**Popis motocyklu** Motocykl z roku 2014 s najetými 61 000 km, vše v prvním vlastnictví. Každoroční údržba probíhala podle předepsaného nájezdu, s možností doložení faktur. Ventily byly seřízeny minulý rok a poslední údržba proběhla letos v červnu, takže motocykl je v bezproblémovém stavu bez předpokládaných nákladů na opravy. Motocykl je vybaven následujícími doplňky: - CE certifikovaný přední světlomet (v hodnotě 700 euro) - boční brašny od Suzuki s odpovídajícími taškami - horní kufr Trekker Outback o objemu 50 l - Givi kočárek, který lze použít jako letištní kufr pro horní kufr - sw-motech tankvak s nastavitelným objemem - sekvenční blinkry vpředu a vzadu - Puig rámové sliders - Puig prodloužená ochrana řetězu - MRA touring štít - vyhřívání rukojetí Suzuki v originálním provedení Přibližně před rokem a půl byly všechny díly podvozku a akcentové části (včetně barev na bočních brašnách a nádrži) práškově lakovány novou barvou. Tento motocykl má unikátní barevnou kombinaci. Součástí je také originální štít a touring štít od Suzuki spolu s originálními blinkry.
2014
61.000 km
Suzuki DL 1000 V-Strom je cestovní enduro, které spojuje výkon sportovního motocyklu s komfortem dálkového cestování. Využívá osvědčený **V-twin motor** o objemu 996 cm³, převzatý z modelu TL1000, upravený pro plynulý chod a nižší spotřebu. Motor je čtyřtaktní, kapalinou chlazený, s rozvodem DOHC a 8 ventily. Dosahuje výkonu **72 kW (98 k)** při 7 400 ot./min a točivého momentu **106 Nm** při 6 500 ot./min. Palivový systém tvoří elektronické vstřikování s 45mm škrticími klapkami. Převodovka je šestistupňová, spojka vícekotoučová mokrá s hydraulickým ovládáním. Sekundární převod je řetězem.
Rám tvoří hliníková dvojitá páteřová konstrukce, přední odpružení zajišťuje teleskopická vidlice 43 mm s vinutou pružinou a olejovým tlumením, zadní kyvná vidlice je osazena tlumičem s nastavitelným předpětím a odskokem. Zdvih odpružení činí 160 mm vpředu a 162 mm vzadu. Brzdy tvoří dva 310mm kotouče vpředu s dvoupístkovými třmeny a jeden 260mm kotouč vzadu s jednopístkovým třmenem.
Motocykl je osazen 19″ předním a 17″ zadním kolem s pneumatikami 110/80-R19 a 150/70-R17. Výška sedla činí 840 mm, rozvor 1 535 mm, světlá výška 165 mm a pohotovostní hmotnost je 236 kg. Palivová nádrž má objem 22 l, spotřeba se pohybuje kolem 6,3 l/100 km, což umožňuje dojezd přes 300 km. Maximální rychlost dosahuje až 215 km/h.
V-Strom nabízí pohodlnou jízdní pozici, aerodynamický štít, boční kufry (u verze Grand Touring), vyhřívané rukojeti a centrální stojan. Je ideální pro dálkové cestování, ale nezalekne se ani lehkého terénu. Od roku 2020 byl nahrazen modernizovaným modelem **V-Strom 1050**, který splňuje nové emisní normy.
Včetně všech poplatků
Suzuki V-Strom 1000
Dendermonde