Na prodej je motorka Suzuki DL650 V-Strom z roku 2012, která byla speciálně přizpůsobena pro cestování. Motorka je v pěkném stavu, pravidelně udržována s minimálními známkami používání. Na motorce nejsou žádné závady a běží spolehlivě. Součástí balení jsou následující doplňky: - Odolný kryt motoru - Stupačky - Kryty rukou - Nové vyhřívané gripy - Nosič horního kufru a plastový horní kufr (Givi V47) - Držiaky bočních kufrů Givi Outback - Hrazda na držák mobilu a zásuvka 5V - Obutí: nový TKC70 vpředu, vzadu TKC70 s hloubkou dezénu 6 mm - Nové svíčky a vzduchový filtr, olej výměně před cca 2000 km - Nalakované světla a přední vidlice - Nové brzdové kotouče a destičky Motorka má platné technické osvědčení do roku 2029. Odometer ukazuje skutečných 99 600 km, bez úpravy počítadla. Motorka má slovenskou evidenční značku.
2012
99.600 km
Včetně všech poplatků
Suzuki DL650A V-Strom 2012
Slovensko
Suzuki DL 650 V-Strom se představil jako univerzální stroj schopný zvládnout jak hladký asfalt, tak lehčí šotolinu. Jeho vzhled s polovozděnou kapotáží a charakteristickým dvouokým světlometem působí sebejistě a připraveně na každou trasu.
Výrazné tvary palivové nádrže s integrovanými madly pro spolujezdce zdůrazňují praktičnost při delších cestách. Nastavitelný štítek účinně odvádí vítr mimo přilbu a zachovává čistou linku, aniž by narušoval sportovní dojem.
Vzpřímená jízdní pozice a úzký podsedlový prostor usnadňují ovládání ve městě i při zastávkách na pumpě. Stroj působí kompaktně, přitom poskytuje dostatek prostoru pro nohy i při rychlých průjezdech klikatými okreskami.
Při jízdě po dlouhých trasách oceníte pohodlné sedlo a ergonomicky tvarovaná řídítka, která minimalizují únavu rukou a zad. Díky tomu zůstává motorka komfortní i po stovkách kilometrů bez častých přestávek.
Lehký a přitom robustní podvozek s dostatečným zdvihem pružin efektivně pohlcuje díry i štěrk. Řazení keramikou potažených pístků v předních brzdách zaručuje precizní zastavení, ať už jedete po suchu nebo v dešti.
Vyšší světlá výška a pevné kryty motoru umožňují překonat nerovnosti a brodění menších kaluží bez obav. Stabilita při rychlých rovinkách i jistota v pomalých manévrech dělají z V-Stromu skutečný all-rounder.
Podívejte se na upevnění předního štítku a šroubové spoje kapotáže – uvolněné nebo poškozené panty mohou při vyšších rychlostech vibrovat a snižovat ochranu proti větru, takže dejte pozor na praskliny v plastu a opotřebené těsnicí lišty.
Odklopte boční kryty a vyjměte palivový filtr, a zároveň sledujte případné usazeniny a praskliny ve vstřikovacích hadicích, protože zanedbaná výměna může vést k trhání toku paliva a neklidnému chodu motoru.
Otočte kulovým spínačem ABS a zastavte silně ve dvou různých režimech brzdění, a sledujte reakci kontrolky a zpětnou vazbu brzd – nevyvážená odezva levé a pravé brzdy nebo blikající indikátor mohou odhalit problémy s tlakem v brzdovém okruhu.
Motocykly, které jste si nedávno prohlíželi