**Popis motocyklu: Ducati Monster 796** Motocykl Ducati Monster 796 je v excelentním stavu a byl náležitě udržován. Jsem druhý majitel, a vozidlo je pravidelně servisováno s kompletní servisní knížkou. Motorka nikdy neměla pád nebo nehodu a je garážována, jezděna pouze za dobrého počasí, nikdy v dešti. Před každou jízdou byla zahřívána a po každé jízdě chlazena. Poslední servis proběhl v březnu 2025, kdy byla provedena důkladná údržba zahrnující: - Desmoservis - Nový ozubený řemen - Nová baterie (Yuasa) - Výměna oleje a brzdové kapaliny - Nové brzdové destičky vpředu - Technická kontrola platná do března 2027 V červenci 2025 byl během tohoto týdne vyměněn řetězový set (DID ZVMX2) včetně pastorku a ozubeného kola Supersprox, spolu s novým setem pneumatik (najeto méně než 50 km). Motocykl je vybaven vzácným QD výfukovým systémem s homologací EG, který má skvělý Euro 3 zvuk. Všechny údržby byly prováděny včas, pravidelně jsem vyměňoval řemen každé 2 roky, i když aktuální doporučený interval od výrobce je 5 let. Originální díly jsou k dispozici. Doplňky motocyklu zahrnují: - QD Exbox kompletní výfukový systém (s E-číslem) - EVR red clutch master cylinder - Zlatočerný řetězový set DID ZVMX2 se Supersprox ozubeným kolem - Ducati Performance blinkry vpředu a vzadu (krátké) - Ducati Performance držák SPZ - Hliníkové gripy Rizoma „Sport“ na řídítka v černé barvě - Černé páky spojky a brzdy V-Trec (s ABE) - Nová černá řídítka "New Generation" Raximo – 28 mm kuželové (s ABE) - Highsider zrcátko na konci řídítek - Desmoworld černé šrouby sedla - Carbon zadní blatník - Carbon kryt nádrže - Carbon sedací podložka - Originální dolní kryt nádrže z Ducati Monster 1100 Evo (bílý) - Dekor kryt spolujezdce Ducati Monster 1100 Evo (bílý) Ducati Monster 796 je registrována a připravena k vyzkoušení. Kilometrový stav se může ještě mírně měnit, protože motocykl bude při dobrém počasí používán.
2014
34.000 km
Včetně všech poplatků
Ducati Monster 796ABS
Zweibrücken
Ducati Monster je esencí italského minimalismu na dvou kolech – odhalený trubkový rám kontrastuje s hladkými liniemi nádrže a kapotáže, čímž vzniká sochařský kousek připravený na každou silnici.
Úzký profil a nízké těžiště přinášejí výjimečnou obratnost v městském provozu i jistotu v prudkých zatáčkách na venkovských silnicích. Monster má nenucený výraz, který zaujme každého, kdo projede kolem.
Každý nádech plynu doprovází dunivý zvuk výfuku a okamžitá odezva na plyn, jež umocňují pocit přímého spojení mezi jezdcem a strojem. Jízda na Monsteru znamená intenzivní zážitek od startu až do cíle.
Citlivá a přímá odezva na plyn umožňuje plynulá předjíždění i svižné změny směru v kolonách i na klikatých okreskách. Monster reaguje i na sebemenší pohyb rukojetí, což zvyšuje důvěru v manévrování.
Vzpřímená jízdní pozice a ergonomie sedla nabízejí dostatek pohodlí pro delší přesuny, aniž by obětovaly sportovní charakter. I po stovkách kilometrů v sedle zůstává jízda dynamická a komfortní zároveň.
Lehká stavba a vyvážený rám zajišťují stabilitu i na nerovném povrchu. Monster zvládne hravě nejen asfalt, ale i drobné nerovnosti, aniž by jezdec ztratil pocit kontroly nad strojem.
Prohlédněte sváry trubkového rámu kolem hlavy řízení a pod sedlem, a dejte pozor na mikropukliny a rezavé stopy, které mohou naznačovat předchozí pády nebo neodborné svařování.
Otestujte chod desmodromického ventilového mechanismu a hlídejte nerovnoměrné klepání při volnoběhu, a současně všímejte si opotřebení v oblasti hlavy válců, kde se zanedbané seřízení ventilů projeví hlučným chodem a sníženým tahovým výkonem.
Prozkoumejte výfukové koleno a spoje trubek u tlumiče, a sledujte změny barvy na svarech a uvolněné úchyty, protože praskliny či deformace výfuku mohou vést k úniku spalin a zvýšené hlučnosti.
Motocykly, které jste si nedávno prohlíželi