**Popis motorky** Na prodej: Ducati Streetfighter 848 Testastretta 11° – Registrováno březen 2012 Tento Ducati Streetfighter je ideálním výběrem pro ty, kteří hledají autentického naháče se silným charakterem a jedinečným zvukem. Hlavní detaily: - Rok výroby: 2012 - Kilometrový nájezd: 24.606 km (nízký nájezd vzhledem k věku) - Barva: matná černá - Údržba: poslední servis byl proveden v červenci 2025, desmoservis plánován na 24.000 km - Stav: vynikající, vždy garážováno, nikdy na okruhu, žádné škrábance - Pneumatiky: Pirelli Diablo III na 80% Motocykl je zcela originální a nabízí silné, ale ovladatelné jízdní vlastnosti, ideální pro všechny nadšence, kteří ocení preciznost a dynamiku značky Ducati.
2012
24.606 km
Včetně všech poplatků
Ducati Streetfighter848
Palmariggi (Lecce)
Ducati Monster je esencí italského minimalismu na dvou kolech – odhalený trubkový rám kontrastuje s hladkými liniemi nádrže a kapotáže, čímž vzniká sochařský kousek připravený na každou silnici.
Úzký profil a nízké těžiště přinášejí výjimečnou obratnost v městském provozu i jistotu v prudkých zatáčkách na venkovských silnicích. Monster má nenucený výraz, který zaujme každého, kdo projede kolem.
Každý nádech plynu doprovází dunivý zvuk výfuku a okamžitá odezva na plyn, jež umocňují pocit přímého spojení mezi jezdcem a strojem. Jízda na Monsteru znamená intenzivní zážitek od startu až do cíle.
Citlivá a přímá odezva na plyn umožňuje plynulá předjíždění i svižné změny směru v kolonách i na klikatých okreskách. Monster reaguje i na sebemenší pohyb rukojetí, což zvyšuje důvěru v manévrování.
Vzpřímená jízdní pozice a ergonomie sedla nabízejí dostatek pohodlí pro delší přesuny, aniž by obětovaly sportovní charakter. I po stovkách kilometrů v sedle zůstává jízda dynamická a komfortní zároveň.
Lehká stavba a vyvážený rám zajišťují stabilitu i na nerovném povrchu. Monster zvládne hravě nejen asfalt, ale i drobné nerovnosti, aniž by jezdec ztratil pocit kontroly nad strojem.
Prohlédněte sváry trubkového rámu kolem hlavy řízení a pod sedlem, a dejte pozor na mikropukliny a rezavé stopy, které mohou naznačovat předchozí pády nebo neodborné svařování.
Otestujte chod desmodromického ventilového mechanismu a hlídejte nerovnoměrné klepání při volnoběhu, a současně všímejte si opotřebení v oblasti hlavy válců, kde se zanedbané seřízení ventilů projeví hlučným chodem a sníženým tahovým výkonem.
Prozkoumejte výfukové koleno a spoje trubek u tlumiče, a sledujte změny barvy na svarech a uvolněné úchyty, protože praskliny či deformace výfuku mohou vést k úniku spalin a zvýšené hlučnosti.
Motocykly, které jste si nedávno prohlíželi