Na prodej je Honda Integra 700 z května 2013. Tento motocykl je vybaven dvouválcovým motorem o objemu 700 cc a převodovkou DCT (s dvojitou spojkou), která umožňuje automatické i sekvenční řazení. Motocykl má najeto 25 500 km a prošel servisní prohlídkou při 20 000 km, během které byl vyměněn olej v motoru, vzduchový filtr a olejový filtr. Nové pneumatiky byly nainstalovány během servisu. Sedlo bylo recentně přečalouněno, což zajišťuje pohodlnější jízdu. Poplatek za silniční daň je zaplacen až do ledna 2026 a technická kontrola byla právě provedena, platná do března 2027. Motocykl byl vždy parkován na pozemku a je prodáván z důvodu nevyužití.
2013
25.000 km
Honda NC700X je univerzální adventure motocykl představený v roce 2012, navržený pro každodenní dojíždění i víkendové výlety s důrazem na praktičnost, úspornost a snadnou ovladatelnost. Pohání ho kapalinou chlazený paralelní dvouválec SOHC o objemu 670 cm³ s elektronickým vstřikováním PGM-FI, kompresním poměrem 10,7 : 1 a výkonem 35 kW (47,6 k) při 6 250 ot./min, přičemž točivý moment činí 60 Nm při 4 750 ot./min. Šestistupňová převodovka s řetězovým sekundárním převodem zajišťuje plynulý přenos síly, volitelně je dostupná i verze s dvouspojkovou automatickou převodovkou DCT.
Rám tvoří ocelová trubková konstrukce typu diamond, vpředu pracuje 41mm teleskopická vidlice se zdvihem 107 mm, vzadu systém Pro-Link s centrálním tlumičem a zdvihem 150 mm. Brzdy tvoří přední 320 mm kotouč s dvoupístkovým třmenem a zadní 240 mm kotouč s jednopístkovým třmenem, doplněné volitelným ABS. Motocykl stojí na 17″ kolech s pneumatikami 120/70-ZR17 vpředu a 160/60-ZR17 vzadu. Výška sedla činí 831 mm, rozvor 1 539 mm, světlá výška 140 mm a pohotovostní hmotnost 214 kg. Palivová nádrž o objemu 14,1 l umožňuje dojezd přes 350 km při průměrné spotřebě kolem 3,7 l/100 km.
Unikátní konstrukční prvek NC700X je úložný prostor o velikosti přilby na místě tradiční nádrže, zatímco skutečná palivová nádrž je umístěna pod sedlem. Přístrojová deska je digitální LCD s ukazatelem zařazeného stupně, palivoměrem a otáčkoměrem. Motocykl je vybaven elektrickým startérem, LED osvětlením a volitelným příslušenstvím jako vyšší plexištít, boční kufry, padací rámy či vyhřívané gripy, což z něj činí ideální volbu pro začínající i zkušené jezdce hledající spolehlivý a praktický stroj.
Včetně všech poplatků
Honda Integra700
Roma