Domů / Motocykly / Honda / Honda NC 700 X / Honda NC 700 X

2013 Honda NC 700 X25.000 km

vynikající stavkomfortní jízdasportovní vzhledpříslušenstvíkosmetické vadyvysoký nájezdstarší modelpoužívání v terénuopotřebení pneumatiknedostatek času majitele
2013 Honda Honda NC 700 X - 25 000 km - Fotka 1
1 / 2

Přehled

Motorka je ve vynikajícím stavu a byla pečlivě udržována. Bohužel na ni není čas, proto hledá nového majitele, který ji ocení. Kromě standardní výbavy zahrnuje také několik příslušenství, která přispívají k jejímu sportovnějšímu vzhledu a komfortu jízdy. Více informací o specifických doplňcích a technických parametrech je k dispozici pro zájemce.
Rok

2013

Nájezd

25.000 km

110.000 Kč

Včetně všech poplatků

Prodejce

Honda NC 700 X

Domažlice


Nejlepší vstupní supersport, který jsem kdy mělŽádné problémy po 12 000 kmSkvělá ergonomie a pohodlné sedloPerfektní na každodenní jízduSkvělá spotřeba palivaIdeální pro začínající jezdceNízké náklady na údržbuVynikající akcelerace a ovladatelnostLehce se řídí a manévruje v městském provozuFantastická univerzálnost pro různé podmínky

Informace o modelu

"Honda NC 700 X"

O modelu "Honda NC 700 X"

Honda NC 700 X je chytrý městský crossover s tourerovými ambicemi, uvedený v roce 2012 jako úsporný a snadno ovladatelný univerzál. Pohání ji řadový dvouválec o objemu 670 cm³ s 270° klikovou hřídelí, naladěný na silný spodek a nízké otáčky; výkon činí cca 35 kW (47 k) při ~6 250 ot./min a točivý moment okolo 60 Nm. Díky reálné spotřebě 3,5–4,0 l/100 km a nádrži 14,1 l umístěné pod sedlem nabídne dojezd přes 350 km, přičemž „nádrž“ vpředu je praktická 21l schránka, do které často pasuje integrální helma.

Design kombinuje vzpřímenou jízdní pozici, kompaktní siluetu a adventure ladění bez přehnaných rozměrů. Sedlo ve výšce cca 830 mm, úzká středová část a nízko uložené těžiště usnadňují manipulaci i menším jezdcům. Přední světlo je halogenové, nad ním menší štítek; plasty jsou robustní a dobře snášejí každodenní provoz i počasí.

Rám je ocelový (diamond), vpředu pracuje 41mm teleskopická vidlice s cca 153 mm zdvihu a vzadu Pro-Link s přibližně 150 mm. Brzdí jediný přední kotouč 320 mm se dvoupístkem a zadní 240 mm; k dispozici byla verze s CBS/ABS. Kola jsou litá 17", pneumatiky 120/70 R17 a 160/60 R17, elektroniku zajišťuje PGM-FI a za příplatek šla pořídit 6st. dvouspojková převodovka DCT s režimy D/S a manuálním řazením na levém řídítku; červené pole otáčkoměru začíná už okolo 6 500 ot./min.

Výhody používání "Honda NC 700 X"

Největší devizou je klidný, točivý dvouválec s výrazným zátahem od nízkých otáček a velmi nízká spotřeba paliva. Díky nádrži pod sedlem a skloněnému motoru má motocykl výjimečně nízké těžiště, což se projevuje jistotou v nízkých rychlostech i v utažených zatáčkách. Ergonomie je přirozená, sedlo pohodlné a pérování komfortně zvládá rozbité městské povrchy i okresky.

