Moto IMPECCABLE s velkým servisem provedeným v květnu 2025 při 34 000 km. Tento stroj prošel kompletní renovací s použitím těch nejkvalitnějších dílů. V rámci údržby byly vyměněny motorové řemeny, seřízeny ventily, osazeny nové přední a zadní destičky Brembo, vyměněny všechny kapaliny, nový olejový a vzduchový filtr. Také došlo k výměně kabelu spojky, instalaci nové vysokokapacitní baterie Yuasa, nového řetězu a koleček a nových svíček. Proběhlo jemné seřízení vstřikování. Dále jsou na motorce nové pneumatiky Pirelli Diablo Rosso 4, které byly vyměněny v srpnu 2025 a mají najeto pouze 600 km. Moto je vybaveno ABS a kontrolou trakce se třemi úrovněmi podle jízdních režimů: Déšť, turistika, sport. K motorce patří také taška na nádrž Givi a mechanický stojan. Další velký servis je plánován na 65 000 km, což znamená, že se jedná o skvělou volbu v porovnání s Ducati s nižším nájezdem. Technická kontrola bude provedena při převodu.
2014
37.300 km
Ducati Monster je silniční motocykl původně představený v roce 1993, který se stal ikonou jednoduchosti, agility a ikonického italského designu. Současný model Monster SP (2022) pohání kapalinou chlazený Testastretta 11° L-Twin o objemu 937 cm³ s DOHC a čtyřmi ventily na válec, jenž produkuje 81 kW (111 k) při 9 250 ot./min a 93 Nm při 6 500 ot./min. Šestistupňová převodovka s Ducati Quick Shift pro bleskové řazení nahoru i dolů a ride-by-wire zajistí okamžitou odezvu na otevření plynu. Rám tvoří ocelový trubkový trellis s motorem jako nosnou součástí, doplněný přední 43mm plně stavitelnou USD vidlicí Showa a zadním monoshockem Sachs se 130 mm zdvihu. 17″ kola obouvají pneumatiky Pirelli Diablo Rosso III a brzdy tvoří dva 320 mm kotouče s čtyřpístkovými třmeny Brembo M4.30 vpředu a 245 mm kotouč se dvoupístkovým třmenem vzadu, podpořené náklonově citlivým ABS. Monster SP nabízí čtyři jízdní režimy – Sport, Touring, Urban a Wet – a asistence v podobě Ducati Traction Control, Wheelie Control a Cornering ABS. 4,3″ barevný TFT displej s Ducati Multimedia Systemem a Bluetooth umožňuje zobrazení hovorů, hudby či telemetrie. Sedlo ve výšce 820 mm, 16l nádrž a pohotovostní hmotnost 188 kg kombinují obratnost ve městě s jistotou na dálnici. Originální příslušenství jako Termignoni tlumič, ochranný kryt radiátoru, vyhřívané gripy či držáky brašen promění Monster SP v ideálního společníka na každodenní vyjížďky i víkendové dobrodružství.
Včetně všech poplatků
Ducati Monster 821
Ixelles