Na prodej je Aprilia Tuono V4R, výkonná motorka s výkonem 120 kW a točivým momentem 111,5 Nm. Tento model je vybaven třemi palivovými mapami, elektronickým plynem, antihoppingovou spojkou a radiální brzdovou pumpou. Motorka disponuje plně nastavitelným podvozkem a pokročilými funkcemi, jako jsou nastavení kontroly trakce (možné vypnout), AWC Wheelie Control s třemi stupni (rovněž možno vypnout) a ALC Launch Control taktéž se třemi stupni. Motorka má po koupi v květnu 2022 najeto 32,726 km, během kterých byla provedena pravidelná údržba. Byly vyměněny regulátor, baterie, brzdová kapalina, chladící kapalina, olej a vzduchový filtr. Dále byly přidány padáky Rutan a na motorce je výfuk Scorpion, přičemž originální výfuk je k dispozici. Je obuta do pneumatik Diablo Corsa II. Na víkách a chladiči jsou ochranné kryty R&G Racing. Pokud jde o historii údržby, předchozí majitel na motorce odjel 26,900 km, během kterých byly vyměněny oba rozvoďáky, napínáky, vodítka a těsnění víka. Tato údržba je doložena ověřeným záznamem v servisní knize. Motorka je v celkově dobrém stavu, avšak má škrábanec na levém plastu a drobné oděrky, které vznikly během jízdy v zatáčce, což je doloženo fotografiemi. Je překvapivě pohodlná i pro řidiče s výškou 183 cm a nabízí možnost přizpůsobení kromě barvy vidlic. K motorce je také stojan a možnost přidání helmy, rukavic, bot a kombinézy v případě zájmu.
2012
32.726 km
Včetně všech poplatků
Aprilia Tuono V4R/APRC
Blansko
Aprilia Tuono V4 je vrcholový hypernaked stroj, který čerpá techniku a výkon z legendárního superbiku RSV4 a nabízí maximální zážitek na silnici i na okruhu. Motor je čtyřdobý kapalinou chlazený V4 o objemu 1 077 ccm se dvěma vačkovými hřídelemi DOHC a čtyřmi ventily na válec. Díky kompresnímu poměru 13,6 : 1 produkuje výkon 175 k (129 kW) při 11 000 ot./min a točivý moment 121 Nm již při 9 000 ot./min. Řazení zajišťuje šestistupňová převodovka s quickshifterem pro okamžité řazení bez použití spojky. Podvozek tvoří hliníkový dvouprvkový rám, jehož součástí je motor jako nosný prvek, což zajišťuje optimální tuhost a nízkou hmotnost. Přední pérování obstarává 43 mm upside-down vidlice Öhlins NIX (nebo Sachs v základním provedení) s plnou nastavitelnou kompresí, odskokem a předpětím, vzadu je plně nastavitelné mono tlumiče. Brzdný výkon zajišťují vpředu dva 320 mm kotouče s radiálními čtyřpístkovými třmeny Brembo Stylema a vzadu 220 mm kotouč s dvoupístkovým třmenem. Pětipalcový full-TFT displej nabízí přehledné ovládání jízdních režimů, zobrazení telemetrie i navigace. Elektronický balíček APRC zahrnuje kontrolu trakce, wheelie control, launch control, omezovač rychlosti, náklonový ABS a šest přednastavených režimů jízdy. Agresivní aerodynamická kapotáž s integrovanými karbonovými křidélky zvyšuje přítlak a stabilitu při vysokých rychlostech. Jezdecká ergonomie s vyššími řídítky a mírně posunutými stupačkami vytváří kompromis mezi komfortní silniční pozicí a sportovní agresivitou. Díky suché hmotnosti kolem 185 kg a bohaté elektronice nabízí Tuono V4 vynikající poměr výkonu k ovladatelnosti jak na městských silnicích, tak při sportovním vyjíždění na okruh.
Motocykly, které jste si nedávno prohlíželi