Jednobuch s.r.o.

Najděte si svou dokonalou ojetou motorku

Chlístovice 130

Chlístovice

+420 792 362 954

nejlepsi.motorky@nejlepsi-motorky.cz

Rychlé odkazy

  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní podmínky

Služby

  • Financování

Kontakt

© 2023-2025 Jednobuch s.r.o - Nejlepší Motorky. Všechna práva vyhrazena.

Jednobuch s.r.o., IČO: 24180149, DIČ: CZ24180149

    Domů / Motocykly / Honda / Honda NC 700 X / Honda NC 700

    2013 Honda NC 700 • 33.135 km

    vynikající výkonsnadná instalacestylový designkvalitní materiályaerodynamikakosmetické vadyvysší nájezdterasové použitístáří vozidlaúpravy motoru
    2013 Honda Honda NC 700 X - 33 135 km - Fotka 1
    1 / 4

    Přehled

    Popis vozidla:

    Výfuk LEOVINCE je v dobrém stavu a nabízí vynikající výkon pro vaše vozidlo. Tento výfuk poskytuje skvělý zvuk a přispívá k celkovému zlepšení jízdních vlastností.

    Doplňky:

    • Vyrobeno z kvalitních materiálů pro dlouhou životnost.
    • Snadná instalace bez potřeby úprav vozidla.
    • Vylepšená aerodynamika pro zvýšení výkonu.
    • Stylový design, který dodá vašemu vozidlu atraktivní vzhled.
    Rok

    2013

    Nájezd

    33.135 km

    79.651 Kč

    Včetně všech poplatků

    Prodejce

    Honda NC 700

    Dunkerque


    Nejlepší vstupní supersport, který jsem kdy mělŽádné problémy po 12 000 kmSkvělá ergonomie a pohodlné sedloPerfektní na každodenní jízduSkvělá spotřeba palivaIdeální pro začínající jezdceNízké náklady na údržbuVynikající akcelerace a ovladatelnostLehce se řídí a manévruje v městském provozuFantastická univerzálnost pro různé podmínky

    Informace o modelu

    "Honda NC 700 X"

    O modelu "Honda NC 700 X"

    Honda NC 700 X je chytrý městský crossover s tourerovými ambicemi, uvedený v roce 2012 jako úsporný a snadno ovladatelný univerzál. Pohání ji řadový dvouválec o objemu 670 cm³ s 270° klikovou hřídelí, naladěný na silný spodek a nízké otáčky; výkon činí cca 35 kW (47 k) při ~6 250 ot./min a točivý moment okolo 60 Nm. Díky reálné spotřebě 3,5–4,0 l/100 km a nádrži 14,1 l umístěné pod sedlem nabídne dojezd přes 350 km, přičemž „nádrž“ vpředu je praktická 21l schránka, do které často pasuje integrální helma.

    Design kombinuje vzpřímenou jízdní pozici, kompaktní siluetu a adventure ladění bez přehnaných rozměrů. Sedlo ve výšce cca 830 mm, úzká středová část a nízko uložené těžiště usnadňují manipulaci i menším jezdcům. Přední světlo je halogenové, nad ním menší štítek; plasty jsou robustní a dobře snášejí každodenní provoz i počasí.

    Rám je ocelový (diamond), vpředu pracuje 41mm teleskopická vidlice s cca 153 mm zdvihu a vzadu Pro-Link s přibližně 150 mm. Brzdí jediný přední kotouč 320 mm se dvoupístkem a zadní 240 mm; k dispozici byla verze s CBS/ABS. Kola jsou litá 17", pneumatiky 120/70 R17 a 160/60 R17, elektroniku zajišťuje PGM-FI a za příplatek šla pořídit 6st. dvouspojková převodovka DCT s režimy D/S a manuálním řazením na levém řídítku; červené pole otáčkoměru začíná už okolo 6 500 ot./min.

    Výhody používání "Honda NC 700 X"

    Největší devizou je klidný, točivý dvouválec s výrazným zátahem od nízkých otáček a velmi nízká spotřeba paliva. Díky nádrži pod sedlem a skloněnému motoru má motocykl výjimečně nízké těžiště, což se projevuje jistotou v nízkých rychlostech i v utažených zatáčkách. Ergonomie je přirozená, sedlo pohodlné a pérování komfortně zvládá rozbité městské povrchy i okresky.

