Motorka je v prvním majiteli a nachází se ve velmi dobrém stavu. Údržba je aktuální, což zajišťuje její spolehlivost a výkon. Mezi zajímavé doplňky patří homologovaný výfuk Termignoni, který dodává motorce sportovní zvuk a vzhled, a uhlíkový kryt na nádrži, který přidává na atraktivitě. Součástí výbavy je také praktický držák SPZ. Navíc je možnost přidání omezovače výkonu za příplatek, což může být zajímavá volba pro ty, kteří hledají specifické možnosti nastavení výkonu motorky.
2014
8.790 km
Ducati Monster je silniční motocykl původně představený v roce 1993, který se stal ikonou jednoduchosti, agility a ikonického italského designu. Současný model Monster SP (2022) pohání kapalinou chlazený Testastretta 11° L-Twin o objemu 937 cm³ s DOHC a čtyřmi ventily na válec, jenž produkuje 81 kW (111 k) při 9 250 ot./min a 93 Nm při 6 500 ot./min. Šestistupňová převodovka s Ducati Quick Shift pro bleskové řazení nahoru i dolů a ride-by-wire zajistí okamžitou odezvu na otevření plynu. Rám tvoří ocelový trubkový trellis s motorem jako nosnou součástí, doplněný přední 43mm plně stavitelnou USD vidlicí Showa a zadním monoshockem Sachs se 130 mm zdvihu. 17″ kola obouvají pneumatiky Pirelli Diablo Rosso III a brzdy tvoří dva 320 mm kotouče s čtyřpístkovými třmeny Brembo M4.30 vpředu a 245 mm kotouč se dvoupístkovým třmenem vzadu, podpořené náklonově citlivým ABS. Monster SP nabízí čtyři jízdní režimy – Sport, Touring, Urban a Wet – a asistence v podobě Ducati Traction Control, Wheelie Control a Cornering ABS. 4,3″ barevný TFT displej s Ducati Multimedia Systemem a Bluetooth umožňuje zobrazení hovorů, hudby či telemetrie. Sedlo ve výšce 820 mm, 16l nádrž a pohotovostní hmotnost 188 kg kombinují obratnost ve městě s jistotou na dálnici. Originální příslušenství jako Termignoni tlumič, ochranný kryt radiátoru, vyhřívané gripy či držáky brašen promění Monster SP v ideálního společníka na každodenní vyjížďky i víkendové dobrodružství.
Včetně všech poplatků
Ducati
Montpellier