Na prodej je Piaggio MP3 Yourban z roku 2011 s najetými 33 000 km. Motorka byla pravidelně servisována a je ve funkčním stavu. Průměrná spotřeba činí 4,3 l/100 km. Barva je šedá a je vybavena kufrem SH 26. Přední pneumatika má 60 % životnosti, zadní pneumatika se dá dojíždět, k dispozici je však nová. Motorku je možné řídit s řidičským oprávněním skupiny B. STK je platná do 3.1.2026.
2011
33.000 km
Včetně všech poplatků
Skútr
Přerov
Piaggio MP3 je ikonický tříkolový skútr, který spojuje jistotu motocyklu se snadnou ovladatelností skútru. Unikátní naklápěcí přední mechanismus umožňuje přirozené zaklánění do zatáček a zároveň brání neočekávanému pádu při nízké rychlosti.
Robustní karoserie nad prvními dvěma koly chrání jezdce před větrem a stříkající vodou, zatímco kompaktní rozměry usnadňují manévrování v úzkých městských uličkách. Díky jednoduchému ovládání stojanu a parkovací brzdy můžete MP3 nechat vzpřímený bez nutnosti bočního stojanu.
Pod sedlem se nachází velký odkládací prostor vhodný pro helmu, nákup nebo menší tašku, a navíc je možné motocykl doplnit o stylové boční kufry. Praktický design dělá z MP3 ideálního společníka pro každodenní dojíždění i kratší výlety.
Tříkolová konfigurace s naklápěcím předním ústrojím přináší výrazně stabilnější pocit v zatáčkách i na kluzkém povrchu. V dešti či při prudkých manévrech se MPU3 drží stopy lépe než běžné dvoukolky.
Elektronická parkovací brzda a zamykatelný naklápěcí mechanismus umožňují bezpečné parkování na svazích či v dopravní zácpě, aniž by musel jezdec použít stojan. To oceníte zejména v zúžených městských prostorách.
Vyšší štítek a členitá kapotáž efektivně chrání před větrem a deštěm, což šetří námahu paží při delších trasách. Pohodlné sedlo a vzpřímená jízdní pozice navíc snižují únavu i při dlouhých dojezdech.
Klíčovým prvkem je naklápěcí mechanismus s dvojicí předních ramen. Při kontrole několikrát úplně nakloňte stroj a vraťte ho do vzpřímené polohy, abyste odhalili případnou vůli v čepových spojeních či nesynchronní pohyb ramen.
Pečlivě prověřte těsnění a hydraulické hadice v oblasti předního odpružení. Únik oleje z tlumičů nebo poškozené hadice může vést k nerovnoměrnému chování stroje v zatáčkách a k nebezpečným situacím.
U modelů vybavených elektronickým dobíjecím systémem si ověřte správnou funkci alternátoru a regulátoru napětí. Problémy s dobíjením se projevují slabými nebo blikajícími kontrolkami a mohou vás neplánovaně zastavit na delší cestě.
Motocykly, které jste si nedávno prohlíželi