Jednobuch s.r.o.

Najděte si svou dokonalou ojetou motorku

Chlístovice 130

Chlístovice

+420 792 362 954

nejlepsi.motorky@nejlepsi-motorky.cz

Rychlé odkazy

  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní podmínky

Služby

  • Financování

Kontakt

© 2023-2025 Jednobuch s.r.o - Nejlepší Motorky. Všechna práva vyhrazena.

Jednobuch s.r.o., IČO: 24180149, DIČ: CZ24180149

    Domů / Motocykly / KTM / KTM 1190 Adventure / KTM 1190 AdventureR

    2013 KTM 1190 AdventureR • 90.000 km

    výborná údržbavýbava KTM Powerpartsvýkonný motornové pneumatikyvhodná na cesty a terénvysoký nájezdstarší modelkosmetické vadyopotřebované částidrobné oděrky
    2013 KTM KTM 1190 Adventure - 90 000 km - Fotka 1
    1 / 12

    Přehled

    Popis motorky KTM

    Tato KTM je skvělá mašina, která byla pečlivě udržována a je připravena na další dobrodružství. Ačkoli má najetých kilometrů více, bylo na údržbě věnováno maximální úsilí.

    Stav a údržba:

    • Velká motorová prohlídka, včetně seřízení ventilů a výměny napínačů řetězu
    • Výměna gufer přední vidlice
    • Nové pneumatiky Michelin Anakee na obou kolech
    • Nové přední brzdové destičky
    • Pravidelná výměna oleje, naposledy provedena v srpnu 2025

    Doplňky:

    • Výfuk Akrapovic
    • Sedlo KTM Powerparts
    • Zvýšené plexisklo nebo tónované nízké sklo
    • Nosné systémy na kufry
    • Ochrana motoru
    • Ochrana předního světla
    • Tanková spona pro tankbag SW-Motech

    Toto je velmi dobrá motorka za rozumnou cenu, která si zaslouží nového majitele.

    Rok

    2013

    Nájezd

    90.000 km

    195.955 Kč

    Včetně všech poplatků

    Prodejce

    KTM 1190 AdventureR

    Ede


    Skvělý výkon a pohodlí na dlouhé vzdálenostiIdeální motorka pro dobrodružné dušeSpolehlivý stroj, na kterém jsem nafoukal 15 k km bez problémůPerfektní kombinace terénu a silniceLehké ovládání i při vysokých rychlostechRychlé akcelerace a skvělá stabilitaNeuvěřitelně zábavná na křivolakých silnicíchTop motorka pro cestováníRychlé otáčky, skvělé ovládáníJel jsem s ní přes Alpy a byl to nezapomenutelný zážitek

    Informace o modelu

    "KTM 1190 Adventure"

    O modelu "KTM 1190 Adventure"

    KTM 1190 Adventure je cestovní enduro vyšší střední třídy, které od roku 2013 posunulo segment díky kombinaci vysokého výkonu a špičkové elektroniky. Dvouválcový LC8 o objemu 1195 cm³ nabízí cca 110 kW (148 k) při 9500 ot/min a 125 Nm při 7500 ot/min, přičemž suchá hmotnost zůstává okolo 212 kg. V praxi to znamená velmi svižnou akceleraci, stabilní chování ve vysokých rychlostech a dlouhý dojezd díky 23litrové nádrži.

    Design staví na typickém oranžovém příhradovém rámu, štíhlém středovém profilu a 19"/17" silniční/offroad kombinaci kol (litá hliníková). Kapotáž je úzká v kolenou, plexi je ručně výškově nastavitelné a ergonomie nabízí seřiditelné stupačky i řídítka. Světelný podpis tvoří halogenové hlavní světlo s LED denním svícením a integrované blinkry v kapotáži pro lepší aerodynamiku.

    Technicky motocykl stojí na podvozku WP s 48mm USD vidlicí a centrálním tlumičem, u standardní verze s 190 mm zdvihu vpředu i vzadu; na vybraných verzích nechybí elektronicky řízené odpružení WP EDS. Systém Bosch 9ME MSC (lean-angle ABS) a MTC trakce pracují ve čtyřech režimech (Sport, Street, Rain, Offroad), spojka PASC je antihoppingová a plyn je ride-by-wire. Brzdí dvojice 320mm kotoučů s radiálními čtyřpístkovými třmeny Brembo vpředu a 267mm kotouč vzadu; standardem bývá i TPMS a hlavní stojan.

