Jednobuch s.r.o.

Najděte si svou dokonalou ojetou motorku

Chlístovice 130

Chlístovice

+420 792 362 954

[email protected]

Rychlé odkazy

  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní podmínky

Služby

  • Financování

Kontakt

© 2023-2025 Jednobuch s.r.o - Nejlepší Motorky. Všechna práva vyhrazena.

Jednobuch s.r.o., IČO: 24180149, DIČ: CZ24180149

    Nejlepší motorky / Motorky / Moto Guzzi / Moto Guzzi V7 / Moto Guzzi V7 Classic,výměna i splátky

    2011 Moto Guzzi V7 Classic,výměna i splátky • 28.900 km

    klasický design Moto Guzzi V7 (2008 2011)originální stavprvní majitelzadní pneu 80% dobrý stavregistrováno v ČR s platnou STKmožnost dovozu/upravená dodávkamožné opotřebení typické pro V7 Classic 2008 2011vyšší stáří (2011) riziko kosmetických vadvyšší nájezd (28 900 km) možné opotřebenípřední pneu pouze 40% brzy výměna
    Moto Guzzi V7 Classic,výměna i splátky - Image 1
    1 / 17

    Přehled

    Na prodej motocykl, který byl vyroben 26. dubna 2011. Motocykl má najeto pouze 28 900 km a je v péči prvního majitele. Jeho výkon činí 36 kW. Přední pneu má zbývajících 40 % vzorku, zatímco zadní pneu je v dobrém stavu s 80 % vzorku. Vše je v originálním stavu. Motocykl je registrovaný v České republice a má platné STK. K dispozici jsou dva klíče. K dopravě motocyklu je možné využít upravenou dodávku. Po dohodě je také možné uzavřít protihodnotu za váš stávající motocykl. Bezproblémová rezervace je možná po složení zálohy. Pro zájemce je k dispozici více fotek a informací o motocyklu.

    Rok

    2011

    Nájezd

    28.900 km

    99.999 Kč

    Včetně všech poplatků

    Prodejce

    Moto Guzzi V7 Classic,výměna i splátky

    Ledeč nad Sázavou


    Informace o modelu

    Moto Guzzi V7

    O modelu Moto Guzzi V7

    Moto Guzzi V7 představuje elegantní kombinaci klasické italské tradice a moderních designových prvků. Jeho nadčasová silueta s podélně uloženým motorem a výrazným rámem vytváří jedinečný profil, který zaujme jak v městských ulicích, tak na klikatých venkovských cestách.

    Vzpřímená pozice jezdce a protažené sedlo zajišťují komfort i na delších trasách. Díky dostatečnému prostoru pro tělo a volnosti v oblasti zápěstí se každá jízda mění v příjemný zážitek bez zbytečného namáhání páteře.

    Minimalistické kryty a snadno přístupné servisní body usnadňují základní údržbu. Moto Guzzi V7 tak nabízí nejen stylový zážitek, ale i nenáročný provoz, který nechá víc času na samotné objevování nových tras.

    Výhody jízdy na Moto Guzzi V7

    Charakteristické rezonance řadového twin motoru vytvářejí hluboký akustický projev, který probudí senzory kolemjdoucích i při klidné jízdě. Tento zvukový podpis je součástí kouzla každé vyjížďky.

    Lehký podvozek a široká řídítka poskytují vynikající cit pro zatáčky a jistou páku při manévrování. Ať už prolézáte městským provozem nebo zběsile opisujete klopenky, V7 reaguje přesně a bez váhání.

    Možnosti přidání jednoduchých brašen či tankvaku promění strojek v praktického parťáka na víkendové výlety. Stačí přidat pár doplňků a V7 je připravena pojmout vše potřebné do roadtripu.

    Na co si dát pozor při koupi ojeté Moto Guzzi V7

    Udělej demontáž bočních krytů kardanu a prohlédni ložiska kyvné vidlice, a dávej pozor na nadměrné vůle a únik maziva, protože poškozené těsnění se projeví hlučným pohonem a zrychleným opotřebením dřív, než čekáš.

    Udělej několik studených startů a poslouchej zvuk ventilových rozvodů, a dávej pozor na nepravidelné klapání a kvílení, protože uvolněný šroub či opotřebovaný vak ventilů může způsobit cukání motoru právě ve chvíli, kdy to nejméně potřebuješ.

    Udělej vizuální kontrolu statoru a regulátoru nabíjení, a dávej pozor na přehřáté póly a vyteklé spoje, protože slabé dobíjení se brzy projeví vybitou baterií a potížemi se startováním při nižších teplotách.


    Informace o generaci

    První generace moderního V7 byla představena jako retro motocykl inspirovaný původním modelem z 60. let.

    Technické specifikace

    Motor

    Typ motoruDvouválcový, čtyřtaktní, V-twin
    Zdvihový objem744 cm³
    Výkon48 kW (65 k) při 6200 ot/min
    Točivý moment73 Nm při 4250 ot/min
    Převodovka6-stupňová
    Sekundární převodKardanová hřídel

    Podvozek

    Přední odpruženíTeleskopická 40mm
    Zadní odpruženíDvojité mmonoshocky
    Přední brzdaBrembo 320mm kotouč
    Zadní brzdaBrembo 260mm kotouč
    Přední pneumatika110/70 R17
    Zadní pneumatika130/80 R17

    Rozměry

    Délka2108 mm
    Šířka739 mm
    Výška1115 mm
    Výška sedla770 mm
    Rozvor1449 mm
    Hmotnost169 kg (sucho)

    Výkon

    Objem nádrže21 l
    Spotřeba paliva4.8 l/100km

    Ostatní

    VlastnostiABS, trakční kontrola, LED osvětlení
    Informace o modeluKlasický naked bike s charakteristickým V-twin motorem
    Informace o generaciAktuální generace s modernizovanou elektronikou

    Podobné motorky

    Nedávno zobrazené

    Motocykly, které jste si nedávno prohlíželi