**Popis motorky:** Na prodej je motorka ATI MONSTER 1200S z roku 2014 s najetými 25 500 km. Motorka má servis Desmo platný do května 2024. V nedávné době byly vyměněny přední brzdové destičky a nová baterie, která má najeto méně než 1000 km. Pneumatiky Pirelli Diablo jsou v dobrém stavu, s životností na cca 70 %. Motorka je vybavena následujícím příslušenstvím: - Kompletní výfuk s mapou UP Termignoni - Elektronická převodovka - Vysoký držák SPZ - Malé LED blinkry - Zátky rámu a nádrží pro brzdovou kapalinu a spojku Ducati Performance - Ochrana výfuku z karbonu K mopedu jsou dostupné všechny originální díly. Součástí nabídky je také tankvak GIVI se zadním nosičem na sedlo. Motorka je v skvělém stavu a je ideální pro skutečně zainteresované zájemce. Možnost výměny za Multistradu 1200.
2014
25.500 km
Včetně všech poplatků
Ducati Monster 12001200S
San Giovanni al Natisone
Ducati Monster je esencí italského minimalismu na dvou kolech – odhalený trubkový rám kontrastuje s hladkými liniemi nádrže a kapotáže, čímž vzniká sochařský kousek připravený na každou silnici.
Úzký profil a nízké těžiště přinášejí výjimečnou obratnost v městském provozu i jistotu v prudkých zatáčkách na venkovských silnicích. Monster má nenucený výraz, který zaujme každého, kdo projede kolem.
Každý nádech plynu doprovází dunivý zvuk výfuku a okamžitá odezva na plyn, jež umocňují pocit přímého spojení mezi jezdcem a strojem. Jízda na Monsteru znamená intenzivní zážitek od startu až do cíle.
Citlivá a přímá odezva na plyn umožňuje plynulá předjíždění i svižné změny směru v kolonách i na klikatých okreskách. Monster reaguje i na sebemenší pohyb rukojetí, což zvyšuje důvěru v manévrování.
Vzpřímená jízdní pozice a ergonomie sedla nabízejí dostatek pohodlí pro delší přesuny, aniž by obětovaly sportovní charakter. I po stovkách kilometrů v sedle zůstává jízda dynamická a komfortní zároveň.
Lehká stavba a vyvážený rám zajišťují stabilitu i na nerovném povrchu. Monster zvládne hravě nejen asfalt, ale i drobné nerovnosti, aniž by jezdec ztratil pocit kontroly nad strojem.
Prohlédněte sváry trubkového rámu kolem hlavy řízení a pod sedlem, a dejte pozor na mikropukliny a rezavé stopy, které mohou naznačovat předchozí pády nebo neodborné svařování.
Otestujte chod desmodromického ventilového mechanismu a hlídejte nerovnoměrné klepání při volnoběhu, a současně všímejte si opotřebení v oblasti hlavy válců, kde se zanedbané seřízení ventilů projeví hlučným chodem a sníženým tahovým výkonem.
Prozkoumejte výfukové koleno a spoje trubek u tlumiče, a sledujte změny barvy na svarech a uvolněné úchyty, protože praskliny či deformace výfuku mohou vést k úniku spalin a zvýšené hlučnosti.
Motocykly, které jste si nedávno prohlíželi