    Výhody používání "KTM 1190 Adventure"

    Hlavní výhodou je poměr výkon/hmotnost a vyváženost podvozku. Motor LC8 je ochotný od středních otáček a ve sportovním režimu drží tah až k omezovači, přitom podvozek s 19" předním kolem zůstává čitelný a stabilní i na vlnitém asfaltu. Geometrie a 190mm zdvihy nabízejí dost rezerv pro rozbitější okresky i lehčí offroad, bez kompromisu v přesnosti řízení.

    Elektronická asistence je na svou dobu nadstandardní: MSC s náklonovým ABS drží stopu i při brzdění v náklonu, Offroad ABS ponechá zadní kolo bez ABS a omezí zásahy vpředu. MTC trakce má speciální offroad mapu, která dovolí částečný prokluz, a jízdní režimy výrazně mění charakter plynu a výkonu. Volitelný WP EDS umí na tlačítku měnit útlum (Comfort/Street/Sport) i předpětí dle zatížení (solo/solo s bagáží/dva), což usnadní rychlé přizpůsobení.

    Technicky potěší 15 000km servisní intervaly včetně kontroly ventilových vůlí a robustní brzdová výbava Brembo s dobrou dostupností dílů. Řetězový sekundár umožní levné převodové úpravy dle využití, přístup k elektřině zajišťují 12V zásuvky. Spotřeba se v reálu drží okolo 5,5–6,5 l/100 km, což při 23 l nádrži dává slušný dojezd; běžné úkony údržby (olej, filtry, brzdová kapalina) jsou dobře zvládnutelné v domácích podmínkách.

    Na co si dát pozor při koupi "KTM 1190 Adventure" již použité

    Sejměte sedlo a přední boční panely, odšroubujte víko airboxu a zkontrolujte těsnění víka i filtr; hledejte stopy prachu za filtrem a v sání. Ověřte, zda má motorka upravený airbox (MY2015+) nebo dodatečnou sadu těsnění/filtru (např. KTM PowerParts/UniFilter), protože rané ročníky 2013–2014 trpěly průnikem prachu. Prohlédněte vnitřek sacích hrdel a klapek – šedý povlak nebo rýhy mohou značit nasátý prach a potenciální opotřebení válců.

    Otestujte funkci elektroniky: na místě projděte všechny jízdní režimy, vypínejte/zapínejte MTC a Offroad ABS, sledujte, zda na LCD nevyskakují chybové kódy. Pokud je motocykl vybaven WP EDS, přepínejte mezi Comfort/Street/Sport a kontrolujte, zda se znatelně mění chování zadního tlumiče a nejsou patrné úniky oleje na těle tlumiče či vidlic. Zkontrolujte funkčnost TPMS – po několika kilometrech se musí zobrazit tlak obou kol; v opačném případě počítejte s výměnou senzorů (vybitá baterie).

    Proveďte studený start a sledujte rychlost protočení startéru; u starších kusů ověřte, zda byl vyměněn za silnější (pozdější 1,6 kW verze startuje jistěji). Proveďte zkušební jízdu a nad 7 000 ot/min zkontrolujte, zda motor neztrácí výkon – náhlé vadnutí může značit zanesené filtry palivového čerpadla; při prudkém brzdění zkontrolujte pulzaci ABS a stabilitu. Zkontrolujte stav brzdových kotoučů (mín. tloušťka), těsnost gufer přední vidlice, vůli krku řízení, tepelné štíty okolo zadního válce a případné promáčkliny na litých ráfcích 19"/17".



    Technické specifikace

    Motor

    Typ motoruDvouválcový, čtyřtaktní, V-twin
    Zdvihový objem1195 cm³
    Výkon110 kW (150 k) při 9500 ot/min
    Točivý moment125 Nm při 7500 ot/min
    Převodovka6-stupňová
    Sekundární převodŘetěz

    Podvozek

    Přední odpruženíWP USD 48mm
    Zadní odpruženíWP monoshock
    Přední brzdaBrembo 320mm kotouče
    Zadní brzdaBrembo 267mm kotouč
    Přední pneumatika120/70 ZR19
    Zadní pneumatika170/60 ZR17

    Rozměry

    Délka2175 mm
    Šířka960 mm
    Výška1510 mm
    Výška sedla860 mm
    Rozvor1560 mm
    Hmotnost212 kg (sucho)

    Výkon

    Objem nádrže23 l
    Spotřeba paliva6.0 l/100km

    Ostatní

    VlastnostiABS, Jízdní režimy, TFT displej
    Informace o modeluVýkonný adventure motocykl s pokročilými technologiemi
    Informace o generaciPředchůdce modelu 1290 Super Adventure

    Podobné motorky

    Nedávno zobrazené

    Motocykly, které jste si nedávno prohlíželi