Na prodej je KTM Duke 125, koupená v ČR jako dovoz z Německa, s ujetými 25 tisíci km. Motorka má servisní knížku až do 17 tisíc km a je k ní přiložen náhradní klíč a KTM servisní karta. Před sezónou byl proveden servis v hodnotě 13 tisíc korun, který zahrnoval výměnu oleje, vzduchového a palivového filtru, brzdových destiček, nových pneumatik Michelin a výměnu statoru. Motorka je vybavena několika zajímavými doplňky, jako je laďený výfuk Leo Vince (s dokladem), krátká zrcátka, krátký držák SPZ a sundaný zadní blatník. Všechny originální díly jsou k dispozici, včetně původního výfuku, zrcátek a dlouhého držáku SPZ. Mezi výhody patří dosažení maximální rychlosti 120 km/h, charakteristický zvuk výfuku se "popcornovým" efektům a atraktivní vzhled díky úpravám. Motorka má nějaké lehké kosmetické vady na výfuku, předním světle a blinkru, ale vše je plně funkční.
2014
29.000 km
Včetně všech poplatků
KTM Duke 125 2014 11kw najeto 29.tis km+leo vince
Roudnice nad Labem
KTM 125 Duke v sobě spojuje ostrý design nahatého streetbike s lehkým a kompaktním rámem, který dává tušit sportovní naladění i okamžitou obratnost v městském provozu.
Agresivní linie kapotáže v kontrastních barvách podtrhují mladistvou tvář stroje a zároveň dávají majiteli pocit, že drží v rukou výrazný kus moderní motocyklové módy.
Minimalistické kryty, ostré hrany a odvážné grafické prvky v kombinaci s výraznou přídí a LED osvětlením vytvářejí stroj, který nezapadne a zároveň zůstává nenáročný na servisní práce.
Nízká hmotnost a štíhlé rozměry umožňují hladké proplétání kolonou aut i svižné průjezdy klikatými okreskami, kde nikdo nečeká ostrý streetbike v malé kubatuře.
Přirozená odezva na plyn s okamžitým nástupem tahu dává pocit, že stroj vede samotný jezdce, a přitom ho zbavuje zbytečného přemýšlení nad správnými otáčkami.
Úsporné provozní náklady a snadná údržba včetně rychlého přístupu k filtrům a olejovým bodům usnadní život jak začínajícím jezdcům, tak těm, kdo chtějí mít motorku stále připravenou k jízdě.
Udělej odejmutí bočního krytu a prohlédni vedení palivových a podtlakových hadic pod nádrží, a dávej pozor na praskliny a netěsnosti, protože poškozené hadice vedou k nerovnoměrnému vstřikování a cukání motoru.
Udělej vícenásobný test funkčnosti LED světlometu a blinkrů ve tmě i za denního světla, a dávej pozor na zhasínání dílčích diod a korozi kontaktů, protože chybějící světlo ohrožuje bezpečnost a legálnost provozu na silnici.
Udělej kontrolu ložisek hlavového složení a několikrát zatoč řídítky zleva doprava, a dávej pozor na vůli a drhnutí, protože opotřebované ložiska se projeví nestabilitou v zatáčkách a nerovnoměrným opotřebením pneumatik.
Motocykly, které jste si nedávno prohlíželi