Na prodej je Yamaha YZF R6 RJ15 v červené/bílé barvě z roku 2013, která má aktuálně najeto 25 325 kilometrů. Motocykl pochází z první ruky a byl zakoupen přímo od autorizovaného prodejce Yamaha. Všechny údržby a prohlídky, včetně výměny oleje a pneumatik, byly prováděny včas u autorizovaného prodejce. Poslední roční prohlídka proběhla před měsícem a zahrnovala komplexní kontrolu všech důležitých systémů. Motocykl je technicky ve velmi dobrém stavu, včetně detailní údržbové zprávy a dokladů o veškerých provedených údržbách. Aktuálně namontovaná zadní pneumatika značky Metzeler typ M7RR má ještě zhruba 30 % profilu a měla by být vyměněna po sezóně. Motocykl byl po celou dobu garážován, což jej chránilo před povětrnostními vlivy. Technická kontrola a emise jsou platné do května 2026. Mezi speciální vybavení a příslušenství patří: - Akrapovic výfuk - Öhlins tlumič řízení (nastavitelný) - Krátký držák registrační značky z hliníku v černé barvě - Lakované závodní zadní madlo - Puig závodní štít - Nastavitelné brzdové a spojkové páčky v černé barvě - LED blinkry na kapotě a zadní blinkry - Držáky pro montážní stojan v černé barvě (zadní kolo) - Nastavitelný montážní stojan z hliníku (zadní kolo) - Nálepky na kola a pro kapotáž Všechny díly mají ABE a příslušné doklady a účty jsou k dispozici. Celková hodnota dodatečného vybavení činí přibližně 2 000 € a je součástí prodeje. Kromě speciálního vybavení je v ceně také originální výfuk a montážní stojan. V roce 2016 došlo k pádu při stání a nízké rychlosti, což způsobilo drobné škrábance na kapotáži. Po incidentu proběhla podrobná prohlídka bez závad. Oprava škrábanců byla provedena lakovacím fixem. Tento motocykl byl díky svému stavu a údržbě velkým koníčkem, ale jeho majitel se rozhodl pro prodej, aby se motocykly dostaly do dobrých rukou.
2013
25.325 km
Včetně všech poplatků
Yamaha YZF-R6RJ15 - Neue Inspek., Akrapovic, Öhlins uvm.
Worms
Yamaha YZF-R6 je legendární supersport třídy 600 cm³, vyráběný od roku 1999 do roku 2020. Poslední generace (2017–2020) je vybavena **kapalinou chlazeným řadovým čtyřválcem DOHC** o objemu **599 cm³**, s výkonem přes **120 k (88 kW)** při 14 500 ot./min a točivým momentem **65,7 Nm** při 10 500 ot./min. Motor využívá **YCC-T (ride-by-wire)** a **YCC-I (variabilní sání)** pro optimalizaci výkonu. Převodovka je šestistupňová, spojka vícekotoučová mokrá, doplněná o **Quickshifter (QSS)** pro řazení nahoru bez spojky.
Rám tvoří **hliníkový Deltabox®**, zadní kyvná vidlice je rovněž hliníková. Přední odpružení zajišťují **43mm USD vidlice KYB**, zadní tlumič je rovněž KYB s plnou stavitelností. Brzdy tvoří vpředu dva **320mm kotouče** s **radiálními čtyřpístkovými třmeny**, vzadu 220mm kotouč. Samozřejmostí je **ABS** a **Traction Control System (TCS)** s několika úrovněmi zásahu.
Motocykl je osazen 17″ koly s pneumatikami 120/70 ZR17 vpředu a 180/55 ZR17 vzadu. Výška sedla činí **850 mm**, rozvor 1 375 mm, pohotovostní hmotnost je cca **190 kg**. Palivová nádrž má objem **17 l**, spotřeba se pohybuje kolem **5,5 l/100 km**. Maximální rychlost je přibližně **260–270 km/h**.
Elektronická výbava zahrnuje **plnobarevný TFT displej**, **Ride-by-Wire**, **TCS**, **ABS**, **D-Mode (volba jízdních režimů)**, **Quickshifter**, **LED osvětlení** a aerodynamickou kapotáž inspirovanou R1. Od roku 2021 je R6 dostupná pouze jako **R6 Race / GYTR** pro okruhové použití bez homologace pro silniční provoz.
Motocykly, které jste si nedávno prohlíželi