Kawasaki ER-6n z roku 2014 je ve výborném stavu s nízkým počtem najetých kilometrů, pouhých 19 680 km. Tento oblíbený naked bike je známý svou skvělou obratností a jízdními vlastnostmi, stejně tak jako výkonným 650cc paralelním dvouválcovým motorem, který poskytuje cca 72 hp. Motocykl byl nedávno podroben malé prohlídce, je technicky i opticky v dobrém stavu a je připraven na jízdu. Motor běží hladce a řazení funguje perfektně. Tento model je ideální pro jak začátečníky, tak pro zkušené jezdce. Barva motorky je černá s červenými detaily. Součástí vybavení jsou vyhřívání gripů, indikátor převodu, kufr a vak. Motocykl byl vždy pečlivě udržován, uskladněn uvnitř a používán jako hobby. Zkušební jízda je možná při vážném zájmu.
2014
19.680 km
Včetně všech poplatků
Kawasaki ER - 6 N
Den Haag
Kawasaki Ninja 650 je sportovní naháč, který v sobě spojuje dynamiku agresivního supersportu s praktickou všestranností pro každodenní dojíždění. Ostré linie kapotáže a štíhlý profil stroje dávají tušit, že tahle šestpadesátka neopouští ani o centimetr svůj sportovní rodokmen.
Ergonomie posedu vyvažuje mírně sklopená řídítka s pohodlným sedlem, takže jízda zůstává komfortní i na dlouhé trasy. Jezdec získá dostatek zpětné vazby z předního kola, a přitom se nemusí obávat přetížených zápěstí či tuhnoucích svalů zad.
Díky kompaktnímu šasi a kvalitnímu lakování si Ninja 650 udrží svůj elegantní vzhled i při častém nasazení v městském provozu i na klikatých okreskách. Konstrukce bez zbytečných doplňků usnadňuje přístup k běžné údržbě a zachovává klasický japonský důraz na spolehlivost.
Lehká hmotnost a kompaktní rozměry přinášejí výjimečnou obratnost, ať už se brodíte městskou džunglí nebo projíždíte klikatými silničkami. Stačí sebemenší impulz řídítek a Ninja okamžitě reaguje.
Dvouválec poskytuje plynulý a předvídatelný tah již od nízkých otáček, což usnadňuje rychlé předjíždění a svižné rozjezdy bez zbytečného hledání správných otáček. Přirozená charakteristika motoru dodává sebevědomí v každé situaci.
Všestranné pérování dokáže pohltit díry i drobné nerovnosti na českých silnicích, aniž by ztratilo sportovní charakter. Výsledkem je stroj, který nabídne požitek z jízdy ve vysoké rychlosti, a přitom udrží jezdce v pohodlí i na delších trasách.
Udělej demontáž subrámu a pečlivě zkontroluj svary a upevňovací šrouby, a dávej pozor na mikropukliny nebo uvolněné matice, protože oslabený subrám negativně ovlivní stabilitu a může se projevit nechtěným houpáním sedla při zrychlení.
Udělej test spínání palivového čerpadla několika starty po sobě a sleduj nerovnoměrnou dodávku paliva, a dávej pozor na chvění motoru nebo zadření filtru, protože zanedbaná palivová soustava vede k nepravidelné akceleraci a zásekům při jízdě v kopci.
Udělej kontrolu hydraulického obvodu spojky i brzd – několikrát za jízdy sešlápni páčku a ověř návrat do výchozí polohy, a dávej pozor na pomalu vracející se ovládací prvky a změkčené hadičky, protože opotřebené těsnění ovlivní plynulost řazení i citlivost brzdění.
Motocykly, které jste si nedávno prohlíželi