Na prodej KTM Duke 125, ročník 2011, s nájezdem 70 000 km. Motorka má odpovídající kosmetické vady vzhledem ke svému stáří, ale motor funguje plynule, bez neobvyklých zvuků. Nedávno byl vyměněn olej, olejový a vzduchový filtr a chladící kapalina. Mezi drobné vady patří svítící kontrolka motoru kvůli chybně fungujícímu čidlu ventilátoru chladiče a nefunkční senzor brzd, který bude součástí prodeje. Pro budoucnost je doporučeno vyměnit brzdové destičky. Na plusové straně motorky jsou obě pneumatiky s opotřebením 95 %, tlumiče jsou v pořádku a motorka je ideální pro začátečníky. Při rychlém jednání možnost slevy.
2011
70.000 km
Včetně všech poplatků
KTM Duke 125 2011
Strakonice
KTM 125 Duke v sobě spojuje ostrý design nahatého streetbike s lehkým a kompaktním rámem, který dává tušit sportovní naladění i okamžitou obratnost v městském provozu.
Agresivní linie kapotáže v kontrastních barvách podtrhují mladistvou tvář stroje a zároveň dávají majiteli pocit, že drží v rukou výrazný kus moderní motocyklové módy.
Minimalistické kryty, ostré hrany a odvážné grafické prvky v kombinaci s výraznou přídí a LED osvětlením vytvářejí stroj, který nezapadne a zároveň zůstává nenáročný na servisní práce.
Nízká hmotnost a štíhlé rozměry umožňují hladké proplétání kolonou aut i svižné průjezdy klikatými okreskami, kde nikdo nečeká ostrý streetbike v malé kubatuře.
Přirozená odezva na plyn s okamžitým nástupem tahu dává pocit, že stroj vede samotný jezdce, a přitom ho zbavuje zbytečného přemýšlení nad správnými otáčkami.
Úsporné provozní náklady a snadná údržba včetně rychlého přístupu k filtrům a olejovým bodům usnadní život jak začínajícím jezdcům, tak těm, kdo chtějí mít motorku stále připravenou k jízdě.
Udělej odejmutí bočního krytu a prohlédni vedení palivových a podtlakových hadic pod nádrží, a dávej pozor na praskliny a netěsnosti, protože poškozené hadice vedou k nerovnoměrnému vstřikování a cukání motoru.
Udělej vícenásobný test funkčnosti LED světlometu a blinkrů ve tmě i za denního světla, a dávej pozor na zhasínání dílčích diod a korozi kontaktů, protože chybějící světlo ohrožuje bezpečnost a legálnost provozu na silnici.
Udělej kontrolu ložisek hlavového složení a několikrát zatoč řídítky zleva doprava, a dávej pozor na vůli a drhnutí, protože opotřebované ložiska se projeví nestabilitou v zatáčkách a nerovnoměrným opotřebením pneumatik.
Motocykly, které jste si nedávno prohlíželi