Na prodej je KTM EXC 300 z roku 2011 ve verzi FACTORY EDITION. Motorka je ve výborném stavu a byla pečlivě udržována. Popis motorky: - Na motorce je nainstalováno frezované brýle, řiditka Renthal Twinwall 999, koncovka FMF SHORTY a koleno FMF. - Zalamovací páčky a nové zesílené duše v obou kolech. - Zadní guma Metzeler Extreme má 75 % zbytkové gumy, přední guma Dunlop 80 %. Motorka má najeto 37 hodin, přičemž 15-20 hodin bylo ježděno pouze po silnici. Pouze kvalitní palivo Verva 100 a olej Motul 800. Údržba a servis zahrnují: - Repas předních tlumičů (5 motohodin) se všemi originálními díly KTM (gufera, prachovky, futra, olej) provedený Milanem Hurtou. - Výměna pístku zadní brzdy a kapaliny (5 motohodin). - Údržba kyvky (ložiska, gufera, mazání) proběhla také před 5 motohodinami. - Nové přední destičky (5 motohodin). - Nový řetěz (20 motohodin). - Výměna gufera hnacího kolečka a hnací kolečko (20 motohodin). - Olej byl měněn před 0,5 motohodinami. Na motorce bylo vždy dobře postaráno, nikde nic neteče, nevydává žádné neobvyklé zvuky a nemá vůle. Rám a kartery jsou v bezvadném stavu. K motorce jsou přidány: - Komplet sada plastů, mřížka filtru, stojánek, mřížky na chladiče a 2 vzduchové filtry. - Protokol k zápisu SUPERMOTO kol do technického průkazu, malý techničák a protokol o STK. Mezi drobné vady patří zlomená podsedlovka (chybí posledních 5 cm směrem k zadnímu kolu) a nezapojený tachometr. Tyto vady nemají vliv na funkčnost a jízdní vlastnosti motorky, zejména mimo pozemní komunikaci. Celkový nájezd motorky by měl být 270 motohodin podle tachometru. Důvodem prodeje je přechod na čtyřtaktní motorku a jinou značku.
2011
270 km
Včetně všech poplatků
Ktm exc 300 2011 factory A2. Tp/stk 5.2029
Valašské Meziříčí
KTM 300 EXC je legendární dvoutaktní enduro motocykl, který si drží status krále hard endura. Pro rok 2026 zůstává jediným homologovaným dvoutaktem v nabídce KTM, splňujícím normu EURO5+. Pohání ho kapalinou chlazený jednoválec o objemu 293 cm³ s elektronickým vstřikováním paliva TPI, kompresním poměrem 12,8 : 1 a výkonem přes 40 k. Převodovka je šestistupňová manuální, spojka typu DDS je vícekotoučová mokrá s hydraulickým ovládáním Brembo. Sekundární převod zajišťuje X-Ring řetěz 5/8 x 1/4".
Rám tvoří centrální dvoukolébková konstrukce z chrom-molybdenové oceli 25CrMo4. Přední odpružení zajišťuje 48mm USD vidlice WP XPLOR s ručním nastavením, zadní tlumič WP XPLOR PDS bez přepákování nabízí zdvih 310 mm. Brzdy tvoří vpředu 260mm kotouč s dvoupístkovým třmenem Brembo, vzadu 220mm kotouč s jednopístkovým třmenem. ABS není součástí výbavy – motocykl je určen pro závodní použití.
Motocykl je osazen drátěnými koly 21″ vpředu a 18″ vzadu s enduro pneumatikami. Výška sedla činí 960 mm, světlá výška 370 mm, rozvor 1 482 mm a suchá hmotnost pouhých 103,4 kg. Palivová nádrž má objem 9 l, spotřeba se pohybuje kolem 2,8 l/100 km, což umožňuje dojezd přes 300 km v lehkém terénu.
Elektronická výbava zahrnuje nový start/stop spínač, volitelný Map Select switch (Map 1 / Map 2), LCD displej, lithium-iontovou baterii 2 Ah a systém EMS od Continentalu. Airbox je navržen pro maximální průtok vzduchu s minimálním rizikem vniknutí vody, filtr Twin Air je snadno přístupný bez nářadí.
KTM 300 EXC je ideální volbou pro jezdce, kteří hledají lehký, výkonný a spolehlivý stroj pro technicky náročné traily, extrémní enduro nebo závody typu Erzbergrodeo. READY TO RACE v každém smyslu slova.
Motocykly, které jste si nedávno prohlíželi