Jednobuch s.r.o.

Najděte si svou dokonalou ojetou motorku

Chlístovice 130

Chlístovice

+420 792 362 954

[email protected]

Rychlé odkazy

  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní podmínky

Služby

  • Financování

Kontakt

© 2023-2025 Jednobuch s.r.o - Nejlepší Motorky. Všechna práva vyhrazena.

Jednobuch s.r.o., IČO: 24180149, DIČ: CZ24180149

    Nejlepší motorky / Motorky / Ducati / Ducati Monster / Ducati Monster 1100EVO

    2011 Ducati Monster 1100EVO • 28.500 km

    výkonnostní vylepšenívylepšený podvozekkvalitní doplňkychybějící závažné poškozenídesign a vzhledkosmetické vadynízký nájezd v posledním rocestarší modelmožnost lehce opotřebovaných dílůmožnost dalších nákladů na údržbu
    Ducati Monster 1100EVO - Image 1
    1 / 13

    Přehled

    **Popis motorky** Motorka je ve výborném stavu a byla postupně vylepšována podle představ majitele. Obsahuje řadu kvalitních doplňků a vylepšení, které zvyšují její výkon a ovladatelnost: - Nastavitelné brzdové páčky od Spiegler. - Brzdové a spojkové pumpy z Ducati Diavel black. - Brembo brzdové třmeny s čtyřpístkovým monoblokem. - Kompletně přepracovaný a plně nastavitelný podvozek, který řeší klasický problém modelu Monster EVO. - Přední vidlice vybavená Andreani Misano kit, vzadu olejový tlumič Öhlins pro lepší ovladatelnost. - Přední vidlice v černém eloxu. - Zrcátka na koncích řídítek od Rizoma s E-číslem. - Rychloupínací víčko nádrže. - Nabíjecí kabel na baterii od C-Tek a nabíjecí kabel na mobil. - Lehce lithium baterie. - Různé části práškově lakované, včetně řídítek, středové konzoly, výfukového potrubí a stojanu. - Spark koncovky pod sedlem s E-číslem a katalyzátorem, vhodné pro okruhy v Rakousku. - Miniblikače. - Extra držák na registrační značku od Sparku, specificky navržený pro koncovky. - Lehké zlaté leštěné ráfky Marchesini od firmy TeamAPT-Felgen GmbH. K motocyklu je k dispozici také řada originálních dílů a příslušenství, včetně centrálního stojanu a jednotlivých stojanů pro přední a zadní kolo. Součástí je také vzácný držák na registrační značku od Rizoma pro zadní kolo a unikátní karbonový štít. Možná je k dispozici také airbagová vesta od Alpinestars ve velikosti M. Motocykl má malou kosmetickou vadu: v levé karbonové části krytu nádrže je malá, přibližně 1,5 cm kulatá „prohlubeň“, která není prostoupená. V posledním roce byly naježděny pouze méně než 500 km od posledního servisu, včetně výměny řemenů v březnu tohoto roku. Je ideální pro někoho, kdo ocení kvalitní vylepšení a má zkušenosti s Ducati.

    Rok

    2011

    Nájezd

    28.500 km

    190.944 Kč

    Včetně všech poplatků

    Prodejce

    Ducati Monster 1100EVO

    Kißlegg


    Informace o modelu

    Ducati Monster

    O modelu Ducati Monster

    Ducati Monster je esencí italského minimalismu na dvou kolech – odhalený trubkový rám kontrastuje s hladkými liniemi nádrže a kapotáže, čímž vzniká sochařský kousek připravený na každou silnici.

    Úzký profil a nízké těžiště přinášejí výjimečnou obratnost v městském provozu i jistotu v prudkých zatáčkách na venkovských silnicích. Monster má nenucený výraz, který zaujme každého, kdo projede kolem.

    Každý nádech plynu doprovází dunivý zvuk výfuku a okamžitá odezva na plyn, jež umocňují pocit přímého spojení mezi jezdcem a strojem. Jízda na Monsteru znamená intenzivní zážitek od startu až do cíle.

    Výhody jízdy na Ducati Monster

    Citlivá a přímá odezva na plyn umožňuje plynulá předjíždění i svižné změny směru v kolonách i na klikatých okreskách. Monster reaguje i na sebemenší pohyb rukojetí, což zvyšuje důvěru v manévrování.

    Vzpřímená jízdní pozice a ergonomie sedla nabízejí dostatek pohodlí pro delší přesuny, aniž by obětovaly sportovní charakter. I po stovkách kilometrů v sedle zůstává jízda dynamická a komfortní zároveň.

    Lehká stavba a vyvážený rám zajišťují stabilitu i na nerovném povrchu. Monster zvládne hravě nejen asfalt, ale i drobné nerovnosti, aniž by jezdec ztratil pocit kontroly nad strojem.

    Na co si dát pozor při koupi ojeté Ducati Monster

    Prohlédněte sváry trubkového rámu kolem hlavy řízení a pod sedlem, a dejte pozor na mikropukliny a rezavé stopy, které mohou naznačovat předchozí pády nebo neodborné svařování.

    Otestujte chod desmodromického ventilového mechanismu a hlídejte nerovnoměrné klepání při volnoběhu, a současně všímejte si opotřebení v oblasti hlavy válců, kde se zanedbané seřízení ventilů projeví hlučným chodem a sníženým tahovým výkonem.

    Prozkoumejte výfukové koleno a spoje trubek u tlumiče, a sledujte změny barvy na svarech a uvolněné úchyty, protože praskliny či deformace výfuku mohou vést k úniku spalin a zvýšené hlučnosti.


    Informace o generaci

    Poslední generace vzduchem chlazených Monsterů s modernizovaným designem a vylepšenou technikou.

    Technické specifikace

    Motor

    Typ motoruDvouválcový, čtyřtaktní, L-twin
    Zdvihový objem937 cm³
    Výkon82 kW (111 k) při 9250 ot/min
    Točivý moment93 Nm při 6500 ot/min
    Převodovka6-stupňová
    Sekundární převodŘetěz

    Podvozek

    Přední odpruženíMarzocchi 43mm
    Zadní odpruženíSachs monoshock
    Přední brzdaBrembo M4.32 320mm kotouče
    Zadní brzdaBrembo 245mm kotouč
    Přední pneumatika120/70 ZR17
    Zadní pneumatika180/55 ZR17

    Rozměry

    Délka2166 mm
    Šířka884 mm
    Výška1111 mm
    Výška sedla775 mm
    Rozvor1474 mm
    Hmotnost188 kg (sucho)

    Výkon

    Objem nádrže14 l
    Spotřeba paliva5.8 l/100km

    Ostatní

    VlastnostiDucati Traction Control, ABS, Jízdní režimy
    Informace o modeluIkonický naked bike s moderním designem
    Informace o generaciAktuální generace s novým rámem a motorem

    Podobné motorky

    Nedávno zobrazené

    Motocykly, které jste si nedávno prohlíželi