Jednobuch s.r.o.

Najděte si svou dokonalou ojetou motorku

Chlístovice 130

Chlístovice

+420 792 362 954

[email protected]

Rychlé odkazy

  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní podmínky

Služby

  • Financování

Kontakt

© 2023-2025 Jednobuch s.r.o - Nejlepší Motorky. Všechna práva vyhrazena.

Jednobuch s.r.o., IČO: 24180149, DIČ: CZ24180149

    Nejlepší motorky / Motorky / Moto Guzzi / Moto Guzzi V7 / Moto Guzzi V7 Classic

    2011 Moto Guzzi V7 Classic • 3.000 km

    1 / 12

    Přehled

    Na prodej je krásná motorka v atraktivním stavu. Její design byl doplněn o custom sedlo a moderní blinkry, také se pyšní unikátními prvky jako zadní SPZ a blatník. Motorka je ve vlastnictví druhého majitele, přičemž první majitel ji využíval minimálně – najel pouze cca 3000 km a udržoval ji v garáži. Pravidelný servis byl prováděn v renomovaném servisu Officina, což zaručuje její bezproblémový chod. Motorku užíval majitel s hmotností 50 kg, což prospělo jejímu stavu. Je vybavena padáky na motor pro zvýšení bezpečnosti. Jedná se o krásnou klasiku, která byla zakoupena nová v ČR. Součástí prodeje jsou dva klíčky. Motorka se nachází v Praze, případně je možné ji dopravit na domluvené místo.

    Rok

    2011

    Nájezd

    3.000 km

    Informace o modelu

    Moto Guzzi V7 je nadčasový retro motocykl, který spojuje klasický italský design s moderní technikou. Pro rok 2025 je dostupný ve verzích V7 Stone, V7 Special a V7 Sport. Pohání ho vzduchem chlazený dvouválcový motor do V o objemu 853 cm³ s příčným uložením, kompresním poměrem 10,5 : 1 a výkonem 67,3 k (49,5 kW) při 6 900 ot./min. Maximální točivý moment činí 79 Nm při 4 400 ot./min. Palivový systém tvoří elektronické vstřikování Marelli MIU, řízené systémem Ride-by-Wire. Převodovka je šestistupňová manuální, spojka vícekotoučová mokrá s mechanickým ovládáním. Sekundární převod zajišťuje kardanový hřídel.

    Rám tvoří dvojitá kolébková konstrukce z oceli, zadní kyvná vidlice je rovněž ocelová. Přední odpružení zajišťuje 40mm teleskopická vidlice, zadní dvojice tlumičů s nastavitelným předpětím. Brzdy tvoří vpředu 320mm kotouč s čtyřpístkovým třmenem Brembo, vzadu 260mm kotouč s dvoupístkovým třmenem. ABS je dvoukanálové, verze Sport navíc nabízí náklonově citlivé ABS a kontrolu trakce s šestiosou IMU jednotkou.

    Motocykl je osazen 18″ předním a 17″ zadním kolem s pneumatikami 100/90-18 vpředu a 130/80-17 vzadu. Výška sedla činí 780 mm, světlá výška 180 mm, rozvor 1 440 mm a pohotovostní hmotnost 218 kg. Palivová nádrž má objem 21 l, spotřeba se pohybuje kolem 4,5 l/100 km, což umožňuje dojezd přes 400 km.

    Elektronická výbava zahrnuje TFT displej (verze Sport), digitální přístrojovku (Stone/Special), LED osvětlení s DRL ve tvaru orla, tempomat, USB port a jízdní režimy (Road / Rain / Sport). Design zůstává věrný tradici Moto Guzzi – s válci vystupujícími do stran, elegantními liniemi a ikonickým logem. V7 je ideální volbou pro jezdce, kteří hledají stylový, pohodlný a charismatický motocykl s duší Mandella del Lario.

    Informace o generaci

    První generace moderního V7 byla představena jako retro motocykl inspirovaný původním modelem z 60. let.
    105.000 Kč

    Včetně všech poplatků

    Prodejce

    Moto Guzzi V7 Classic

    Praha 4-Braník

    Podobné motocykly

    2011 Moto Guzzi V7 2008-2011 (V7 Classic)

    28.900 km • Ledeč nad Sázavou

    99.999 Kč