    Elektronické asistence jsou praktické a nenáročné na obsluhu. DCT ve druhé generaci řadí hladce, v režimu D šetří palivo a v S drží motor déle v zátěži; manuální volba pádly funguje okamžitě. ABS je účinné a nevtíravé, přístrojovka s LCD ukazuje aktuální i průměrnou spotřebu a dojezd a imobilizér HISS zvyšuje zabezpečení; často se montuje zásuvka 12 V a vyhřívané rukojeti.

    Technicky potěší jednoduchý servis: ventilové vůle se seřizují šroub–kontra matice, takže odpadá výměna podložek. Intervaly výměny oleje jsou dlouhé (typicky 12 000 km), přístup k filtrům i řetězu je dobrý a díly jsou dostupné. Dlouhověkost motoru je výborná, spojka u DCT má díky dvěma lamelám nízké tepelné zatížení a „frunk“ často eliminuje potřebu velkého top-case.

    Na co si dát pozor při koupi "Honda NC 700 X" již použité

    Zaměřte se na převodovku a elektroniku, zvlášť u verze DCT. Otestujte studený i teplý rozjezd v režimech D a S a zkontrolujte, zda převodovka neškube ani neprokluzuje; v manuálním módu vyzkoušejte rychlé vícenásobné podřazení páčkami. Zkontrolujte, zda nebliká kontrolka „D“ ani MIL, vyčtěte případné chybové kódy a ověřte, že byla provedena aktualizace softwaru řídicí jednotky; změřte napětí baterie (slabá baterie způsobuje u DCT nefunkční řazení).

    Proveďte důkladnou kontrolu brzd a podvozku. Ověřte stav předního kotouče (zkuste pulsaci v páčce při brzdění z ~80 km/h), změřte tloušťku destiček a prohlédněte ABS kroužky a čidla kvůli korozi a nečistotám; otestujte aktivaci ABS na kluzkém povrchu nízkou rychlostí. Sejměte prachovky a prohlédněte těsnění vidlice na únik oleje, zkontrolujte vůli v krku řízení a ložiska kol; při jízdě pusťte na chvilku řídítka a sledujte, zda motocykl nekmita.

    Zkontrolujte motor, údržbu a praktické detaily specifické pro NC. Vyžádejte si záznamy o seřízení ventilových vůlí (po cca 24 000 km) a poslechněte na volnoběh případné cvakání od napínáku rozvodového řetězu; sledujte stabilní volnoběh a plynulou reakci na plyn. Ověřte těsnost chladicí soustavy a funkci ventilátoru, prohlédněte svody a spoj výfuku na korozi, zkontrolujte opotřebení řetězové sady (nepravidelné protažení, házivost rozety) a stav vodicí lišty řetězu. Otevřete přední 21l schránku a prohlédněte pant a zámek, vyzkoušejte zámek sedla a víčko nádrže pod sedlem – s namontovaným top-case ověřte, že lze pohodlně tankovat.



    Technické specifikace

    Motor

    Typ motoruDvouválcový, čtyřtaktní, paralelní twin
    Zdvihový objem670 cm³
    Výkon35 kW (48 k) při 6250 ot/min
    Točivý moment60 Nm při 4750 ot/min
    Převodovka6-stupňová nebo DCT
    Sekundární převodŘetěz

    Podvozek

    Přední odpruženíShowa 41mm
    Zadní odpruženíPro-Link monoshock
    Přední brzdaNissin 320mm kotouče
    Zadní brzdaNissin 240mm kotouč
    Přední pneumatika120/70 ZR17
    Zadní pneumatika160/60 ZR17

    Rozměry

    Délka2210 mm
    Šířka840 mm
    Výška1285 mm
    Výška sedla830 mm
    Rozvor1540 mm
    Hmotnost214 kg (sucho)

    Výkon

    Objem nádrže14.1 l
    Spotřeba paliva3.5 l/100km

    Ostatní

    VlastnostiABS, DCT dostupné, úložný prostor
    Informace o modeluPředchůdce NC 750 X s úsporným motorem
    Informace o generaciPředchozí generace s menším motorem

    Podobné motorky

    Nedávno zobrazené

    Motocykly, které jste si nedávno prohlíželi