Na prodej je motorka Aprilia Tuono V4r z roku 2012 s najetými 40 000 km. Tento model je vybaven podvozkem od Öhlins a nabízí tři režimy jízdy, což zaručuje skvělou jízdní dynamiku. Servisní kontrola proběhla při 30 000 km, kdy byly upraveny ventily. Ve 34 000 km byla kompletně měněna spojka. Před nadcházející sezónou byly vyměněny přední brzdové destičky, olej a filtr. Nová zadní guma byla namontována při 39 000 km. Motorka je vybavena několika zajímavými doplňky: má padáky, zrcátka, nastavitelné páčky, menší blinkry, sportovní stupačky, rolny v zadním kole a laděný výfuk na zakázku s odnímatelnou tlumivkou. Výraznou změnou je také upravený zadek z novějšího modelu. K motorce jsou přibaleny originální díly, což umožňuje vrátit motorku do továrního stavu. Tato V4 je ideální příležitostí pro každého, kdo si chce vyzkoušet silný a výkonný stroj.
2012
40.000 km
Aprilia Tuono V4 je vrcholový hypernaked stroj, který čerpá techniku a výkon z legendárního superbiku RSV4 a nabízí maximální zážitek na silnici i na okruhu. Motor je čtyřdobý kapalinou chlazený V4 o objemu 1 077 ccm se dvěma vačkovými hřídelemi DOHC a čtyřmi ventily na válec. Díky kompresnímu poměru 13,6 : 1 produkuje výkon 175 k (129 kW) při 11 000 ot./min a točivý moment 121 Nm již při 9 000 ot./min. Řazení zajišťuje šestistupňová převodovka s quickshifterem pro okamžité řazení bez použití spojky. Podvozek tvoří hliníkový dvouprvkový rám, jehož součástí je motor jako nosný prvek, což zajišťuje optimální tuhost a nízkou hmotnost. Přední pérování obstarává 43 mm upside-down vidlice Öhlins NIX (nebo Sachs v základním provedení) s plnou nastavitelnou kompresí, odskokem a předpětím, vzadu je plně nastavitelné mono tlumiče. Brzdný výkon zajišťují vpředu dva 320 mm kotouče s radiálními čtyřpístkovými třmeny Brembo Stylema a vzadu 220 mm kotouč s dvoupístkovým třmenem. Pětipalcový full-TFT displej nabízí přehledné ovládání jízdních režimů, zobrazení telemetrie i navigace. Elektronický balíček APRC zahrnuje kontrolu trakce, wheelie control, launch control, omezovač rychlosti, náklonový ABS a šest přednastavených režimů jízdy. Agresivní aerodynamická kapotáž s integrovanými karbonovými křidélky zvyšuje přítlak a stabilitu při vysokých rychlostech. Jezdecká ergonomie s vyššími řídítky a mírně posunutými stupačkami vytváří kompromis mezi komfortní silniční pozicí a sportovní agresivitou. Díky suché hmotnosti kolem 185 kg a bohaté elektronice nabízí Tuono V4 vynikající poměr výkonu k ovladatelnosti jak na městských silnicích, tak při sportovním vyjíždění na okruh.
Včetně všech poplatků
Aprilia Tuono V4R
Divec