Jednobuch s.r.o.

Najděte si svou dokonalou ojetou motorku

Chlístovice 130

Chlístovice

+420 792 362 954

nejlepsi.motorky@nejlepsi-motorky.cz

Rychlé odkazy

  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní podmínky

Služby

  • Financování

Kontakt

© 2023-2025 Jednobuch s.r.o - Nejlepší Motorky. Všechna práva vyhrazena.

Jednobuch s.r.o., IČO: 24180149, DIČ: CZ24180149

    Domů / Motocykly / BMW / BMW K 1600 GTL / BMW K 1600 GTL

    2014 BMW K 1600 GTL • 112.000 km

    speciální lakováníprvní vlastníkoprava v autorizovaném BMW servisuznalecké posudky k dispozicinové zadní komponentyplatný TÜV do 3/27BMW K 1600 GTL komfortnehodová historiemožné kosmetické vady po opravěPrvní generace možné vyšší opotřebení
    2014 BMW BMW K 1600 GTL - 112 000 km - Fotka 1
    1 / 5

    Přehled

    Motorka je v prvním vlastnictví a disponuje speciálním lakováním. Aktuálně má platný TÜV do 3/27. Všechny zapalovací cívky byly vyměněny. Po nehodě byla opravena zadní část pod odborným dohledem BMW servisu, přičemž rám byl změřen certifikovaným znalcem. Můžete se spoléhat na obě znalecké posudky, které jsou k dispozici. Mezi nově pořízené komponenty patří nový disk a pneumatika vzadu, nové zadní světlo, úhlový převodník kardan, hlavní stojan, zadní kyvná vidlice, zadní rám a výfukový svod. K motorce byl rovněž přidán dodatečný tlumič výfuku. Motorce se daří dobře a je připravena na nové dobrodružství.
    Rok

    2014

    Nájezd

    112.000 km

    305.563 Kč

    Včetně všech poplatků

    Prodejce

    BMW K 1600 GTL

    Bühl


    Skvělý pohodlný motocykl na dlouhé cestySkvělý výkon a stabilita v zatáčkáchNejlepší turistická motorka, kterou jsem kdy mělBezproblémový provoz po 20 000 kmLuxusní vybavení a pohodlné sedloDobrý poměr cena/výkonVynikající technologie a ovládáníSkvělý zvuk motoru a dynamikaDostatek místa pro spolujezdceSilný motor a nízká spotřeba paliva

    Informace o modelu

    "BMW K 1600 GTL"

    O modelu "BMW K 1600 GTL"

    BMW K 1600 GTL je vlajková loď mezi luxusními cestovními motocykly značky BMW a patří do elitní kategorie long-distance tourerů. Srdcem je šestiválcový řadový motor o objemu 1649 cm³, který poskytuje 118 kW (160 k) a masivní točivý moment 175–180 Nm (podle ročníku; od roku 2022 až 180 Nm) s výbornou pružností. Převodovka je šestistupňová a přenos výkonu zajišťuje bezúdržbový kardan, což spolu s velkou 26,5l nádrží předurčuje GTL k rychlému a pohodlnému cestování na dlouhé vzdálenosti.

    Design GTL klade důraz na komfort posádky: pohodlné sedlo s nižší výškou 750–780 mm, široké plexi s elektrickým nastavením a sériový topcase s opěrkou pro spolujezdce. Karoserie je tvarovaná pro ochranu před větrem a deštěm, starší ročníky využívají adaptivní xenon, novější mají plnohodnotný LED světlomet s funkcí přisvěcování do zatáček. Ergonomie je uvolněná, s vyššími řídítky a dostatečným prostorem pro kolena, zatímco boční kufry (cca 33 l) a topcase (cca 50 l) poskytují praktickou kapacitu pro touring.

    Rám je hliníkový „bridge frame“ s předním zavěšením Duolever a zadním Paraleverem, což minimalizuje potápění při brzdění a stabilizuje motocykl v zatáčkách i s nákladem. Brzdová soustava používá vpředu dvojici 320mm kotoučů a vzadu 320mm kotouč, s ABS (u novějších ročníků ABS Pro do náklonu). Kola 17" obouvají pneumatiky 120/70 ZR17 a 190/55 ZR17, rozvor přes 1,6 m a pohotovostní hmotnost okolo 350 kg přinášejí klid a jistotu ve vysokých rychlostech.

    Výhody používání "BMW K 1600 GTL"

    Hlavní devizou je hedvábně hladký chod šestiválce, který táhne už od nízkých otáček a umožňuje bezstarostné předjíždění i s plně naloženými kufry a spolujezdcem. Lineární nástup výkonu a minimální vibrace z něj dělají jeden z nejkomfortnějších motorů v segmentu, přičemž převodovka pracuje kultivovaně a kardan se chová neutrálně. Stabilita ve vysokých rychlostech a jistota v dlouhých obloucích patří ke špičce třídy.

