Suzuki V-strom 650 ABS, rok výroby 2013, najeto 56 000 km. Motorka má původ v Itálii a byla v ČR registrována prvním majitelem. K motorce je originální servisní knížka. Pravidelně prováděný servis zahrnuje velký servis při 47 000 km u odborníka a letos byla vyměněna řetězová sada a brzdová kapalina, přičemž je nutné zmínit, že před měsícem byla také osazena nová baterie. Motorka je vybavena řadou doplňků, mezi které patří: - zdvižená řidítka - rozšíření zrcátek - držák na telefon - vyhřívané hefty - panel u řidítek se zásuvkou a voltmetrem - padací rám z silnostěnné trubky - přídavná světla - prodloužení blatníku - zvýšená motorka na přepákování (sady od Marseluse, originální přepákování je součástí) - redukce na snížení stupaček - zásuvka pod sedačkou 12V Pneumatiky mají na přední 60% a na zadní 80% opotřebení. Motorka byla pečlivě udržována, technický stav je velmi dobrý a motor je úsporný, s konstrukcí 2 svíčky na válec. Součástí jsou také 3 klíče a 2 klíče od kufrů. Motorka je v aktivním používání, takže se počet najetých kilometrů může mírně měnit. Důvodem pro její prodej je přechod na silnější model.
2013
56.000 km
Včetně všech poplatků
Suzuki V-Strom 650 ABS 2013
Ivančice
Suzuki DL 650 V-Strom se představil jako univerzální stroj schopný zvládnout jak hladký asfalt, tak lehčí šotolinu. Jeho vzhled s polovozděnou kapotáží a charakteristickým dvouokým světlometem působí sebejistě a připraveně na každou trasu.
Výrazné tvary palivové nádrže s integrovanými madly pro spolujezdce zdůrazňují praktičnost při delších cestách. Nastavitelný štítek účinně odvádí vítr mimo přilbu a zachovává čistou linku, aniž by narušoval sportovní dojem.
Vzpřímená jízdní pozice a úzký podsedlový prostor usnadňují ovládání ve městě i při zastávkách na pumpě. Stroj působí kompaktně, přitom poskytuje dostatek prostoru pro nohy i při rychlých průjezdech klikatými okreskami.
Při jízdě po dlouhých trasách oceníte pohodlné sedlo a ergonomicky tvarovaná řídítka, která minimalizují únavu rukou a zad. Díky tomu zůstává motorka komfortní i po stovkách kilometrů bez častých přestávek.
Lehký a přitom robustní podvozek s dostatečným zdvihem pružin efektivně pohlcuje díry i štěrk. Řazení keramikou potažených pístků v předních brzdách zaručuje precizní zastavení, ať už jedete po suchu nebo v dešti.
Vyšší světlá výška a pevné kryty motoru umožňují překonat nerovnosti a brodění menších kaluží bez obav. Stabilita při rychlých rovinkách i jistota v pomalých manévrech dělají z V-Stromu skutečný all-rounder.
Podívejte se na upevnění předního štítku a šroubové spoje kapotáže – uvolněné nebo poškozené panty mohou při vyšších rychlostech vibrovat a snižovat ochranu proti větru, takže dejte pozor na praskliny v plastu a opotřebené těsnicí lišty.
Odklopte boční kryty a vyjměte palivový filtr, a zároveň sledujte případné usazeniny a praskliny ve vstřikovacích hadicích, protože zanedbaná výměna může vést k trhání toku paliva a neklidnému chodu motoru.
Otočte kulovým spínačem ABS a zastavte silně ve dvou různých režimech brzdění, a sledujte reakci kontrolky a zpětnou vazbu brzd – nevyvážená odezva levé a pravé brzdy nebo blikající indikátor mohou odhalit problémy s tlakem v brzdovém okruhu.
Motocykly, které jste si nedávno prohlíželi