Motorka je vyrobena v srpnu 2014 a disponuje objemem motoru 373 ccm s výkonem 32 kW. Na tachometru má 18 500 km a je ve velmi dobrém stavu. Mezi jejími zajímavými doplňky naleznete manuální převodovku, ABS, denní svícení a alu kola. Dále je vybavena palubním počítačem, imobilizérem, otáčkoměrem a laděným výfukem, což zvyšuje její atraktivitu a výkon. Pro bezpečnost je motorka osazena padáky a pro pohodlí je vybavena gelovým sedlem. Elektrický startér zaručuje snadné a pohodlné startování. Motorka byla koupena v Rakousku, má rakouské doklady pro přihlášení a je prvním majitelem. Byla po provedeném servisu a km lze doložit protokoly z rakouské STK. Celkově se jedná o kvalitní a dobře udržovanou motorku.
2014
18.500 km
Včetně všech poplatků
KTM 390 DUKE ABS
Nový Šaldorf – Sedlešovice
KTM 390 Duke okouzlí ostrým designem a odhaleným rámem, který zdůrazňuje sportovní charakter stroje. Jeho minimalistická kapotáž a úzký profil vytvářejí dojem lehkosti a agility na městských ulicích i klikatých silnicích.
Stroj má nízké těžiště a kompaktní rozměry, což usnadňuje manévrování v dopravní špičce i na parkovištích. Přímá linka řidítek a dobře vyvážený podvozek umožňují pocit naprosté kontroly už z prvních metrů.
Vizuální čistota kapotáže bez zbytečných plastik působí technicky a současně elegantně. KTM 390 Duke tak osloví jezdce hledající stroj, který vypadá moderně a zároveň splní každodenní požadavky dojíždění i zábavy.
Citlivá odezva na plyn a lehké řízení poskytují okamžitou zpětnou vazbu při každém manévru. Díky tomu můžete svižně proplouvat městským provozem i rychleji akcelerovat na venkovských silnicích.
Vzpřímená jízdní pozice s mírně zdviženými řídítky snižuje únavu rukou a zad, což zvyšuje komfort při delších trasách. KTM 390 Duke nabídne rovnováhu mezi sportovní hbitostí a pohodlím pro každodenní používání.
Lehká konstrukce a precizní podvozek zajišťují stabilitu i na nerovném asfaltu. Každý záhyb silnice projedete s jistotou, aniž by došlo ke ztrátě kontaktu s vozovkou.
Sejměte boční kryty a prohlédněte upevnění rámových svárů a horního mostu, a dávejte pozor na praskliny a korozi v místech ohybu, protože opomíjené vady mohou ohrozit strukturální integritu stroje.
Sejměte sedlo a vyzkoušejte quickshifter, a sledujte záškuby při podřazování a zpožděnou reakci, protože opotřebené snímače a špatné nastavení mohou komplikovat plynulost řazení právě při prudké jízdě.
Odejměte kryt palubní jednotky a spusťte diagnostiku, a dávejte pozor na chybové kódy a neaktuální firmware, protože nevyřešené softwarové závady mohou omezit výkon a bezpečnost během jízd českou krajinou.
Motocykly, které jste si nedávno prohlíželi