Jednobuch s.r.o.

Najděte si svou dokonalou ojetou motorku

Chlístovice 130

Chlístovice

+420 792 362 954

nejlepsi.motorky@nejlepsi-motorky.cz

Rychlé odkazy

  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní podmínky

Služby

  • Financování

Kontakt

© 2023-2025 Jednobuch s.r.o - Nejlepší Motorky. Všechna práva vyhrazena.

Jednobuch s.r.o., IČO: 24180149, DIČ: CZ24180149

    Domů / Motocykly / Honda / Honda NC 700 X / Honda NC 700 X 35 KW A2 ABS

    2013 Honda NC 700 X 35 KW A2 ABS • 34.800 km

    nízký nájezdpravidelný servisspolehlivý motorpraktický úložný prostordobrá ovladatelnostkosmetické vadymožnost prošívané sedačkyvyšší stářímenší výkon ve srovnání s konkurencívysoké sedlo pro menší postavy
    2013 Honda Honda NC 700 X - 34 800 km - Fotka 1
    1 / 10

    Přehled

    Na prodej je motorka HONDA NC 700 X ABS, rok výroby 2013. Motorka má najeto pouze 34 800 km, což svědčí o jejím dobrém stavu a nízkém opotřebení. Je vybavena dvěma originálními klíči a obsahuje originální kufr Honda, který poskytuje praktický úložný prostor pro cesty. Motorka byla zakoupena jako nová v České republice a měla pouze dva majitele, což zajišťuje její dobře známou historii. Byla pravidelně servisována a nyní je ve výborném technickém stavu. Navíc byla nainstalována nová řetězová sada, což zaručuje spolehlivý výkon. Tato motorka je ideální volbou pro ty, kteří hledají pohodlné a spolehlivé stroje na každodenní ježdění i na delší výlety.
    Rok

    2013

    Nájezd

    34.800 km

    95.000 Kč

    Včetně všech poplatků

    Prodejce

    Honda NC 700 X 35 KW A2 ABS

    Plzeň


    Nejlepší vstupní supersport, který jsem kdy mělŽádné problémy po 12 000 kmSkvělá ergonomie a pohodlné sedloPerfektní na každodenní jízduSkvělá spotřeba palivaIdeální pro začínající jezdceNízké náklady na údržbuVynikající akcelerace a ovladatelnostLehce se řídí a manévruje v městském provozuFantastická univerzálnost pro různé podmínky

    Informace o modelu

    "Honda NC 700 X"

    O modelu "Honda NC 700 X"

    Honda NC 700 X je chytrý městský crossover s tourerovými ambicemi, uvedený v roce 2012 jako úsporný a snadno ovladatelný univerzál. Pohání ji řadový dvouválec o objemu 670 cm³ s 270° klikovou hřídelí, naladěný na silný spodek a nízké otáčky; výkon činí cca 35 kW (47 k) při ~6 250 ot./min a točivý moment okolo 60 Nm. Díky reálné spotřebě 3,5–4,0 l/100 km a nádrži 14,1 l umístěné pod sedlem nabídne dojezd přes 350 km, přičemž „nádrž“ vpředu je praktická 21l schránka, do které často pasuje integrální helma.

    Design kombinuje vzpřímenou jízdní pozici, kompaktní siluetu a adventure ladění bez přehnaných rozměrů. Sedlo ve výšce cca 830 mm, úzká středová část a nízko uložené těžiště usnadňují manipulaci i menším jezdcům. Přední světlo je halogenové, nad ním menší štítek; plasty jsou robustní a dobře snášejí každodenní provoz i počasí.

    Rám je ocelový (diamond), vpředu pracuje 41mm teleskopická vidlice s cca 153 mm zdvihu a vzadu Pro-Link s přibližně 150 mm. Brzdí jediný přední kotouč 320 mm se dvoupístkem a zadní 240 mm; k dispozici byla verze s CBS/ABS. Kola jsou litá 17", pneumatiky 120/70 R17 a 160/60 R17, elektroniku zajišťuje PGM-FI a za příplatek šla pořídit 6st. dvouspojková převodovka DCT s režimy D/S a manuálním řazením na levém řídítku; červené pole otáčkoměru začíná už okolo 6 500 ot./min.

