Na prodej je motorka BMW K1600GT z roku 2014, původem z Itálie. V České republice je motorka prvním majitelem. S najetými 95.000 km je stále v provozu a byla používána na dlouhé cesty do zemí jako Itálie, Rakousko, Švédsko, Německo a Nizozemsko. Servisní historie je doložena, přičemž servis byl prováděn u společnosti Cartec v Praze. Mezi nedávno provedené údržbové práce patří výměna rozvodů, 6 nových svíček, 6 nových cívek, předních a zadních brzdových destiček, nového oleje a filtrů, jakož i nových předních a zadních pneumatik. Motorka je vybavena řadou moderních doplňků, mezi které patří: - Adaptivní světlo do zatáček - Bluetooth rozhraní - Dynamická kontrola trakce (DTC) - Keyless Ride (bezklíčové startování) - Denní světlomet - Hill Start Control (kontrola rozjezdu do kopce) - Audiosystém ECE s přípravou pro navigaci - Rádio a přídavné světlomety - Elektronická regulace zavěšení (ESA) - Centrální zamykání - Bezpečnostní paket a další. - Kontrola tlaku v pneumatikách - Výstražný systém proti krádeži Motorka je tedy ve výborném stavu a nabízí komfortní a bezpečnou jízdu díky bohaté výbavě.
2014
95.000 km
Včetně všech poplatků
BMW K 1600 GT
Praha 4-Braník
BMW K 1600 GT představuje vrchol komfortu a elegance v kategorii sportovně-cestovních motocyklů. S důrazem na pohodlí jezdce i spolujezdce kombinuje velkou kapotáž s nastavitelností sedla a řídítek tak, aby každý našel ideální posed pro dlouhé kilometry.
Design stroje zdůrazňuje dynamiku i stabilitu – štíhlá linie přední kapotáže hladce přechází k mohutnému zadnímu dílu se stranovými kufry. BMW K 1600 GT působí sebevědomě a vytříbeně, ať už stojí na parkovišti před hotelem, nebo uhání dálničním úsekem.
Vizuální harmonie mezi kapotou, palivovou nádrží a elegantně integrovanými bočními kufry ukazuje, že motocykl vznikal s citem pro detail. Každý prvek – od krytu výfuku až po dvojici světlometů Adaptive Headlight – je navržen tak, aby sloužil funkci i stylu.
Největší předností je neuvěřitelně hladký průběh výkonu, který dává tušit ladnost šestiválce pod kapotou. Plynulá akcelerace bez trhání dodává jistotu při předjíždění i jímavé potěšení z klidných dálničních úseků.
Elektronické asistenty a jízdní režimy (Road, Rain, Dynamic) umožňují okamžitě přizpůsobit chování motocyklu povětrnostním podmínkám i stylu jízdy. Díky tomu se stroj chová předvídatelně na mokru, agilně v serpentinách i klidně při rychlých úsecích po dálnici.
Shaft drive a vyvážené rozložení hmotnosti znamenají téměř bezúdržbový provoz a maximální stabilitu. Netřeba pravidelně napínat řetěz či mazat řetěz ani se obávat nerovnoměrného tahu – K 1600 GT se soustředí na zážitek, ne na servisní práce.
Sejměte kryt předního odpružení a důkladně prohlédněte čepy Duoleveru, a sledujte případné netěsnosti nebo poškození manžet, protože opotřebované těsnění může vést k nežádoucímu promísení oleje a vzduchu v tlumičích.
Otestujte funkci elektronicky nastavitelného štítu a zasouvejte ho až do krajních poloh, a dávejte pozor na zasekávání nebo hluk krokového motoru, protože první známky poruchy mechanismu signalizují nákladnou výměnu servomotoru.
Proveďte zkušební jízdu se zapnutým tempomatem a nastavením adaptivních světel, a sledujte, zda se přední paprsky plynule otáčejí s náklonem, protože porucha servomotorů v hlavicích lamp často způsobuje nerovnoměrné osvětlení zatáček.
Motocykly, které jste si nedávno prohlíželi