Kawasaki ER6F z roku 2011 je v perfektním stavu a byla pravidelně servisována. Motocykl byl vždy skladován pod střechou, a to jak v létě, tak v zimě. Poslední důležité údržbové práce byly provedeny v únoru 2025, kdy došlo k generální revizi elektrického systému. Byly vyměněny stator, baterie, usměrňovač napětí, těsnění víka vačkového hřídele, těsnění svíček a svíčky. Všechny tyto práce jsou doložitelné fakturami. Motocykl má najeto přibližně 78 000 km a poslední servis byl proveden v červnu 2025, zahrnující výměnu oleje a olejového filtru. K motorce jsou přidány také ochranné pady rámu. Důvodem pro její prodej je přechod na vyšší objem. Cena motocyklu je 3500 euro, dohodou.
2011
78.000 km
Včetně všech poplatků
Kawasaki ER - 6 F
Oristano
Kawasaki Ninja 650 je sportovní naháč, který v sobě spojuje dynamiku agresivního supersportu s praktickou všestranností pro každodenní dojíždění. Ostré linie kapotáže a štíhlý profil stroje dávají tušit, že tahle šestpadesátka neopouští ani o centimetr svůj sportovní rodokmen.
Ergonomie posedu vyvažuje mírně sklopená řídítka s pohodlným sedlem, takže jízda zůstává komfortní i na dlouhé trasy. Jezdec získá dostatek zpětné vazby z předního kola, a přitom se nemusí obávat přetížených zápěstí či tuhnoucích svalů zad.
Díky kompaktnímu šasi a kvalitnímu lakování si Ninja 650 udrží svůj elegantní vzhled i při častém nasazení v městském provozu i na klikatých okreskách. Konstrukce bez zbytečných doplňků usnadňuje přístup k běžné údržbě a zachovává klasický japonský důraz na spolehlivost.
Lehká hmotnost a kompaktní rozměry přinášejí výjimečnou obratnost, ať už se brodíte městskou džunglí nebo projíždíte klikatými silničkami. Stačí sebemenší impulz řídítek a Ninja okamžitě reaguje.
Dvouválec poskytuje plynulý a předvídatelný tah již od nízkých otáček, což usnadňuje rychlé předjíždění a svižné rozjezdy bez zbytečného hledání správných otáček. Přirozená charakteristika motoru dodává sebevědomí v každé situaci.
Všestranné pérování dokáže pohltit díry i drobné nerovnosti na českých silnicích, aniž by ztratilo sportovní charakter. Výsledkem je stroj, který nabídne požitek z jízdy ve vysoké rychlosti, a přitom udrží jezdce v pohodlí i na delších trasách.
Udělej demontáž subrámu a pečlivě zkontroluj svary a upevňovací šrouby, a dávej pozor na mikropukliny nebo uvolněné matice, protože oslabený subrám negativně ovlivní stabilitu a může se projevit nechtěným houpáním sedla při zrychlení.
Udělej test spínání palivového čerpadla několika starty po sobě a sleduj nerovnoměrnou dodávku paliva, a dávej pozor na chvění motoru nebo zadření filtru, protože zanedbaná palivová soustava vede k nepravidelné akceleraci a zásekům při jízdě v kopci.
Udělej kontrolu hydraulického obvodu spojky i brzd – několikrát za jízdy sešlápni páčku a ověř návrat do výchozí polohy, a dávej pozor na pomalu vracející se ovládací prvky a změkčené hadičky, protože opotřebené těsnění ovlivní plynulost řazení i citlivost brzdění.
Motocykly, které jste si nedávno prohlíželi