**Popis motorky** Na prodej je Yamaha R1 z roku 2014, poslední model z Big Bang, ve speciální verzi "Race Blu". Tato motorka byla zakoupena v květnu 2020 a od té doby byla využívána minimálně. Součástí motorky jsou dva klíče a jeden červený „master“ klíč. Mezi doplňky najdete podvozek Akrapovic s vyjímatelnými db-killery, V-trec páčky brzdy a spojky, originální Yamaha arrow LED blinkry vpředu a vzadu, krátký držák registrační značky a zadní kryt sedadla (k dispozici je také závodní sedlo). Dále je vybavena tmavým MRA double bubble plexi a 12 Volt zásuvkou na řídítkách pro navigaci či telefon. Na řídítkách je také Rammount držák na hlasitosti pro navigaci nebo telefon. Motorka pravidelně procházela roční údržbou, která byla prováděna vlastními silami. Vždy byla tankována pouze prémiovým palivem 98 a při každé prohlídce byl použit čistič paliva. Historie údržby: - 29-05-2020 (29873 km): Olej + filtr, vzduchový filtr, zapalovací svíčky, brzdová kapalina - 25-03-2021: Olej + filtr - 12-04-2022: Olej + filtr, brzdová kapalina, chladicí kapalina - 22-05-2023: Olej + filtr - 18-04-2024: Olej + filtr - 10-04-2025 (38950 km): Olej + filtr, vzduchový filtr, zapalovací svíčky, brzdová kapalina, pneumatiky Bridgestone S22 vpředu i vzadu Aktuální stav kilometrů je 39224 km, avšak je možné, že motorka ještě ujede pár okruhů.
2014
39.224 km
Yamaha YZF-R1 je ikonický supersport, který od roku 1998 neustále posouvá hranice výkonu, technologie a závodní DNA. Model 2025 je vybaven **kapalinou chlazeným řadovým čtyřválcem DOHC** o objemu **998 cm³**, s **crossplane klikovým hřídelem** (270°–180°–90°–180°) pro lineární točivý moment a závodní charakter. Motor dosahuje výkonu **200+ k (cca 147 kW)** při vysokých otáčkách a točivého momentu přes **112 Nm**. Palivový systém tvoří elektronické vstřikování s **YCC-T (Yamaha Chip Controlled Throttle)** a **YCC-I (variabilní sání)**. Převodovka je šestistupňová, spojka vícekotoučová mokrá s funkcí slip & assist, doplněná o **Quickshifter (QSS)** nahoru i dolů.
Rám tvoří **hliníkový Deltabox®**, zadní kyvná vidlice je rovněž hliníková. Přední odpružení zajišťují **43mm USD vidlice KYB** s plnou stavitelností, zadní tlumič je rovněž KYB s progresivním uchycením. Brzdy tvoří vpředu dva **320mm kotouče** s **radiálními čtyřpístkovými třmeny**, vzadu 220mm kotouč. Samozřejmostí je **náklonové ABS (Brake Control – BC)** a **Launch Control System (LCS)**.
Motocykl je osazen 17″ koly s pneumatikami 120/70 ZR17 vpředu a 190/55 ZR17 vzadu. Výška sedla činí **855 mm**, rozvor 1 405 mm, pohotovostní hmotnost je cca **202 kg**. Palivová nádrž má objem **17 l**, spotřeba se pohybuje kolem **6,5 l/100 km**. Maximální rychlost přesahuje **299 km/h** (elektronicky omezeno).
Elektronická výbava zahrnuje **plnobarevný TFT displej**, **Ride-by-Wire**, **Engine Brake Management (EBM)**, **Slide Control System (SCS)**, **Lift Control (LIF)**, **Power Delivery Modes (PWR)**, **Wheelie Control**, **Cruise Control**, **Launch Control**, **USB port**, **LED osvětlení** a **MyRide konektivitu**. Design je inspirován MotoGP strojem M1 – aerodynamická kapotáž, ostré linie, agresivní profil. Verze **R1M** přidává elektronické odpružení Öhlins ERS, karbonové díly a telemetrii pro okruhové použití.
Včetně všech poplatků
Yamaha YZF-R1Race Blue
Gieten