Na prodej motorka, která byla zakoupena letos v březnu s nájezdem 37 tisíc kilometrů. Motorka prošla kompletním servisem, do kterého byly investovány více než 20 tisíc Kč. Mezi provedené úkony patří: - Seřízení ventilových vůlí - Nové svíčky - Nová gufera, prachovky a olej v přední vidlici - Výměna oleje, filtru a chladící kapaliny - Nové pneumatiky - Nové vyhřívané gripy KOSO, které nenarušují vzhled motocyklu V červenci a srpnu byly na motorce provedeny další úpravy: - Nový laděný výfuk GPR (původní výfuk je součástí prodeje) - Nové držáky bočních kufrů a horního kufru - Nový olej (doporučeno měnit co 6 tisíc km) Další výbava motorky zahrnuje: - Vyšší plexi Kappa - Padací rám K motorce je možnost přidat zánovní horní kufr SHAD SH45 a starší boční kufry SHAD SH35. Motorka je udržovaná, v garáži v Ostravě-Porubě a je ve výborném technickém stavu. Pro milovníky motocyklů, kteří rádi mění modely, je to skvělá příležitost.
2012
37.000 km
Včetně všech poplatků
Honda NC 700X man., po velkém servisu, ČR, nový laďák
Ostrava-Poruba x)
Honda NC700X je univerzální adventure motocykl představený v roce 2012, navržený pro každodenní dojíždění i víkendové výlety s důrazem na praktičnost, úspornost a snadnou ovladatelnost. Pohání ho kapalinou chlazený paralelní dvouválec SOHC o objemu 670 cm³ s elektronickým vstřikováním PGM-FI, kompresním poměrem 10,7 : 1 a výkonem 35 kW (47,6 k) při 6 250 ot./min, přičemž točivý moment činí 60 Nm při 4 750 ot./min. Šestistupňová převodovka s řetězovým sekundárním převodem zajišťuje plynulý přenos síly, volitelně je dostupná i verze s dvouspojkovou automatickou převodovkou DCT.
Rám tvoří ocelová trubková konstrukce typu diamond, vpředu pracuje 41mm teleskopická vidlice se zdvihem 107 mm, vzadu systém Pro-Link s centrálním tlumičem a zdvihem 150 mm. Brzdy tvoří přední 320 mm kotouč s dvoupístkovým třmenem a zadní 240 mm kotouč s jednopístkovým třmenem, doplněné volitelným ABS. Motocykl stojí na 17″ kolech s pneumatikami 120/70-ZR17 vpředu a 160/60-ZR17 vzadu. Výška sedla činí 831 mm, rozvor 1 539 mm, světlá výška 140 mm a pohotovostní hmotnost 214 kg. Palivová nádrž o objemu 14,1 l umožňuje dojezd přes 350 km při průměrné spotřebě kolem 3,7 l/100 km.
Unikátní konstrukční prvek NC700X je úložný prostor o velikosti přilby na místě tradiční nádrže, zatímco skutečná palivová nádrž je umístěna pod sedlem. Přístrojová deska je digitální LCD s ukazatelem zařazeného stupně, palivoměrem a otáčkoměrem. Motocykl je vybaven elektrickým startérem, LED osvětlením a volitelným příslušenstvím jako vyšší plexištít, boční kufry, padací rámy či vyhřívané gripy, což z něj činí ideální volbu pro začínající i zkušené jezdce hledající spolehlivý a praktický stroj.
Motocykly, které jste si nedávno prohlíželi