Elektronické asistence jsou praktické a nenáročné na obsluhu. DCT ve druhé generaci řadí hladce, v režimu D šetří palivo a v S drží motor déle v zátěži; manuální volba pádly funguje okamžitě. ABS je účinné a nevtíravé, přístrojovka s LCD ukazuje aktuální i průměrnou spotřebu a dojezd a imobilizér HISS zvyšuje zabezpečení; často se montuje zásuvka 12 V a vyhřívané rukojeti.

Technicky potěší jednoduchý servis: ventilové vůle se seřizují šroub–kontra matice, takže odpadá výměna podložek. Intervaly výměny oleje jsou dlouhé (typicky 12 000 km), přístup k filtrům i řetězu je dobrý a díly jsou dostupné. Dlouhověkost motoru je výborná, spojka u DCT má díky dvěma lamelám nízké tepelné zatížení a „frunk“ často eliminuje potřebu velkého top-case.

Na co si dát pozor při koupi "Honda NC 700 X" již použité

Zaměřte se na převodovku a elektroniku, zvlášť u verze DCT. Otestujte studený i teplý rozjezd v režimech D a S a zkontrolujte, zda převodovka neškube ani neprokluzuje; v manuálním módu vyzkoušejte rychlé vícenásobné podřazení páčkami. Zkontrolujte, zda nebliká kontrolka „D“ ani MIL, vyčtěte případné chybové kódy a ověřte, že byla provedena aktualizace softwaru řídicí jednotky; změřte napětí baterie (slabá baterie způsobuje u DCT nefunkční řazení).

Proveďte důkladnou kontrolu brzd a podvozku. Ověřte stav předního kotouče (zkuste pulsaci v páčce při brzdění z ~80 km/h), změřte tloušťku destiček a prohlédněte ABS kroužky a čidla kvůli korozi a nečistotám; otestujte aktivaci ABS na kluzkém povrchu nízkou rychlostí. Sejměte prachovky a prohlédněte těsnění vidlice na únik oleje, zkontrolujte vůli v krku řízení a ložiska kol; při jízdě pusťte na chvilku řídítka a sledujte, zda motocykl nekmita.

Zkontrolujte motor, údržbu a praktické detaily specifické pro NC. Vyžádejte si záznamy o seřízení ventilových vůlí (po cca 24 000 km) a poslechněte na volnoběh případné cvakání od napínáku rozvodového řetězu; sledujte stabilní volnoběh a plynulou reakci na plyn. Ověřte těsnost chladicí soustavy a funkci ventilátoru, prohlédněte svody a spoj výfuku na korozi, zkontrolujte opotřebení řetězové sady (nepravidelné protažení, házivost rozety) a stav vodicí lišty řetězu. Otevřete přední 21l schránku a prohlédněte pant a zámek, vyzkoušejte zámek sedla a víčko nádrže pod sedlem – s namontovaným top-case ověřte, že lze pohodlně tankovat.



Technické specifikace

Motor

Typ motoruDvouválcový, čtyřtaktní, paralelní twin
Zdvihový objem670 cm³
Výkon35 kW (48 k) při 6250 ot/min
Točivý moment60 Nm při 4750 ot/min
Převodovka6-stupňová nebo DCT
Sekundární převodŘetěz

Podvozek

Přední odpruženíShowa 41mm
Zadní odpruženíPro-Link monoshock
Přední brzdaNissin 320mm kotouče
Zadní brzdaNissin 240mm kotouč
Přední pneumatika120/70 ZR17
Zadní pneumatika160/60 ZR17

Rozměry

Délka2210 mm
Šířka840 mm
Výška1285 mm
Výška sedla830 mm
Rozvor1540 mm
Hmotnost214 kg (sucho)

Výkon

Objem nádrže14.1 l
Spotřeba paliva3.5 l/100km

Ostatní

VlastnostiABS, DCT dostupné, úložný prostor
Informace o modeluPředchůdce NC 750 X s úsporným motorem
Informace o generaciPředchozí generace s menším motorem

Podobné motorky

Nedávno zobrazené

Motocykly, které jste si nedávno prohlíželi