízdě v pásmu 8–14 tis. ot/min; akcelerujte na 2. a 3. stupeň a sledujte, zda rychlostní stupeň nevyskakuje a převodovka nepřeskakuje zuby. Poslechněte studený start a volnoběh; nadměrné cvakání rozvodu může naznačovat unavený napínák rozvodového řetězu (CCT). Otestujte funkci výfukové klapky (EXUP) – při zapnutí zapalování musí servo provést autotest, u laďáku zkontrolujte instalaci servo-eliminátoru, jinak se může objevit chyba (např. kód 17).

    Zvedněte motocykl na stojan a zkontrolujte podvozek; prohlédněte těsnost gufer vidlice, případné koroze/pitting na kluzácích a vůli v krku řízení. Změřte tloušťku předních kotoučů, projeďte motorku a otestujte brzdění z vyšší rychlosti – páčka nesmí pulzovat (indikace házivosti). Prohlédněte stopy po okruhovém používání: obroušené stupačky a víka motoru, stopy po safety-wire (provrtané šrouby), praskliny kapot u úchytů a ohnutá žebra chladiče.

    Vstupte do diagnostického menu (dIAG) na palubním přístroji a zkontrolujte chybové kódy, poté otestujte TCS v různých úrovních, přepínání D-Mode a funkci quickshifteru při vyšší zátěži. Změřte napětí dobíjení – při cca 5 000 ot/min by mělo být 14,0–14,5 V; prohlédněte konektory regulátoru/alternátoru na stopy přehřátí. Vyžádejte servisní historii: potvrďte kontrolu ventilových vůlí (42 000 km), pravidelné výměny brzdové kapaliny a chladiva, a pořízené seřízení při montáži neoriginálního výfuku (mapa/ECU), aby směs nebyla příliš chudá.



    Technické specifikace

    Motor

    Typ motoruČtyřválcový, čtyřtaktní, řadový
    Zdvihový objem599 cm³
    Výkon87 kW (118 k) při 14500 ot/min
    Točivý moment61.7 Nm při 10500 ot/min
    Převodovka6-stupňová
    Sekundární převodŘetěz

    Podvozek

    Přední odpruženíKYB USD 43mm
    Zadní odpruženíKYB monoshock
    Přední brzdaDvojúčelové 320mm kotouče
    Zadní brzda220mm kotouč
    Přední pneumatika120/70 ZR17
    Zadní pneumatika180/55 ZR17

    Rozměry

    Délka2040 mm
    Šířka695 mm
    Výška1150 mm
    Výška sedla850 mm
    Rozvor1375 mm
    Hmotnost190 kg (plně natankováno)

    Výkon

    Objem nádrže17 l
    Spotřeba paliva7.1 l/100km

    Ostatní

    VlastnostiABS, Jízdní režimy, Quickshifter, TCS, LED osvětlení
    Informace o modeluSupersportovní motocykl pro závodní použití
    Informace o generaciAktuální generace s pokročilými elektronickými systémy

    Podobné motorky

    Nedávno zobrazené

    Motocykly, které jste si nedávno prohlíželi