Ducati Monster 1200 S (2014) je špičkový motocykl v TOP stavu, s najetými 39 137 km a původem z ČR. Dosahuje výkonu 99 kW / 135 koní a je pravidelně servisovaný a pečlivě udržovaný. Motorka je garážovaná a nebouraná. Verze Monster 1200 S nabízí oproti základnímu modelu plně stavitelný podvozek Öhlins jak na předních, tak na zadních tlumičích, výkonné brzdy Brembo M50, karbonové a prémiové komponenty, a lehčí kola. Mezi doplňky a výbavou najdete výfukovou koncovku Termignoni, která zajišťuje skvělý zvuk a zlepšený výkon, padací protektory (padáky) a ochranný polep karoserie. Motorka je vhodná jak pro zkušené jezdce, tak i pro ty, kteří hledají charakterní naháč s nadstandardním výkonem a vybavením.
2014
39.137 km
Včetně všech poplatků
Ducati Monster 1200S - DPH
Děčín V-Rozbělesy
Ducati Monster je esencí italského minimalismu na dvou kolech – odhalený trubkový rám kontrastuje s hladkými liniemi nádrže a kapotáže, čímž vzniká sochařský kousek připravený na každou silnici.
Úzký profil a nízké těžiště přinášejí výjimečnou obratnost v městském provozu i jistotu v prudkých zatáčkách na venkovských silnicích. Monster má nenucený výraz, který zaujme každého, kdo projede kolem.
Každý nádech plynu doprovází dunivý zvuk výfuku a okamžitá odezva na plyn, jež umocňují pocit přímého spojení mezi jezdcem a strojem. Jízda na Monsteru znamená intenzivní zážitek od startu až do cíle.
Citlivá a přímá odezva na plyn umožňuje plynulá předjíždění i svižné změny směru v kolonách i na klikatých okreskách. Monster reaguje i na sebemenší pohyb rukojetí, což zvyšuje důvěru v manévrování.
Vzpřímená jízdní pozice a ergonomie sedla nabízejí dostatek pohodlí pro delší přesuny, aniž by obětovaly sportovní charakter. I po stovkách kilometrů v sedle zůstává jízda dynamická a komfortní zároveň.
Lehká stavba a vyvážený rám zajišťují stabilitu i na nerovném povrchu. Monster zvládne hravě nejen asfalt, ale i drobné nerovnosti, aniž by jezdec ztratil pocit kontroly nad strojem.
Prohlédněte sváry trubkového rámu kolem hlavy řízení a pod sedlem, a dejte pozor na mikropukliny a rezavé stopy, které mohou naznačovat předchozí pády nebo neodborné svařování.
Otestujte chod desmodromického ventilového mechanismu a hlídejte nerovnoměrné klepání při volnoběhu, a současně všímejte si opotřebení v oblasti hlavy válců, kde se zanedbané seřízení ventilů projeví hlučným chodem a sníženým tahovým výkonem.
Prozkoumejte výfukové koleno a spoje trubek u tlumiče, a sledujte změny barvy na svarech a uvolněné úchyty, protože praskliny či deformace výfuku mohou vést k úniku spalin a zvýšené hlučnosti.
Motocykly, které jste si nedávno prohlíželi