Na prodej je motorka BMW s objemem 1600 ccm a výkonem 118 koní. Měla najeto 67 650 km a byla vyrobena v roce 2014. K motorce je platná STK. Byla koupena nová v České republice a je velmi udržovaná, pravidelně servisovaná. Nedávno prošla servisem, po němž najela pouhých 1500 km, a byla vybavena novými pneumatikami. Motorka disponuje bohatou výbavou, která zahrnuje adaptivní světlo do zatáček, LED přídavný světlomet, Bluetooth rozhraní, DTC (dynamickou kontrolu trakce) a komfortní sedačku Pro. Dále je vybavena audiosystémem ECE s přípravou pro navigaci, rádiem a centrálním zamykáním. Mezi další speciální prvky patří kontrola tlaku v pneumatikách, sportovní čelní sklo a výstražný systém proti krádeži. Tento model rovněž zahrnuje bezpečnostní paket a další výbavy pro zvýšení pohodlí a bezpečnosti. Motorka je celkově v TOP stavu a připravena na nové dobrodružství.
2014
67.650 km
Včetně všech poplatků
BMW K 1600 GT
Jičíněves
BMW K 1600 GT představuje vrchol komfortu a elegance v kategorii sportovně-cestovních motocyklů. S důrazem na pohodlí jezdce i spolujezdce kombinuje velkou kapotáž s nastavitelností sedla a řídítek tak, aby každý našel ideální posed pro dlouhé kilometry.
Design stroje zdůrazňuje dynamiku i stabilitu – štíhlá linie přední kapotáže hladce přechází k mohutnému zadnímu dílu se stranovými kufry. BMW K 1600 GT působí sebevědomě a vytříbeně, ať už stojí na parkovišti před hotelem, nebo uhání dálničním úsekem.
Vizuální harmonie mezi kapotou, palivovou nádrží a elegantně integrovanými bočními kufry ukazuje, že motocykl vznikal s citem pro detail. Každý prvek – od krytu výfuku až po dvojici světlometů Adaptive Headlight – je navržen tak, aby sloužil funkci i stylu.
Největší předností je neuvěřitelně hladký průběh výkonu, který dává tušit ladnost šestiválce pod kapotou. Plynulá akcelerace bez trhání dodává jistotu při předjíždění i jímavé potěšení z klidných dálničních úseků.
Elektronické asistenty a jízdní režimy (Road, Rain, Dynamic) umožňují okamžitě přizpůsobit chování motocyklu povětrnostním podmínkám i stylu jízdy. Díky tomu se stroj chová předvídatelně na mokru, agilně v serpentinách i klidně při rychlých úsecích po dálnici.
Shaft drive a vyvážené rozložení hmotnosti znamenají téměř bezúdržbový provoz a maximální stabilitu. Netřeba pravidelně napínat řetěz či mazat řetěz ani se obávat nerovnoměrného tahu – K 1600 GT se soustředí na zážitek, ne na servisní práce.
Sejměte kryt předního odpružení a důkladně prohlédněte čepy Duoleveru, a sledujte případné netěsnosti nebo poškození manžet, protože opotřebované těsnění může vést k nežádoucímu promísení oleje a vzduchu v tlumičích.
Otestujte funkci elektronicky nastavitelného štítu a zasouvejte ho až do krajních poloh, a dávejte pozor na zasekávání nebo hluk krokového motoru, protože první známky poruchy mechanismu signalizují nákladnou výměnu servomotoru.
Proveďte zkušební jízdu se zapnutým tempomatem a nastavením adaptivních světel, a sledujte, zda se přední paprsky plynule otáčejí s náklonem, protože porucha servomotorů v hlavicích lamp často způsobuje nerovnoměrné osvětlení zatáček.
Motocykly, které jste si nedávno prohlíželi