Na prodej je Ducati Monster 1200, vyrobená v roce 2014, s nachozenými 37.400 km. Motorce bylo věnováno značné úsilí a péče během vlastníctví posledními čtyřmi lety. Každoročně byl měněn olej, a to bez ohledu na najeté kilometry, přičemž maximální interval pro výměnu činil 1500 km. V rámci servisu byla vyměněna celá řada komponentů: nové přední kotouče, nové brzdové desky, baterie a pneumatiky Dunlop Roadsmart IV GT. Motorce byly provedeny rozvody, výměna oleje v předních vidlicích a byla také provedena údržba Desmo při 30.000 km. Motorka je v perfektním technickém stavu a nevyžaduje žádné další investice. Dále je vybavena výfuky Termignoni a k dispozici je také originální výfuk, stojan a zámek, kratší páčky, držák SPZ a blinkry Barracuda, a plexi štítek. Technická kontrola je platná na další dva roky. Tento model sdílí stejný motor jako Ducati Diavel a Multistrada 1200. Motorka nebyla nikdy havarována.
2014
37.400 km
Včetně všech poplatků
Ducati Monster 1200
Ostrava
Ducati Monster je esencí italského minimalismu na dvou kolech – odhalený trubkový rám kontrastuje s hladkými liniemi nádrže a kapotáže, čímž vzniká sochařský kousek připravený na každou silnici.
Úzký profil a nízké těžiště přinášejí výjimečnou obratnost v městském provozu i jistotu v prudkých zatáčkách na venkovských silnicích. Monster má nenucený výraz, který zaujme každého, kdo projede kolem.
Každý nádech plynu doprovází dunivý zvuk výfuku a okamžitá odezva na plyn, jež umocňují pocit přímého spojení mezi jezdcem a strojem. Jízda na Monsteru znamená intenzivní zážitek od startu až do cíle.
Citlivá a přímá odezva na plyn umožňuje plynulá předjíždění i svižné změny směru v kolonách i na klikatých okreskách. Monster reaguje i na sebemenší pohyb rukojetí, což zvyšuje důvěru v manévrování.
Vzpřímená jízdní pozice a ergonomie sedla nabízejí dostatek pohodlí pro delší přesuny, aniž by obětovaly sportovní charakter. I po stovkách kilometrů v sedle zůstává jízda dynamická a komfortní zároveň.
Lehká stavba a vyvážený rám zajišťují stabilitu i na nerovném povrchu. Monster zvládne hravě nejen asfalt, ale i drobné nerovnosti, aniž by jezdec ztratil pocit kontroly nad strojem.
Prohlédněte sváry trubkového rámu kolem hlavy řízení a pod sedlem, a dejte pozor na mikropukliny a rezavé stopy, které mohou naznačovat předchozí pády nebo neodborné svařování.
Otestujte chod desmodromického ventilového mechanismu a hlídejte nerovnoměrné klepání při volnoběhu, a současně všímejte si opotřebení v oblasti hlavy válců, kde se zanedbané seřízení ventilů projeví hlučným chodem a sníženým tahovým výkonem.
Prozkoumejte výfukové koleno a spoje trubek u tlumiče, a sledujte změny barvy na svarech a uvolněné úchyty, protože praskliny či deformace výfuku mohou vést k úniku spalin a zvýšené hlučnosti.
Motocykly, které jste si nedávno prohlíželi