Motorka je ve vynikajícím stavu a byla vyrobena v roce 2014. Pochází z ČR a má za sebou pouze jednoho majitele. Motor o výkonu 59 kW je vybaven ABS. Na tachometru je zaznamenáno 33 793 km. Před sezónou byla provedena důkladná údržba, zahrnující výměnu pneumatik za nové Pirelli Angel ST, brzdové destičky, baterii a olejový servis. V roce 2024 je naplánována výměna řetězové sady a servis rozvodových řemenů, tlumičů a ventilových vůlí, včetně výměny palivového filtru a nového ložiska předního kola. Motorka je nebouraná a je dodávána s manuálem v češtině, dvěma klíči a originálními páčkami spojky a brzdy navíc. Dále je vybavena protektory na motoru a uchycením tankvaku Givi na nádrži. Je to mrštná, zábavná a překvapivě komfortní mašina, ideální pro delší cesty – autor s výškou 180 cm absolvoval 3100 km v Bosně a Černé Hoře bez jakýchkoli problémů. Je připravena k okamžitému užívání.
2014
33.793 km
Včetně všech poplatků
Ducati Monster 796 ABS
Ostrava - Plesná
Ducati Monster je esencí italského minimalismu na dvou kolech – odhalený trubkový rám kontrastuje s hladkými liniemi nádrže a kapotáže, čímž vzniká sochařský kousek připravený na každou silnici.
Úzký profil a nízké těžiště přinášejí výjimečnou obratnost v městském provozu i jistotu v prudkých zatáčkách na venkovských silnicích. Monster má nenucený výraz, který zaujme každého, kdo projede kolem.
Každý nádech plynu doprovází dunivý zvuk výfuku a okamžitá odezva na plyn, jež umocňují pocit přímého spojení mezi jezdcem a strojem. Jízda na Monsteru znamená intenzivní zážitek od startu až do cíle.
Citlivá a přímá odezva na plyn umožňuje plynulá předjíždění i svižné změny směru v kolonách i na klikatých okreskách. Monster reaguje i na sebemenší pohyb rukojetí, což zvyšuje důvěru v manévrování.
Vzpřímená jízdní pozice a ergonomie sedla nabízejí dostatek pohodlí pro delší přesuny, aniž by obětovaly sportovní charakter. I po stovkách kilometrů v sedle zůstává jízda dynamická a komfortní zároveň.
Lehká stavba a vyvážený rám zajišťují stabilitu i na nerovném povrchu. Monster zvládne hravě nejen asfalt, ale i drobné nerovnosti, aniž by jezdec ztratil pocit kontroly nad strojem.
Prohlédněte sváry trubkového rámu kolem hlavy řízení a pod sedlem, a dejte pozor na mikropukliny a rezavé stopy, které mohou naznačovat předchozí pády nebo neodborné svařování.
Otestujte chod desmodromického ventilového mechanismu a hlídejte nerovnoměrné klepání při volnoběhu, a současně všímejte si opotřebení v oblasti hlavy válců, kde se zanedbané seřízení ventilů projeví hlučným chodem a sníženým tahovým výkonem.
Prozkoumejte výfukové koleno a spoje trubek u tlumiče, a sledujte změny barvy na svarech a uvolněné úchyty, protože praskliny či deformace výfuku mohou vést k úniku spalin a zvýšené hlučnosti.
Motocykly, které jste si nedávno prohlíželi