Na prodej je motorka Triumph Tiger 800 XC z roku 2013 s najetými 72 000 km. Motor prošel důkladnou údržbou, při 65 000 km bylo provedeno výměna rozvodového řetízku, olejového čerpadla a oprava hlavy motoru zahrnující zalapování ventilů a nastavení ventilových vůlí. Seřízení klapek bylo provedeno firmou Cartec Brno. Přední vidlice byly přetěsněny a je zde nově vyměněná pružina. Zadní tlumič je značky Hyperpro, který byl upraven pro nastavení odskoku a výšky motorky, a před 1000 km proběhla jeho údržba, včetně výměny oleje a doplnění plynu. Motorka je vybavena několika značkovými doplňky: hliníkovým krytem pod motor od SW Motech, padacími rámy, přídavnými světly a uzamykatelným držákem telefonu D2R. K doplňkům jsou přiloženy certifikáty TUV. Výbavu dále doplňují vyhřívané gripy originál Triumph. Pneumatiky Pirelli Scorpion mají na přední části 80% a na zadní části také 80% zbytkové hloubky dezénu. Baterie je značky Motobatt a má dva roky. Řetězová sada má 70% opotřebení. Součástí výbavy jsou tři kufry – jeden střední originální od Triumph a dva boční hliníkové. K motorce jsou také dva klíče, servisní knížka a návod obsluhy. Motorka startuje bez problémů jak za studena, tak i při zahřátí. Motoricky je v výborném stavu, kosmetické vady jsou minimální, lze však najít drobné šrámy.
2013
72.000 km
Včetně všech poplatků
Prodám Triumph Tiger 800 XC 2013 ABS STK 08/26 Po servisu
Kunžak
Triumph Tiger 800 je univerzální cestovní enduro, které kombinuje lehkost a hbitost s pohodlím pro delší výpravy. Ostré linie kapotáže nad nádrží a úzký podsedlový prostor podtrhují sportovní charakter, aniž by přetížily estetiku.
Vzpřímená jízdní pozice a široká řídítka dodávají stroji jistotu v každé rychlosti – od pomalého předjíždění ve městě po svižné průjezdy okreskami. Nízké těžiště a kompaktní rozměry usnadňují manévrování i při plném zatížení kufry.
Zkušené ovládání se podepisuje na každém tahu plynu: motorka reaguje přesně a předvídatelně, což je ideální pro české silnice s proměnlivou kvalitou asfaltu či klikatými horskými úseky.
Pohodlí jezdce zajišťuje ergonomicky tvarované sedlo a nastavitelné plexi, které účinně chrání proti větru a minimalizují únavu při dlouhých přejezdech. Vzniká tak příjemný kompromis mezi sportovní hbitostí a turistickým komfortem.
Lehká stavba a citlivě vyladěný podvozek pomáhají překonávat nerovnosti bez ztráty stability. Stačí jedno pohlazení plynu a motorka hladce přejde z klidné jízdy do svižného tempa, aniž by ztratila jistotu v zatáčkách.
Elektronické jízdní režimy a kontrola trakce umožňují okamžitou adaptaci na různé podmínky – od suchého asfaltu po mokrou dlažbu. Přepnutí režimu zvládnete během jízdy, což zvyšuje bezpečnost a potěšení bez zbytečných přestávek.
Prohlédněte mechanismus nastavení čelního štítku a zatáhněte ho do krajních poloh; dávejte pozor na vůli v kloubech a opotřebení zarážek, protože volné plexi při vyšších rychlostech vibruje a ruší výhled.
Udělejte test rychlého přepínání jízdních režimů a současně prověřte reakci elektroniky; přepněte z Road do Sport režimu a prudce přidejte plyn, a sledujte prodlevu v zátahu a blikání varovných kontrolek – zpožděná odezva nebo chybová hlášení mohou signalizovat poruchu řídicí jednotky.
Proveďte vizuální kontrolu těsnění vodní pumpy a okolí hadic chladicí soustavy; ujistěte se, že nevidíte bílé usazeniny nebo kapky chladicí kapaliny, a dávejte pozor na zkřehnutí hadic, protože netěsnosti povedou k přehřívání motoru a těžko odhalitelným závadám.
Motocykly, které jste si nedávno prohlíželi