Honda NC700X z roku 2012 je ve velmi pěkném stavu. Motocykel je garážovaný, nehavarovaný a pravidelně udržovaný, s nízkým počtem najetých kilometrů - pouze 8189 km. V současné době má novou STK platnou do června 2029. Tato motorka nabízí automatické řazení a je vybavena řadou doplňků, které zvyšují komfort a užitnost. Mezi ně patří přídavný kufr za spolujezdce a boční zavazadla značky Givi, která jsou uzamykatelná. Dále je motor chráněn padacím rámem od Givi a motorka je vybavena přídavnými světly taktéž od této značky. Pro zvýšení výkonu je na motorce sportovní výfuk IXIL silencers Xtrem, přičemž originální výfuk je součástí příslušenství. Dále obsahuje předsazená zrcátka a držák na navigaci či mobil od značky SW-Motech. Motorka byla pečlivě udržována a je ideální volbou pro někoho, kdo hledá spolehlivého a málo jetého společníka na cesty.
2012
8.189 km
Včetně všech poplatků
Honda NC 700 X r.2012,8189 km,automat
Krabčice
Honda NC700X je univerzální adventure motocykl představený v roce 2012, navržený pro každodenní dojíždění i víkendové výlety s důrazem na praktičnost, úspornost a snadnou ovladatelnost. Pohání ho kapalinou chlazený paralelní dvouválec SOHC o objemu 670 cm³ s elektronickým vstřikováním PGM-FI, kompresním poměrem 10,7 : 1 a výkonem 35 kW (47,6 k) při 6 250 ot./min, přičemž točivý moment činí 60 Nm při 4 750 ot./min. Šestistupňová převodovka s řetězovým sekundárním převodem zajišťuje plynulý přenos síly, volitelně je dostupná i verze s dvouspojkovou automatickou převodovkou DCT.
Rám tvoří ocelová trubková konstrukce typu diamond, vpředu pracuje 41mm teleskopická vidlice se zdvihem 107 mm, vzadu systém Pro-Link s centrálním tlumičem a zdvihem 150 mm. Brzdy tvoří přední 320 mm kotouč s dvoupístkovým třmenem a zadní 240 mm kotouč s jednopístkovým třmenem, doplněné volitelným ABS. Motocykl stojí na 17″ kolech s pneumatikami 120/70-ZR17 vpředu a 160/60-ZR17 vzadu. Výška sedla činí 831 mm, rozvor 1 539 mm, světlá výška 140 mm a pohotovostní hmotnost 214 kg. Palivová nádrž o objemu 14,1 l umožňuje dojezd přes 350 km při průměrné spotřebě kolem 3,7 l/100 km.
Unikátní konstrukční prvek NC700X je úložný prostor o velikosti přilby na místě tradiční nádrže, zatímco skutečná palivová nádrž je umístěna pod sedlem. Přístrojová deska je digitální LCD s ukazatelem zařazeného stupně, palivoměrem a otáčkoměrem. Motocykl je vybaven elektrickým startérem, LED osvětlením a volitelným příslušenstvím jako vyšší plexištít, boční kufry, padací rámy či vyhřívané gripy, což z něj činí ideální volbu pro začínající i zkušené jezdce hledající spolehlivý a praktický stroj.
Motocykly, které jste si nedávno prohlíželi