**Honda NC700XD - Popis vozidla** Na prodej je spolehlivá Honda NC700XD s pouhými 12.811 km najeto. Motocykl je ve velmi dobrém stavu a pravidelně servisován. **Vybavení a detaily:** - Lakování: Bílá (Crystal-White-Metallic) - Vyhřívaná sedadla a rukojeti - Sportovní výfuk s charakteristickým sporty zvukem - Čelní sklo pro lepší aerodynamiku - LED blinkry vpředu i vzadu pro moderní vzhled a bezpečnost - Zásuvka na cigarety, vhodná pro navigaci nebo telefon - Přizpůsobená ochrana řetězu **Údržba a péče:** - Nedávno provedena inspekce včetně výměny oleje - Technická kontrola (TÜV) bude nově provedena - Velký servis u autorizovaného servisu Honda v roce 2022 - Pneumatiky vyměněny před 2 lety, najeto od té doby pouze cca 3.000 km Honda NC700XD je ihned připravena k jízdě, spolehlivá a úsporná na spotřebu – ideální pro výlety nebo každodenní dojíždění. Prohlídka a zkušební jízda jsou možné po domluvě.
2013
12.811 km
Honda NC700X je univerzální adventure motocykl představený v roce 2012, navržený pro každodenní dojíždění i víkendové výlety s důrazem na praktičnost, úspornost a snadnou ovladatelnost. Pohání ho kapalinou chlazený paralelní dvouválec SOHC o objemu 670 cm³ s elektronickým vstřikováním PGM-FI, kompresním poměrem 10,7 : 1 a výkonem 35 kW (47,6 k) při 6 250 ot./min, přičemž točivý moment činí 60 Nm při 4 750 ot./min. Šestistupňová převodovka s řetězovým sekundárním převodem zajišťuje plynulý přenos síly, volitelně je dostupná i verze s dvouspojkovou automatickou převodovkou DCT.
Rám tvoří ocelová trubková konstrukce typu diamond, vpředu pracuje 41mm teleskopická vidlice se zdvihem 107 mm, vzadu systém Pro-Link s centrálním tlumičem a zdvihem 150 mm. Brzdy tvoří přední 320 mm kotouč s dvoupístkovým třmenem a zadní 240 mm kotouč s jednopístkovým třmenem, doplněné volitelným ABS. Motocykl stojí na 17″ kolech s pneumatikami 120/70-ZR17 vpředu a 160/60-ZR17 vzadu. Výška sedla činí 831 mm, rozvor 1 539 mm, světlá výška 140 mm a pohotovostní hmotnost 214 kg. Palivová nádrž o objemu 14,1 l umožňuje dojezd přes 350 km při průměrné spotřebě kolem 3,7 l/100 km.
Unikátní konstrukční prvek NC700X je úložný prostor o velikosti přilby na místě tradiční nádrže, zatímco skutečná palivová nádrž je umístěna pod sedlem. Přístrojová deska je digitální LCD s ukazatelem zařazeného stupně, palivoměrem a otáčkoměrem. Motocykl je vybaven elektrickým startérem, LED osvětlením a volitelným příslušenstvím jako vyšší plexištít, boční kufry, padací rámy či vyhřívané gripy, což z něj činí ideální volbu pro začínající i zkušené jezdce hledající spolehlivý a praktický stroj.
Včetně všech poplatků
Honda NC 700XD
Leverkusen
Motocykly, které jste si nedávno prohlíželi