Na prodej je motorka z roku 2014 s nájezdem 40 000 km, která je možné řídit s řidičským oprávněním skupiny B. Technická kontrola je platná do srpna 2028. Vybavení zahrnuje válečky variátoru dr. Pulley a laděný výfuk, přičemž originální výfuk je také k dispozici. V loňském roce proběhl rozsáhlý servis, který zahrnoval výměnu ložisek řízení, vodní pumpy, lambda sondy, opravu dobíjení, přední brzdové destičky a tlakového snímače zamykání nápravy. Aktuálně je na motorce nová zadní pneumatika a vyměněný olej, spojkové pružiny, a kontrastní pružina. Je doporučeno zkontrolovat a případně vyměnit řemen variátoru a svíčky nebo snímač zapalování (originální díly jsou funkční a přidány k motorce), neboť za tepla motor hůř startuje, ale vždy chytne. U motorky se mohou vyskytnout kosmetické vady, avšak celkově je v dobrém stavu a jezdí velmi příjemně. Důvodem prodeje je přechod na jiný typ motorky. Rozumné dohodě o ceně se nebráním.
2014
40.000 km
Včetně všech poplatků
Piaggio MP3 500 LT
Dalečín
Piaggio MP3 je ikonický tříkolový skútr, který spojuje jistotu motocyklu se snadnou ovladatelností skútru. Unikátní naklápěcí přední mechanismus umožňuje přirozené zaklánění do zatáček a zároveň brání neočekávanému pádu při nízké rychlosti.
Robustní karoserie nad prvními dvěma koly chrání jezdce před větrem a stříkající vodou, zatímco kompaktní rozměry usnadňují manévrování v úzkých městských uličkách. Díky jednoduchému ovládání stojanu a parkovací brzdy můžete MP3 nechat vzpřímený bez nutnosti bočního stojanu.
Pod sedlem se nachází velký odkládací prostor vhodný pro helmu, nákup nebo menší tašku, a navíc je možné motocykl doplnit o stylové boční kufry. Praktický design dělá z MP3 ideálního společníka pro každodenní dojíždění i kratší výlety.
Tříkolová konfigurace s naklápěcím předním ústrojím přináší výrazně stabilnější pocit v zatáčkách i na kluzkém povrchu. V dešti či při prudkých manévrech se MPU3 drží stopy lépe než běžné dvoukolky.
Elektronická parkovací brzda a zamykatelný naklápěcí mechanismus umožňují bezpečné parkování na svazích či v dopravní zácpě, aniž by musel jezdec použít stojan. To oceníte zejména v zúžených městských prostorách.
Vyšší štítek a členitá kapotáž efektivně chrání před větrem a deštěm, což šetří námahu paží při delších trasách. Pohodlné sedlo a vzpřímená jízdní pozice navíc snižují únavu i při dlouhých dojezdech.
Klíčovým prvkem je naklápěcí mechanismus s dvojicí předních ramen. Při kontrole několikrát úplně nakloňte stroj a vraťte ho do vzpřímené polohy, abyste odhalili případnou vůli v čepových spojeních či nesynchronní pohyb ramen.
Pečlivě prověřte těsnění a hydraulické hadice v oblasti předního odpružení. Únik oleje z tlumičů nebo poškozené hadice může vést k nerovnoměrnému chování stroje v zatáčkách a k nebezpečným situacím.
U modelů vybavených elektronickým dobíjecím systémem si ověřte správnou funkci alternátoru a regulátoru napětí. Problémy s dobíjením se projevují slabými nebo blikajícími kontrolkami a mohou vás neplánovaně zastavit na delší cestě.
Motocykly, které jste si nedávno prohlíželi