Na prodej je tříkolová motorka Piaggio MP3-400 z roku 2011, s najetými 45 000 km. Motor prošel generální opravou při 32 000 km, přičemž vše je doloženo fakturami a fotografiemi. Motorka se nachází ve výborném stavu, není potřeba žádných investic – stačí sednout a jet. V posledních třech letech bylo do motorky investováno přes 80 000 Kč, což je rovněž možné doložit. Mezi hlavní výbavu a úpravy patří: - Přídavná obrazovka s Android Auto pro propojení s telefonem - Originální přední kola Piaggio - Nové brzdy Brembo - Gelová sedačka pro pohodlnou jízdu - Přídavné stupačky - Zrcátka MP3 - Výfukový systém Akrapovič - Sportovní tlumiče - Přídavné kufry – boční i horní - Prodloužené blatníky - Mazací šrouby na vidlici - Výkon 24 kW, ideální i pro řidičské oprávnění skupiny A2 - Možnost řídit se skupinou B - Namontovaný Multivar, sportovní spojka a kevlarový řemen - Gumové oleje a filtry po výměně Motorka je v perfektním technickém i vizuálním stavu, velmi dobře udržovaná a pravidelně servisovaná. Je ideální jak na městské ježdění, tak na delší výlety. Důvod prodeje je přechod na větší motorku.
2011
45.000 km
Včetně všech poplatků
Piaggio Mp3 400
Staré Město
Piaggio MP3 je ikonický tříkolový skútr, který spojuje jistotu motocyklu se snadnou ovladatelností skútru. Unikátní naklápěcí přední mechanismus umožňuje přirozené zaklánění do zatáček a zároveň brání neočekávanému pádu při nízké rychlosti.
Robustní karoserie nad prvními dvěma koly chrání jezdce před větrem a stříkající vodou, zatímco kompaktní rozměry usnadňují manévrování v úzkých městských uličkách. Díky jednoduchému ovládání stojanu a parkovací brzdy můžete MP3 nechat vzpřímený bez nutnosti bočního stojanu.
Pod sedlem se nachází velký odkládací prostor vhodný pro helmu, nákup nebo menší tašku, a navíc je možné motocykl doplnit o stylové boční kufry. Praktický design dělá z MP3 ideálního společníka pro každodenní dojíždění i kratší výlety.
Tříkolová konfigurace s naklápěcím předním ústrojím přináší výrazně stabilnější pocit v zatáčkách i na kluzkém povrchu. V dešti či při prudkých manévrech se MPU3 drží stopy lépe než běžné dvoukolky.
Elektronická parkovací brzda a zamykatelný naklápěcí mechanismus umožňují bezpečné parkování na svazích či v dopravní zácpě, aniž by musel jezdec použít stojan. To oceníte zejména v zúžených městských prostorách.
Vyšší štítek a členitá kapotáž efektivně chrání před větrem a deštěm, což šetří námahu paží při delších trasách. Pohodlné sedlo a vzpřímená jízdní pozice navíc snižují únavu i při dlouhých dojezdech.
Klíčovým prvkem je naklápěcí mechanismus s dvojicí předních ramen. Při kontrole několikrát úplně nakloňte stroj a vraťte ho do vzpřímené polohy, abyste odhalili případnou vůli v čepových spojeních či nesynchronní pohyb ramen.
Pečlivě prověřte těsnění a hydraulické hadice v oblasti předního odpružení. Únik oleje z tlumičů nebo poškozené hadice může vést k nerovnoměrnému chování stroje v zatáčkách a k nebezpečným situacím.
U modelů vybavených elektronickým dobíjecím systémem si ověřte správnou funkci alternátoru a regulátoru napětí. Problémy s dobíjením se projevují slabými nebo blikajícími kontrolkami a mohou vás neplánovaně zastavit na delší cestě.
Motocykly, které jste si nedávno prohlíželi