    Výhody používání "Honda NC 700 X"

    Největší devizou je klidný, točivý dvouválec s výrazným zátahem od nízkých otáček a velmi nízká spotřeba paliva. Díky nádrži pod sedlem a skloněnému motoru má motocykl výjimečně nízké těžiště, což se projevuje jistotou v nízkých rychlostech i v utažených zatáčkách. Ergonomie je přirozená, sedlo pohodlné a pérování komfortně zvládá rozbité městské povrchy i okresky.

    Elektronické asistence jsou praktické a nenáročné na obsluhu. DCT ve druhé generaci řadí hladce, v režimu D šetří palivo a v S drží motor déle v zátěži; manuální volba pádly funguje okamžitě. ABS je účinné a nevtíravé, přístrojovka s LCD ukazuje aktuální i průměrnou spotřebu a dojezd a imobilizér HISS zvyšuje zabezpečení; často se montuje zásuvka 12 V a vyhřívané rukojeti.

    Technicky potěší jednoduchý servis: ventilové vůle se seřizují šroub–kontra matice, takže odpadá výměna podložek. Intervaly výměny oleje jsou dlouhé (typicky 12 000 km), přístup k filtrům i řetězu je dobrý a díly jsou dostupné. Dlouhověkost motoru je výborná, spojka u DCT má díky dvěma lamelám nízké tepelné zatížení a „frunk“ často eliminuje potřebu velkého top-case.

    Na co si dát pozor při koupi "Honda NC 700 X" již použité

    Zaměřte se na převodovku a elektroniku, zvlášť u verze DCT. Otestujte studený i teplý rozjezd v režimech D a S a zkontrolujte, zda převodovka neškube ani neprokluzuje; v manuálním módu vyzkoušejte rychlé vícenásobné podřazení páčkami. Zkontrolujte, zda nebliká kontrolka „D“ ani MIL, vyčtěte případné chybové kódy a ověřte, že byla provedena aktualizace softwaru řídicí jednotky; změřte napětí baterie (slabá baterie způsobuje u DCT nefunkční řazení).

    Proveďte důkladnou kontrolu brzd a podvozku. Ověřte stav předního kotouče (zkuste pulsaci v páčce při brzdění z ~80 km/h), změřte tloušťku destiček a prohlédněte ABS kroužky a čidla kvůli korozi a nečistotám; otestujte aktivaci ABS na kluzkém povrchu nízkou rychlostí. Sejměte prachovky a prohlédněte těsnění vidlice na únik oleje, zkontrolujte vůli v krku řízení a ložiska kol; při jízdě pusťte na chvilku řídítka a sledujte, zda motocykl nekmita.

    Zkontrolujte motor, údržbu a praktické detaily specifické pro NC. Vyžádejte si záznamy o seřízení ventilových vůlí (po cca 24 000 km) a poslechněte na volnoběh případné cvakání od napínáku rozvodového řetězu; sledujte stabilní volnoběh a plynulou reakci na plyn. Ověřte těsnost chladicí soustavy a funkci ventilátoru, prohlédněte svody a spoj výfuku na korozi, zkontrolujte opotřebení řetězové sady (nepravidelné protažení, házivost rozety) a stav vodicí lišty řetězu. Otevřete přední 21l schránku a prohlédněte pant a zámek, vyzkoušejte zámek sedla a víčko nádrže pod sedlem – s namontovaným top-case ověřte, že lze pohodlně tankovat.



    Technické specifikace

    Motor

    Typ motoruDvouválcový, čtyřtaktní, paralelní twin
    Zdvihový objem670 cm³
    Výkon35 kW (48 k) při 6250 ot/min
    Točivý moment60 Nm při 4750 ot/min
    Převodovka6-stupňová nebo DCT
    Sekundární převodŘetěz

    Podvozek

    Přední odpruženíShowa 41mm
    Zadní odpruženíPro-Link monoshock
    Přední brzdaNissin 320mm kotouče
    Zadní brzdaNissin 240mm kotouč
    Přední pneumatika120/70 ZR17
    Zadní pneumatika160/60 ZR17

    Rozměry

    Délka2210 mm
    Šířka840 mm
    Výška1285 mm
    Výška sedla830 mm
    Rozvor1540 mm
    Hmotnost214 kg (sucho)

    Výkon

    Objem nádrže14.1 l
    Spotřeba paliva3.5 l/100km

    Ostatní

    VlastnostiABS, DCT dostupné, úložný prostor
    Informace o modeluPředchůdce NC 750 X s úsporným motorem
    Informace o generaciPředchozí generace s menším motorem

    Podobné motorky

    Nedávno zobrazené

    Motocykly, které jste si nedávno prohlíželi