    Elektronická výbava je bohatá: jízdní režimy (Rain/Road/Dynamic), DTC, tempomat, vyhřívané rukojeti a sedla, Hill Start Control a asistent couvání usnadňují manipulaci s mohutným strojem. Dynamic ESA (u novějších ročníků Dynamic ESA Next Generation) aktivně přizpůsobuje tlumení i předpětí a zlepšuje komfort i kontrolu, u pozdějších verzí doplněno ABS Pro. Od modernizace 2022 je k dispozici 10,25" TFT s konektivitou a vylepšený audio systém, u starších ročníků nechybí ovládací kolečko Multi-Controller a kvalitní audio s přípojkami.

    Technicky těží GTL z kardanu s minimálními nároky na servis a dlouhých servisních intervalů (běžný servis po 10 000 km, kontrola ventilových vůlí zpravidla po 30 000 km). Robustní chlazení a velký alternátor zvládnou vyhřívání i příslušenství, LED osvětlovací technika navíc snižuje zátěž elektriky. Přístup ke klíčovým komponentům je u K-série řešen rozumně, což zjednodušuje běžnou údržbu včetně výměny oleje v kardanu a kontrole brzd.

    Na co si dát pozor při koupi "BMW K 1600 GTL" již použité

    Zkontrolujte motor a rozvody: nastartujte studený motor a poslouchejte nadměrné cvakání rozvodového řetězu; u raných ročníků ověřte, zda byl montován „chain jump guard“ (BMW servisní opatření). Sejměte levý boční panel a zkontrolujte případné stopy chladicí kapaliny u odvzdušňovacího otvoru vodní pumpy (weep hole) a netěsnosti kolem hadic. Proveďte zkušební jízdu a otestujte plynulost reakce ride-by-wire v pásmu 2–4 tis. ot./min., funkci quickshifteru (pokud je) a tichý chod spojky bez prokluzu při prudké akceleraci na vyšší rychlostní stupeň.

    Prověřte podvozek, kardan a brzdy: přepínejte režimy a úrovně Dynamic ESA a sledujte změnu výšky i chování tlumičů; zkontrolujte případné úniky oleje na zadním tlumiči. Zvedněte motocykl na centrální stojan, protočte zadní kolo a zkontrolujte vůli v Paraleveru i ložiskách zadního převodu; zkontrolujte těsnost simerinků kardanu. Otestujte brzdy několika prudkými zastaveními na rovném povrchu, sledujte pulzaci ABS (u novějších ABS Pro) a změřte tloušťku kotoučů i rovnoměrné sjetí destiček.

    Otestujte elektroniku a komfortní výbavu: vyzkoušejte couvací asistent (R) v mírném stoupání, funkci Hill Start Control, tempomat a elektrické plexi v celém rozsahu. Otestujte adaptivní světlomet – na tmavém místě několikrát propružte předek a sledujte naklápění světla; u verzí s 10,25" TFT prověřte konektivitu a aktualizace softwaru, u starších ročníků zkontrolujte přepínače na levém bloku (známé opotřebení spínačů). Vyžádejte si kompletní servisní historii včetně záznamů o výměnách oleje v kardanu (cca každé 2 roky/20 tis. km), kontrole ventilů (cca 30 tis. km) a ověřte vyřešené svolávací akce BMW (např. aktualizace motorového softwaru a kontroly kardanu u novějších let).



    Technické specifikace

    Motor

    Typ motoruŠestiválcový, čtyřtaktní, řadový
    Zdvihový objem1649 cm³
    Výkon118 kW (160 k) při 7750 ot/min
    Točivý moment175 Nm při 5250 ot/min
    Převodovka6-stupňová
    Sekundární převodKardanový hřídel

    Podvozek

    Přední odpruženíDuolever
    Zadní odpruženíParalever ESA
    Přední brzdaDvojité kotouče 320mm
    Zadní brzdaJednoduchý kotouč 320mm
    Přední pneumatika120/70 ZR17
    Zadní pneumatika190/55 ZR17

    Rozměry

    Délka2580 mm
    Šířka1050 mm
    Výška1485 mm
    Výška sedla750 mm
    Rozvor1618 mm
    Hmotnost348 kg (sucho)

    Výkon

    Objem nádrže26.5 l
    Spotřeba paliva6.8 l/100km

    Ostatní

    VlastnostiESA, ABS, ASC, Audio systém, Navigace
    Informace o modeluLuxusní touring motocykl s maximálním komfortem
    Informace o generaciAktuální generace s pokročilou elektronikou

    Podobné motorky

    Nedávno zobrazené

    Motocykly, které jste si nedávno prohlíželi