Na prodej je motorka z roku 2014 s nájezdem 40 000 km, která je možné řídit s řidičským oprávněním skupiny B. Technická kontrola je platná do srpna 2028. Vybavení zahrnuje válečky variátoru dr. Pulley a laděný výfuk, přičemž originální výfuk je také k dispozici. V loňském roce proběhl rozsáhlý servis, který zahrnoval výměnu ložisek řízení, vodní pumpy, lambda sondy, opravu dobíjení, přední brzdové destičky a tlakového snímače zamykání nápravy. Aktuálně je na motorce nová zadní pneumatika a vyměněný olej, spojkové pružiny, a kontrastní pružina. Je doporučeno zkontrolovat a případně vyměnit řemen variátoru a svíčky nebo snímač zapalování (originální díly jsou funkční a přidány k motorce), neboť za tepla motor hůř startuje, ale vždy chytne. U motorky se mohou vyskytnout kosmetické vady, avšak celkově je v dobrém stavu a jezdí velmi příjemně. Důvodem prodeje je přechod na jiný typ motorky. Rozumné dohodě o ceně se nebráním.
2014
40.000 km
Piaggio MP3 je revoluční tříkolový skútr, který kombinuje stabilitu automobilu s obratností motocyklu. Díky dvěma předním kolům a patentovanému systému zavěšení nabízí výjimečnou bezpečnost, komfort a ovladatelnost. Modely MP3 jsou dostupné ve verzích **300**, **400** a **530**, přičemž všechny lze řídit s řidičským oprávněním skupiny B (v některých zemích).
Motor je čtyřtaktní jednoválec s kapalinovým chlazením, elektronickým vstřikováním a výkonem od 26 k (MP3 300) až po 44 k (MP3 530). Točivý moment dosahuje až 50 Nm. Převodovka je automatická typu CVT, spojka odstředivá suchá. Pohon zadního kola je řemenem.
Rám tvoří dvojitá kolébka z oceli, přední zavěšení je paralelogramové s nezávislým pohybem kol, zadní odpružení tvoří dvojice tlumičů s nastavitelným předpětím. Brzdy jsou kotoučové na všech třech kolech, s tříkanálovým ABS a kontrolou trakce (ASR).
Skútr je vybaven 13″ předními koly a 14″ zadním kolem, pneumatiky mají rozměry 110/70-13 vpředu a 140/70-14 vzadu. Výška sedla činí 790 mm, rozvor 1 550 mm, pohotovostní hmotnost se pohybuje kolem 280 kg. Palivová nádrž má objem 13,2 l, spotřeba je cca 3,9 l/100 km, což umožňuje dojezd přes 300 km.
Elektronická výbava zahrnuje 7″ TFT displej, bezklíčové startování, LED osvětlení, USB port, tempomat, couvací režim, parkovací brzdu a možnost propojení s mobilní aplikací Piaggio Mia. Verze **Exclusive 530** nabízí prémiové prvky jako vyhřívané rukojeti, zadní kamera a sportovní designové detaily.
Včetně všech poplatků
Piaggio MP3 500 LT
Dalečín