Harley-Davidson XL2 je vynikajícím motocyklem ve skvělém stavu, který byl individuálně přestavěn a je ihned připraven k jízdě. Tento model pochází z amerického dovozu a disponuje německým schválením. Motocykl byl přelakován do atraktivní uni-šedé barvy a zahrnuje několik zajímavých úprav, jako je zkrácený zadní kryt, malé LED zadní světla, boční držák SPZ a stylová přední maska. Stupačky byly předkložené, což zajišťuje pohodlnější jízdní pozici. Kola jsou vybavena novými pneumatikami, které mají najeto pouze cca 200 km. Motocykl prošel čerstvým TÜV, který byl proveden bez závad, což potvrzuje jeho výborný technický stav.
2013
32.033 km
Včetně všech poplatků
Harley-Davidson Sportster 883
Heddesheim
Harley-Davidson Sportster 883 je legendární americký cruiser s charakteristickým hlasitým burácením vzduchem chlazeného motoru. Klasičtější silueta a nízké sedlo podtrhují původ v dobách, kdy se jezdilo hlavně pro potěšení z cesty.
Ocelový rám s typickým výfukem táhnoucím se po pravé straně nabízí jednoduchý přístup k údržbě a elegantní linii od přídě až po záď. Odhalené tlumiče a minimalistické kapoty zachovávají autentický styl prvních Sportsterů.
Pozice jezdce je vzpřímená a vzdušná, což přispívá pohodě i na klidnější nedělní spanilé jízdy po venkovských silnicích. Přesto si stroj zachovává dravost při každém rozjezdu a rychlé akceleraci.
Sportster 883 vyniká okamžitou odezvou na to, co uděláte s plynem, a dává jasný pocit kontroly nad výkonem. To oceníte při přejezdech městem i při svižné jízdě mimo něj.
Nízké těžiště a úzké sedlo usnadňují kontrolu nad strojem při pomalých průjezdech i při parkování mezi zaparkovanými auty. Jezdec má motocykl vždy pod sebou bez nutnosti přehnaného naklánění.
Klasický výfuk s jednoduchou koncovkou dodává výjimečný zvukový podpis a zároveň nevyžaduje náročné doplňky. Sportster 883 je díky tomu nenáročný na servis a stále vypadá autenticky.
Udělej demontáž primárního krytu a prohlédni klínový řemen, a dávej pozor na praskliny a otlačené žlábky, protože opotřebění řemene vede k přeskakováním a ztrátě tahu při prudké akceleraci.
Udělej několik studených startů a sleduj zvuk ventilového rozvodu, a dávej pozor na nepravidelné cvakání a cukání, protože špatně nastavená vůle ventilů či opotřebované vodítka se projeví právě při nižších teplotách motoru.
Udělej kontrolu upevnění zadních tlumičů a několikrát zatlač na pístnici, a dávej pozor na olejové skvrny kolem těsnění a povolené matice, protože netěsné tlumiče zhoršují stabilitu v zatáčkách a snižují komfort na českých silnicích.
Motocykly, které jste si nedávno prohlíželi