Jednobuch s.r.o.

Najděte si svou dokonalou ojetou motorku

Chlístovice 130

Chlístovice

+420 792 362 954

[email protected]

Rychlé odkazy

  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní podmínky

Služby

  • Financování

Kontakt

© 2023-2025 Jednobuch s.r.o - Nejlepší Motorky. Všechna práva vyhrazena.

Jednobuch s.r.o., IČO: 24180149, DIČ: CZ24180149

    Nejlepší motorky / Motorky / Moto Guzzi / Moto Guzzi V7 / Moto Guzzi V7

    2011 Moto Guzzi V7 • 22.000 km

    dobrá servisní historie, servisní knížka a fakturypůvodní a zachovalý stav — výhoda pro sběrateleikonický retro design Moto Guzzi V7 Classic (2008 2011)charakteristický zvuk V twin — stylový prvekmožné kosmetické vady vzhledem k nájezdu 22 000 kmvyšší stáří modelu (2011) — možné vyblednutí laku a opotřebenímožné oděrky/šrámy od běžného ježdění nebo ježdění v terénumožné opotřebení sedla a chromových částí vzhledem ke stáříomezené moderní prvky/elektronika ve verzi 2008 2011 (méně asistentů)
    Moto Guzzi V7 - Image 1
    1 / 5

    Přehled

    Na prodej nabízím café racer Moto Guzzi V7 z roku 2011, která byla poprvé registrována v roce 2013. Motocykl má najeto 22 000 km a je ve vlastnictví druhého majitele, který pochází z rodiny. Od roku 2014 do 2023 byla motorka provozována majitelkou. Motocykl je v původním a zachovalém stavu, pravidelně servisovaný a vyniká pečlivou údržbou. K motocyklu je k dispozici servisní knížka, COC list a veškerá literatura, stejně jako faktury za provedený servis. Dovoz z Německa, motorka je připravena k přihlášení. Tato Moto Guzzi V7 je ideální volbou pro milovníky stylového a tradičního designu café racerů.

    Rok

    2011

    Nájezd

    22.000 km

    159.900 Kč

    Včetně všech poplatků

    Prodejce

    Moto Guzzi V7

    Praha


    Informace o modelu

    Moto Guzzi V7

    O modelu Moto Guzzi V7

    Moto Guzzi V7 představuje elegantní kombinaci klasické italské tradice a moderních designových prvků. Jeho nadčasová silueta s podélně uloženým motorem a výrazným rámem vytváří jedinečný profil, který zaujme jak v městských ulicích, tak na klikatých venkovských cestách.

    Vzpřímená pozice jezdce a protažené sedlo zajišťují komfort i na delších trasách. Díky dostatečnému prostoru pro tělo a volnosti v oblasti zápěstí se každá jízda mění v příjemný zážitek bez zbytečného namáhání páteře.

    Minimalistické kryty a snadno přístupné servisní body usnadňují základní údržbu. Moto Guzzi V7 tak nabízí nejen stylový zážitek, ale i nenáročný provoz, který nechá víc času na samotné objevování nových tras.

    Výhody jízdy na Moto Guzzi V7

    Charakteristické rezonance řadového twin motoru vytvářejí hluboký akustický projev, který probudí senzory kolemjdoucích i při klidné jízdě. Tento zvukový podpis je součástí kouzla každé vyjížďky.

    Lehký podvozek a široká řídítka poskytují vynikající cit pro zatáčky a jistou páku při manévrování. Ať už prolézáte městským provozem nebo zběsile opisujete klopenky, V7 reaguje přesně a bez váhání.

    Možnosti přidání jednoduchých brašen či tankvaku promění strojek v praktického parťáka na víkendové výlety. Stačí přidat pár doplňků a V7 je připravena pojmout vše potřebné do roadtripu.

    Na co si dát pozor při koupi ojeté Moto Guzzi V7

    Udělej demontáž bočních krytů kardanu a prohlédni ložiska kyvné vidlice, a dávej pozor na nadměrné vůle a únik maziva, protože poškozené těsnění se projeví hlučným pohonem a zrychleným opotřebením dřív, než čekáš.

    Udělej několik studených startů a poslouchej zvuk ventilových rozvodů, a dávej pozor na nepravidelné klapání a kvílení, protože uvolněný šroub či opotřebovaný vak ventilů může způsobit cukání motoru právě ve chvíli, kdy to nejméně potřebuješ.

    Udělej vizuální kontrolu statoru a regulátoru nabíjení, a dávej pozor na přehřáté póly a vyteklé spoje, protože slabé dobíjení se brzy projeví vybitou baterií a potížemi se startováním při nižších teplotách.


    Informace o generaci

    První generace moderního V7 byla představena jako retro motocykl inspirovaný původním modelem z 60. let.

    Technické specifikace

    Motor

    Typ motoruDvouválcový, čtyřtaktní, V-twin
    Zdvihový objem744 cm³
    Výkon48 kW (65 k) při 6200 ot/min
    Točivý moment73 Nm při 4250 ot/min
    Převodovka6-stupňová
    Sekundární převodKardanová hřídel

    Podvozek

    Přední odpruženíTeleskopická 40mm
    Zadní odpruženíDvojité mmonoshocky
    Přední brzdaBrembo 320mm kotouč
    Zadní brzdaBrembo 260mm kotouč
    Přední pneumatika110/70 R17
    Zadní pneumatika130/80 R17

    Rozměry

    Délka2108 mm
    Šířka739 mm
    Výška1115 mm
    Výška sedla770 mm
    Rozvor1449 mm
    Hmotnost169 kg (sucho)

    Výkon

    Objem nádrže21 l
    Spotřeba paliva4.8 l/100km

    Ostatní

    VlastnostiABS, trakční kontrola, LED osvětlení
    Informace o modeluKlasický naked bike s charakteristickým V-twin motorem
    Informace o generaciAktuální generace s modernizovanou elektronikou

    Podobné motorky

    Nedávno zobrazené

    Motocykly, které jste si nedávno prohlíželi