**Popis motorky Triumph Tiger 800 XC** Motorka je ve velmi zachovalém stavu, původní, s bočním stojanem a hlavním stojanem. Přístroj byl pečlivě udržován a neměla žádné nehody. První majitel, motorka byla parkována v krytém prostoru. Motocykl je vybaven rozsáhlým příslušenstvím v hodnotě přes 1 000 €, které zahrnuje: - Vyhřívání rukojetí - Hlavní stojan - Sada na nastavitelný štít - Ochranné rámy motoru - Ochranná mřížka chladiče - Mlhové a přídavné světlomety Mezi dalšími doplňky se nachází kryt zadního kola s prodlouženým krytem řetězu od značky Pyramid a páka spojky a přední brzdy od V-TREC s ABE. Na motocyklu naleznete také moderní prvky, jako jsou LED zadní světlo a LED osvětlení SPZ, USB zásuvka, otáčkoměr a multifunkční LCD přístroj. Bezpečnostní prvky zahrnují antiblokovací systém (ABS), nastavitelná odpružení, ochranu rukou, senzor pádu a imobilizér. Kola s dráty a výfuk z nerezové oceli dodávají motorce robustní vzhled, zatímco tónovaný a vysoký štít zajišťují lepší komfort během jízdy. Motor dosahuje emisní normy EURO IV a ukazatel aktuální spotřeby je dalším užitečným prvkem. Celkově je Triumph Tiger 800 XC skvělou volbou pro všechny, kdo hledají spolehlivou a dobře vybavenou motorku pro cestování a dobrodružství.
2013
43.071 km
Triumph Tiger 800 je všestranný adventure motocykl, který kombinuje komfort na dlouhé cesty s terénními schopnostmi. Pohání ho **kapalinou chlazený řadový tříválec DOHC** o objemu **799 cm³**, s kompresním poměrem 11,3 : 1. Motor dosahuje výkonu **95 k (69,9 kW)** při 9 500 ot./min a točivého momentu **79 Nm** při 8 050 ot./min. Palivový systém tvoří elektronické vstřikování s ride-by-wire technologií. Převodovka je šestistupňová, spojka vícekotoučová mokrá s funkcí slip & assist.
Rám tvoří **ocelová příhradová konstrukce**, zadní kyvná vidlice je hliníková. Přední odpružení závisí na verzi: modely XR mají 43mm USD vidlice Showa, zatímco XC verze disponují 45mm USD vidlicemi WP s delším zdvihem. Zadní tlumiče jsou rovněž Showa nebo WP, s nastavitelným předpětím a odskokem. Brzdy tvoří vpředu dva 308mm kotouče s dvoupístkovými třmeny Nissin, vzadu 255mm kotouč s jednopístkovým třmenem. ABS je **vypínatelné**, stejně jako **kontrola trakce**.
Motocykl je osazen 19″ předním a 17″ zadním kolem (XR verze – litá kola), nebo 21″ předním a 17″ zadním kolem (XC verze – drátěná kola). Výška sedla se pohybuje od **810 do 865 mm** podle verze, rozvor je cca **1 555–1 568 mm**, pohotovostní hmotnost činí **210–215 kg**. Palivová nádrž má objem **19 l**, spotřeba se pohybuje kolem 5,4 l/100 km. Maximální rychlost dosahuje **210 km/h**.
Elektronická výbava zahrnuje **až 6 jízdních režimů** (včetně Off-Road Pro), **plnobarevný 5″ TFT displej**, **tempomat**, **vyhřívané rukojeti a sedadla**, **LED osvětlení**, **USB porty**, **Bluetooth konektivitu**, **navigaci**, **DRL světla**, **systém monitorování tlaku v pneumatikách (TPMS)** a **Find My Bike Tracker**. Verze XCa a XRt nabízejí nejvyšší výbavu včetně mlhovek, hliníkových krytů chladiče, padacích rámů a přípravy pro GPS. Tiger 800 je ideální volbou pro cestovatele, kteří hledají spolehlivý stroj do každého terénu s vysokým komfortem a výbornou ovladatelností.
Včetně všech poplatků
Triumph Tiger 800XC ABS aus 1.Hand + Zubehör
Cham