Na prodej je Yamaha R1 z roku 2011 v bílé barvě. Tato motorka je vybavena moderním motorem typu crossplane (bigbang) a disponuje třemi palivovými mapami (A, STD, B). Motorka má najeto přibližně 36 000 km a je kompletně v sérii. Její výkon činí 133 kW. Servis byl naposledy proveden při 32 300 km, zahrnoval výměnu oleje a filtrů, brzdové kapaliny, výměnu chladičky za kvalitní Bel-ray a celkovou kontrolu, během níž nebyly zjištěny žádné problémy. K motocyklu patří několik doplňků: - Dvě homologované koncovky MIVV s vyjímatelným db killerem (originální výfuky jsou součástí prodeje). - Zadní krovka a sedlo. - Zadní rolny pro stojany. - Ochranná samolepka na nádrž proti poškrábání. - Tři klíče. - Vedená servisní kniha. Motorka je obuta na Pirelli Diablo Rosso IV, pneumatiky byly vyměněny v dubnu 2025. Technická kontrola platí do konce roku 2028. Nikdy nebyla bouraná a podle dostupných informací se neúčastnila okruhových závodů. Aktuálně je třeba provést pouze výměnu předních brzdových destiček a řetězové sady. Jinak je motorka plně funkční a ve výborném stavu, připravena udělat radost novému majiteli. Motorka je k vidění v Praze – Holešovicích.
2011
36.000 km
Yamaha YZF-R1 je ikonický supersport, který od roku 1998 neustále posouvá hranice výkonu, technologie a závodní DNA. Model 2025 je vybaven **kapalinou chlazeným řadovým čtyřválcem DOHC** o objemu **998 cm³**, s **crossplane klikovým hřídelem** (270°–180°–90°–180°) pro lineární točivý moment a závodní charakter. Motor dosahuje výkonu **200+ k (cca 147 kW)** při vysokých otáčkách a točivého momentu přes **112 Nm**. Palivový systém tvoří elektronické vstřikování s **YCC-T (Yamaha Chip Controlled Throttle)** a **YCC-I (variabilní sání)**. Převodovka je šestistupňová, spojka vícekotoučová mokrá s funkcí slip & assist, doplněná o **Quickshifter (QSS)** nahoru i dolů.
Rám tvoří **hliníkový Deltabox®**, zadní kyvná vidlice je rovněž hliníková. Přední odpružení zajišťují **43mm USD vidlice KYB** s plnou stavitelností, zadní tlumič je rovněž KYB s progresivním uchycením. Brzdy tvoří vpředu dva **320mm kotouče** s **radiálními čtyřpístkovými třmeny**, vzadu 220mm kotouč. Samozřejmostí je **náklonové ABS (Brake Control – BC)** a **Launch Control System (LCS)**.
Motocykl je osazen 17″ koly s pneumatikami 120/70 ZR17 vpředu a 190/55 ZR17 vzadu. Výška sedla činí **855 mm**, rozvor 1 405 mm, pohotovostní hmotnost je cca **202 kg**. Palivová nádrž má objem **17 l**, spotřeba se pohybuje kolem **6,5 l/100 km**. Maximální rychlost přesahuje **299 km/h** (elektronicky omezeno).
Elektronická výbava zahrnuje **plnobarevný TFT displej**, **Ride-by-Wire**, **Engine Brake Management (EBM)**, **Slide Control System (SCS)**, **Lift Control (LIF)**, **Power Delivery Modes (PWR)**, **Wheelie Control**, **Cruise Control**, **Launch Control**, **USB port**, **LED osvětlení** a **MyRide konektivitu**. Design je inspirován MotoGP strojem M1 – aerodynamická kapotáž, ostré linie, agresivní profil. Verze **R1M** přidává elektronické odpružení Öhlins ERS, karbonové díly a telemetrii pro okruhové použití.
Včetně všech poplatků
Yamaha YZF R1 r. 2011
Praha 7-Holešovice
Motocykly, které jste si nedávno prohlíželi