2012 BMW K 1600 GT105.000 km

pohodlívýkontechnologievýbavakosmetické vadyvyšší stářívyšší nájezdterénní používánímožné oděrky z provozuopotřebení součástek
BMW K 1600 GT - Image 1
1 / 3

Přehled

Na prodej je motorka BMW K1600GT, ideální pro sportovní turistiku. Tento model byl uveden do provozu v roce 2012 a má najeto 105 000 km. Srdcem motorky je silný řadový šestiválec o objemu 1650 cm³, který dosahuje maximálního výkonu 118 kW a točivého momentu 175 Nm. Vybavena je manuální 6-stupňovou převodovkou a kardanovým pohonem, což zajišťuje plynulou jízdu. Podvozek je konstruován pomocí technologie Duolever vpředu a Paralever vzadu, což přispívá k vynikajícímu jízdnímu komfortu. Motorka má dvoukotoučové brzdy vpředu a jednokotoučovou vzadu, což zaručuje efektivní brzdný výkon. Jízdní režimy (Rain, Road, Dynamic) umožňují přizpůsobení výkonu aktuálním podmínkám. Dále je vybavena elektronickým plynem (ride-by-wire) a nabízí maximální rychlost až 200 km/h. Motorka je v elegantní bílé barvě (Light White) a má k dispozici 5 kufrů, které jsou součástí prodeje, spolu se servisním manuálem na DVD. Mezi další pohodlné a praktické doplňky patří vyhřívané rukojeti a sedadla, centrální dálkové zamykání kufrů a alarm, nosič horního kufru a originální kufry, výstražný systém DWA proti krádeži a elektronický imobilizér EWS. Motorka je také vybavena dynamickou kontrolou prokluzu (DTC), elektronickým nastavením podvozku (ESA), kontrolou tlaku pneumatik (RDC), protiblokovacím systémem (ABS), audiosystémem s rádiem a navigační přípravou s držákem pro BMW Navigator. Dalšími zajímavostmi jsou adaptivní xenonové světlomety s natáčením světla v zatáčkách, tempomat, elektricky nastavitelný větrný štít a hlavní stojan. Tento model BMW K1600GT představuje vynikající kombinaci výkonu, pohodlí a vyspělých technologií, ideální pro dlouhé cesty i každodenní používání.

Rok

2012

Nájezd

105.000 km

199.000 Kč

Včetně všech poplatků

Prodejce

BMW K 1600 GT

Ostravice


Vynikající technologie a výbavaIdeální pro cestování ve dvouFantastický zvuk motoruÚžasné zrychlení a ovladatelnostBezproblémový provoz za 80 000 kmSkvělý výkon a pohodlíNejlepší motorka na dlouhé cesty

Informace o modelu

BMW K 1600 GT

O modelu BMW K 1600 GT

BMW K 1600 GT představuje vrchol komfortu a elegance v kategorii sportovně-cestovních motocyklů. S důrazem na pohodlí jezdce i spolujezdce kombinuje velkou kapotáž s nastavitelností sedla a řídítek tak, aby každý našel ideální posed pro dlouhé kilometry.

Design stroje zdůrazňuje dynamiku i stabilitu – štíhlá linie přední kapotáže hladce přechází k mohutnému zadnímu dílu se stranovými kufry. BMW K 1600 GT působí sebevědomě a vytříbeně, ať už stojí na parkovišti před hotelem, nebo uhání dálničním úsekem.

Vizuální harmonie mezi kapotou, palivovou nádrží a elegantně integrovanými bočními kufry ukazuje, že motocykl vznikal s citem pro detail. Každý prvek – od krytu výfuku až po dvojici světlometů Adaptive Headlight – je navržen tak, aby sloužil funkci i stylu.

Výhody jízdy na BMW K 1600 GT

Největší předností je neuvěřitelně hladký průběh výkonu, který dává tušit ladnost šestiválce pod kapotou. Plynulá akcelerace bez trhání dodává jistotu při předjíždění i jímavé potěšení z klidných dálničních úseků.

Elektronické asistenty a jízdní režimy (Road, Rain, Dynamic) umožňují okamžitě přizpůsobit chování motocyklu povětrnostním podmínkám i stylu jízdy. Díky tomu se stroj chová předvídatelně na mokru, agilně v serpentinách i klidně při rychlých úsecích po dálnici.

Shaft drive a vyvážené rozložení hmotnosti znamenají téměř bezúdržbový provoz a maximální stabilitu. Netřeba pravidelně napínat řetěz či mazat řetěz ani se obávat nerovnoměrného tahu – K 1600 GT se soustředí na zážitek, ne na servisní práce.

Na co si dát pozor při koupi ojeté BMW K 1600 GT

Sejměte kryt předního odpružení a důkladně prohlédněte čepy Duoleveru, a sledujte případné netěsnosti nebo poškození manžet, protože opotřebované těsnění může vést k nežádoucímu promísení oleje a vzduchu v tlumičích.

Otestujte funkci elektronicky nastavitelného štítu a zasouvejte ho až do krajních poloh, a dávejte pozor na zasekávání nebo hluk krokového motoru, protože první známky poruchy mechanismu signalizují nákladnou výměnu servomotoru.

Proveďte zkušební jízdu se zapnutým tempomatem a nastavením adaptivních světel, a sledujte, zda se přední paprsky plynule otáčejí s náklonem, protože porucha servomotorů v hlavicích lamp často způsobuje nerovnoměrné osvětlení zatáček.



Technické specifikace

Motor

Typ motoruŠestiválcový, čtyřtaktní, řadový
Zdvihový objem1649 cm³
Výkon118 kW (160 k) při 7750 ot/min
Točivý moment175 Nm při 5250 ot/min
Převodovka6-stupňová
Sekundární převodKardanový hřídel

Podvozek

Přední odpruženíDuolever
Zadní odpruženíParalever ESA
Přední brzdaDvojité kotouče 320mm
Zadní brzdaJednoduchý kotouč 320mm
Přední pneumatika120/70 ZR17
Zadní pneumatika190/55 ZR17

Rozměry

Délka2580 mm
Šířka950 mm
Výška1485 mm
Výška sedla750 mm
Rozvor1618 mm
Hmotnost319 kg (sucho)

Výkon

Objem nádrže26.5 l
Spotřeba paliva6.5 l/100km

Ostatní

VlastnostiESA, ABS, ASC, Audio systém
Informace o modeluSport touring motocykl s výkonným šestiválcem
Informace o generaciGT verze bez vrchního kufru

Podobné motorky

Nedávno zobrazené

Motocykly, které jste si nedávno prohlíželi